2020-05-08, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sozzen
Den addressen som ble nevnt er jo nylig solgt. Sjekker man p eiendomspriser.no s fr man opp hvem som kjpte huset i mars.
Hvis de nye ikke har flyttet inn s kan det vel vre at de ikke har endret folkeadresse enda? S da er det de gamle som bor der?
Citera
2020-05-08, 08:55
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Bra sprsml. Jeg vil tro alt m p bordet av hva de har, men kanskje ikke ting de ikke er ferdige med. Det sprs om ikke han n lslates, for s bli pgrepet p nytt ganske snart. Flere av "ekspertene" antyder dette som en mulighet.
Fikk noen svar i VG sin nye episode av Krimpodden.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...t-verdens-gang

De behver med all sannolikhet inte lgga fram bevis, som riskerar att ventyra den fortsatta utredningen om den misstnkte blir bekant med dem.

Ergo: de kan nog lgga fram vad de vill. Om det inte uppenbart spiller de inblandades tid.
Citera
2020-05-08, 08:57
Medlem
Niffys avatar
Citat:
N er det som du har trodd, og skrevet alltid. Det er forferdelig.

Jeg m bare sprre, driver du litt gjn med meg og flere her, n..?

Jeg har litt drlige antenner, s jeg m rett og slett sprre, og sprre om hva du mener.
Citera
2020-05-08, 08:58
Medlem
Citat:
N er det som du har trodd, og skrevet alltid. Det er forferdelig.

Er det snnen som er pgrepet
Citera
2020-05-08, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma
Hvis de nye ikke har flyttet inn s kan det vel vre at de ikke har endret folkeadresse enda? S da er det de gamle som bor der?

Men iflge eiendomspriser er det en helt annen fyr som har solgt det. S da m de som str p addressen vre leieboere. Da kan det godt hende de bor der enda faktisk.
Citera
2020-05-08, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma

Men iflge eiendomspriser er det en helt annen fyr som har solgt den boligen.. S da m de som str p addressen vre leieboere. Da kan det godt hende de bor der enda faktisk.
Citera
2020-05-08, 09:03
Medlem
Citat:
Men iflge eiendomspriser er det en helt annen fyr som har solgt den boligen.. S da m de som str p addressen vre leieboere. Da kan det godt hende de bor der enda faktisk.
Ja, passer inn med beskrivelsene av kompetanse. Studiene opp mot krypto.
Sprsmlet er hvor relasjonen kommer inn?
Citera
2020-05-08, 09:06
Medlem
Citat:

Snnen bor et steinkast (fenstad) unna der hvor de pgre mannen i 30 rene idag. Hva er sannsynligheten for det!?
Citera
2020-05-08, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
N m du fortelle, for her fler jeg at jeg har gtt glipp av noe..?!?

Hva har du hrt?

Bare rykter. Det er nok bare relasjon, ikke familie. Men fr se n da. Hva som kommer. De burde vel skrevet "familie", hvis det var det.
Citera
2020-05-08, 09:08
Medlem
Hva fant vi ut at var navnet p Tom Hagens snn?
Citera
2020-05-08, 09:09
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Bare rykter. Det er nok bare relasjon, ikke familie. Men fr se n da. Hva som kommer. De burde vel skrevet "familie", hvis det var det.

Herregud, nei, selvflgelig ville ingen skrevet at personen er i familie med TH, om s han var det.

Men "relasjon" dekker bde familie og andre bekjentskaper.

Fortsettelse flger, fler jeg...
Citera
2020-05-08, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Er det snnen som er pgrepet

Nei. Visstnok ikke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto