Flashback bygger pepparkakshus!
  • 2
  • 3
2007-04-27, 02:12
Medlem
Jelloblimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hkarn
Ser inte s mycket nytt p videon, mer n assault rifle och "bubblan". Nn som sg vad den gjorde eller mste man vnta tills infrskaffning?

Fr vrigt s lngtar jag tills jag och mina polare system linkar (roligare en live)
Du glmde crysis
Bubblan r en skld, r dock "rare" (1 t gngen per karta/team?) & man kan se p kartan vem som har den. Den andra nya "equipment" man kan hitta r en mina man lgger efter sig.
"Spartan laser" r ny fast man ser inte s mycket av den (avfyras av spelaren i slutet av videon).
Assault riflen har gjorts om (jmfrt med Halo 1); inga headshots med den & mindre clip (kanske ndras efter beta).

Jo missade crysis
Citera
2007-04-27, 06:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jelloblimp
Bubblan r en skld, r dock "rare" (1 t gngen per karta/team?) & man kan se p kartan vem som har den. Den andra nya "equipment" man kan hitta r en mina man lgger efter sig.
"Spartan laser" r ny fast man ser inte s mycket av den (avfyras av spelaren i slutet av videon).
Assault riflen har gjorts om (jmfrt med Halo 1); inga headshots med den & mindre clip (kanske ndras efter beta).

Jo missade crysis

THIS IS SPAAAAAAAAARTA

ohwell, spelen du nmnde frr var ju inge svrt val.

Quakewars.
Citera
2007-04-29, 11:22
Medlem
sfdangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jelloblimp

Jo missade crysis
inga headshot?? skulle man inte kunna gra det p 3:an?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in