Flashback bygger pepparkakshus!
2020-05-10, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av djcassie
Denne samtalen hadde jeg ikke ftt med meg - s da faller mesteparten av den teorien i grus.

Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
Hvis det ikke var AE som snakket i den telefonsamtalen, kan det eventuelt ha blitt brukt noe teknologisk utstyr som beskrevet i sitatet under?

I tillegg ble vel bitcoins kontoene laget over et halvt r i forveien?
Samt jeg har en mistanke om at de vet noe om Sprox og Strips kjpene i forhold til at politiet pstr at det har vrt planlagt i over et halvt r i forveien? (De kan jo ha vrt kjpt for andre forml, men)
Citera
2020-05-10, 14:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Jeg flger deg stort sett hele veien, men unntak av det at en dame, lnningsansvarlig i TH's firma, ringte til og snakket med AEH om morgenen, fr TH dro p jobb, og fr AEH angivelig ringte til TH junior 09.14, visstnok for videreformidle en beskjed fra lnningsansvarlig som hun hadde snakket med tidligere.

Hvordan vet vi at dette stemmer? Kan denne kontordama ha avgitt falsk forklaring? At hun er manipulert/presset/truet av TH til si at hun har snakket med AE?
Citera
2020-05-10, 14:14
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma
I tillegg ble vel bitcoins kontoene laget over et halvt r i forveien?
Samt jeg har en mistanke om at de vet noe om Sprox og Strips kjpene i forhold til at politiet pstr at det har vrt planlagt i over et halvt r i forveien? (De kan jo ha vrt kjpt for andre forml, men)

Planleggingen et halvt r i forveien tror jeg knytter seg til opprettelsen av enten bitcoin- eller monerokontoen(e) som er blitt brukt, med mindre de da har funnet ut noe mer om nr innkjpene av de spesifikke stripsene, arkene eller skoene er blitt gjort. Og det er lite sannsynlig.
Senast redigerad av Niffy 2020-05-10 kl. 14:17.
Citera
2020-05-10, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Dette er en hypotese jeg flger. Men hvorfor mener politiet at det er et drap fordekt som kidnapping? Alts at selve poenget var drepe AEFH? For hypotesen du her bringer p bane m vre noe de har vrt innom. Og s utelukket en etter en av moduskandidatene de hadde p sin liste.

N er det mye i denne saken som politiet har vurdert feil virker det som.
Citera
2020-05-10, 14:16
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Hvordan vet vi at dette stemmer? Kan denne kontordama ha avgitt falsk forklaring? At hun er manipulert/presset/truet av TH til si at hun har snakket med AE?

Lnningsansvarlig er blitt truet til si at hun ringte og snakket med AEH, og ba henne viderformidle en beskjed til TH jr. i tillegg til at TH jr. lyver om at AEH ringte han 09.14?

Joda, det er jo sikkert mulig.. Men er det sannsynlig?
Citera
2020-05-10, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Det blir vel farligere og farligere for han dersom han skal involvere s mange person? Det kan jeg ikke tenke meg, da vil en sprekke.
Snnen, 30-ringen, GM (om det ikke er han selv), kontordama osv.
Citera
2020-05-10, 14:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av POlROT
I en kommentar (som ble slettet) p et forum ble det skrevet at det hadde blitt utfrt arbeid p muren til en av THs hytter etter AEs forsvinning. Tidspunkt for mur-arbeidet ble ikke nevnt. Og jeg vet ikke om dette er sant.

Hvorfor har du ventet helt til n med fortelle dette. Akkurat n nr det er snakk om Kvitfjell, da forteller du dette?
Citera
2020-05-10, 14:19
Medlem
wwrs avatar
Moneroexperten kan frmodligen ha anvnt sina gamla konton fr att ta emot lsensumman.
Citera
2020-05-10, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kolloen
N er det mye i denne saken som politiet har vurdert feil virker det som.

Etter hva jeg har forsttt, s fulgte politiet din hypotese i flere mneder. Men s la de den bort 26.06.19
Da hadde de utelukket de fleste navn p blokka. Men et sto igjen, JRU. Og s siktet de i tillegg TH i all hemmelighet.
De har ogs sagt de ikke kan utelukke flere pgripelser. Da sprs det om det er snakk om noen i relasjon til TH , eller om han er nrmere kryptomannen, JRU. Jeg tror de kanskje vil pgripe mannen som prvde skaffe seg alibi p Kvitfjell.
Citera
2020-05-10, 14:23
Medlem
wwrs avatar
Om TH har anvnt "maffian" fr att utfra detta s kommer TH att riskera att utsttas fr utpressning resten av livet. Maffian kan begra mer pengar eller skvallra fr polisen.
Citera
2020-05-10, 14:23
Medlem
Novotars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolloen
Jeg m jo rlig innrmme at jeg skvatt litt til da jeg s den personen sin konto p sosiale medier. Personen virker veldig umoden og ikke heeelt stabil. Murbildet vekket andre assosiasjoner hos meg. Jeg ser et utydelig skoavtrykk til venstre midt i bildrt. I hundebildet ser jeg en bedende hund som spr "Hvorfor gjorde du dette her?". Men alle disse litt merkelige postene kan jo ha sine naturlige rsaker.
Vem talar ni om hr?
Citera
2020-05-10, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novotar
Vem talar ni om hr?
Jeg vil ogs vite hvem det er.
Del?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera