Citat:
Ursprungligen postat av
von Hindenburg
Det är ju billigare med invandring.
Snålheten brukar dock bedra visheten.
Citat:
Sen undrar jag om du träffat engelska fotbollsfans någon gång.
Inte direkt.
Citat:
De är nästan som djur och det är dessa vi pratar om.
Människan är ett djur.
Citat:
Fotbollsfans röstade oftast för Brexit för den delen så de får vad de vill. Jag håller nästan med ttwazzup om invandringen men mer ur perspektivet att det är så många mottagare förstått det med australiensare och kanadensare istället för de som egentligen kommer komma som indier och nigerianer.
Tja, om det är britternas innersta önskan, då så.
Men man ska samtidigt ha i åtanke att de är extremt hjärntvättade, liksom svenskarna.
Citat:
Sen är det också så, som vi diskuterat förut, att britter faktiskt inte har något problem med sånt generellt och framför allt inte i jämförelse med svenska brexitstödjande rasister.
Så är det säkert. Men därmed finns det heller inga britter kvar, inom en snar framtid.
Citat:
Du förstår det nog bättre om du tänker att de som organiserat Brexit, dvs Tories, så är de fanatiska globalister som ska frihandla med hela världen. Många på forumet tror att Brexit var en förlust för globalisterna men det är såklart helt tvärtom.
Jag har inga problem med globaliseringen rent generellt. Det är bara den groteska invandringen som jag föraktar och hatar.