2020-05-15, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Jeg klarer ikke la vre si dette, - jeg mener det er et hn mot Anne Elisabeth at ektemannen har brukt sin venn BB som "privatetterforsker". Hvorfor valgte han ikke kjent ekspertise fra verste hylle?

Mulholland007 - du virker ha kjennskap til familien og saken, vet du hva som var rsaken? Er min harme uberettiget?

Drbaksmannen? Ja, det virker som om han har tatt oppdrag. Skrevet lange mail til politiet med hypoteser osv. Var det han som ordnet mte med denne Green ogs? Han har i alle fall engasjert noen, men usikker p hvem. Ikke en profesjonell virker det som.
Citera
2020-05-15, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Drbaksmannen? Ja, det virker som om han har tatt oppdrag. Skrevet lange mail til politiet med hypoteser osv. Var det han som ordnet mte med denne Green ogs? Han har i alle fall engasjert noen, men usikker p hvem. Ikke en profesjonell virker det som.

Srumsand, advokat og styreleder
Citera
2020-05-15, 22:00
Medlem
Slettsnokens avatar
Denne saken fra 2005 klarer jeg ikke legge fra meg. Synes det er smtt pfallende at TH skal ha en rolle i to helt forskjellige kidnappingssaker i et land som knapt har kidnappinger.

https://www.aftenposten.no/norge/i/k...st-doer-hjemme
Citera
2020-05-15, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Denne saken fra 2005 klarer jeg ikke legge fra meg. Synes det er smtt pfallende at TH skal ha en rolle i to helt forskjellige kidnappingssaker i et land som knapt har kidnappinger.

Det er vel fra den saken han har ftt den geniale ideen.
Citera
2020-05-15, 22:02
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ariel70
Jeg tror Futurum-mennene er leid inn som villedning for f det til se mer ut som en kidnapping, men jeg tror ikke de utfrte selve handlingen. Jeg tror han leide noen helt andre til gjre jobben mens han selv var p jobb, ringte, var bekymret, kom hjem tidlig, snakket med politiet og alt dette her. De bortfrte henne og/eller drepte henne og fikk henne til forsvinne mens han satte i gang et stille sirkus med kidnappings-fortegn.
Men d blir det ju vldigt mnga involverade i saken och hela upplgget extremt srbart! Futurummn, kryptomannen, kidnappare/mrdare och s TH som skall lita p att dessa (5) personer skall ha lojalitet nog att hlla kft. Det lter vldigt vanskligt.
Citera
2020-05-15, 22:04
Medlem
Citat:
Jeg klarer ikke la vre si dette, - jeg mener det er et hn mot Anne Elisabeth at ektemannen har brukt sin venn BB som "privatetterforsker". Hvorfor valgte han ikke kjent ekspertise fra verste hylle?
(Det er alts samme person som har skrevet e-postene for TH som er sendt politiet. Han har ogs bisttt ham p mter med politiet)

Mulholland007 - du virker ha kjennskap til familien og saken, vet du hva som var rsaken? Er min harme uberettiget?

Hva tror du er rsaken til at de fengsler TH men ikke setter han i konfronteredne avhr, eller andre lange avhr, hverken mens han sitter inne, eller rett etter at han blir sluppet ut? Og hva tror du er rsaken til at 32-ringen blir siktet for grov frihetsbervelse i saken men sluppet fri og ikke blir avhrt etterp? Og hvorfor helt stille n ?
Kanskje stikkord er politiets verktykasse ?
Citera
2020-05-15, 22:05
Medlem
allegragellers avatar
Citat:

Tack fr den!! Helt osannolikt...
Citera
2020-05-15, 22:08
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Men d blir det ju vldigt mnga involverade i saken och hela upplgget extremt srbart! Futurummn, kryptomannen, kidnappare/mrdare och s TH som skall lita p att dessa (5) personer skall ha lojalitet nog att hlla kft. Det lter vldigt vanskligt.

GW(som i denne saken er helt p jordet) sier vel noe snt som at for hver ekstra medhjelper, er det 4-5 andre som fr nyss i saken p ett vis, gjennom skryt, kjreste, i fylla, drlig samvittighet etc.

Tror bare TH kjenner saken.
Senast redigerad av Slettsnoken 2020-05-15 kl. 22:17. Anledning: Precisering
Citera
2020-05-15, 22:10
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
Har han brukt BB? Har du en link ?

Det er ikke advokat og styreleder BB jeg tenker p. En annen BB i kretsen rundt TH.
Citera
2020-05-15, 22:10
Medlem
Citat:
Det er ikke advokat og styreleder BB jeg tenker p. En annen BB i kretsen rundt TH.

Ok, tror jeg vet hvem du tenker p.
Citera
2020-05-15, 22:11
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
GW(som i denne saken er helt p jordet) sier vel noe snt som at for hver ekstra medhjelper, er det 4-5 andre som fr nyss i saken p ett vis, gjennom skryt, i fylla etc.

Tror bare TH kjenner saken.
En klassiker..
Citera
2020-05-15, 22:13
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mulholland007
Hva tror du er rsaken til at de fengsler TH men ikke setter han i konfronteredne avhr, eller andre lange avhr, hverken mens han sitter inne, eller rett etter at han blir sluppet ut? Og hva tror du er rsaken til at 32-ringen blir siktet for grov frihetsbervelse i saken men sluppet fri og ikke blir avhrt etterp? Og hvorfor helt stille n ?
Kanskje stikkord er politiets verktykasse ?

Interessante sprsml, men jeg har ikke svarene? Mulig jeg er litt korka, alts, men kan du utdype litt for meg?

Betyr det at det ikke stemmer at BB har jobbet for TH? Eller betyr det at BB har jobbet s godt for TH at politiet slik har ftt et solid materiale jobbe med?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in