2020-05-27, 22:05
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma
De m vel kunne teste om slepesporet (avfring og blod) stammer fra AE?
Dersom det var rigget er det utrolig om de har hatt dette tilgjengelig for smre utover.
Jeg tror slepesporet stammer fra AE, men at det muligens er gjort mer pfallende for at det skal se ut som hun er slept i hui og hast under kidnapping. Overfabrikkering som det virker som det var en del av p stedet.
Citera
2020-05-27, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Ja akkurat denne dagen ... Rart at han ikke ville forsikre seg om vre tilgjengelig ...? 🤔

Det er s mye rart som kommer fram n. Ser ikke bra ut for TH.

Hvis han var s bekymret, og trodde noe var skjedd, s burde han tatt med seg telefonen hjem. I tilfelle AE skulle ringe tilbake. Han hadde ringt henne 8 ganger! At han ikke tok den med sier oss at han visste at hun ikke ville ringe tilbake.
Citera
2020-05-27, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Breaking vg.no. Endelig fr vi vite hva lydeksperten gjorde.

Lrenskog-saken: Gransket ringelyd i huset
Tom Hagen sier at han ikke hrte konas telefon da han selv ringte den etter ha kommet hjem 31. oktober 2018. Politiet har underskt om det kan stemme.
Hva kan det bety? Hvorfor skulle han evt. lyve om det? Eneste jeg kan komme p er hvis han ikke ringte mobilen hennes nr han kom hjem, men i stedet gikk rett til politet. Men da hadde de jo sett det p loggen.
Citera
2020-05-27, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Thx, jeg er imponert over folk p forumet sin forestillingsevne, mange gode detektiver
For vrig pfallende hvordan mediene slipper TH-nytt p kveldstid for tiden, rundt kl 9.

@Orderud: Ja, det kan vre traumatisk, men gikk bra til slutt. Ingen varige men : )
@Niffy: Jepp, har glemt det, lest TH-nytt hver dag men har ikke deres hukommelse

Ja, politiet lekker gamle saker, som allerede er prvet i lagmannsretten.

Kunne vrt morsomt med en liten meningsmling her.

Hvis, og bare hvis, TH er helt uskyldig, synes dere da at politiet gjr en god jobb?
Citera
2020-05-27, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ariel70
Hva kan det bety? Hvorfor skulle han evt. lyve om det? Eneste jeg kan komme p er hvis han ikke ringte mobilen hennes nr han kom hjem, men i stedet gikk rett til politet. Men da hadde de jo sett det p loggen.

Kanskje noe med hele forklaringen. Alts helheten. At noe ikke stemmer. Det rareste er hvorfor han har lagt igjen mobilen p jobb. Etter ha ringt henne s mange ganger. Det tyder p at han visste at hun ikke ville svare, eller at hun ville ringe tilbake.
Citera
2020-05-27, 22:15
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
At han(hvis fasttelefonen var trdls) og/ eller mobilen til AE kanskje ikke befant seg akkurat der han sa i avhr.
Citera
2020-05-27, 22:15
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Tja, for eksempel sagt seg enig i at AEH's bolig/hjem er stedet for en alvorlig straffbar handling, og at i interesse av finne ut hva som skjedde med henne s skal det fortsatt behandles deretter.

Gratulerer med innlegg nr 30.000
Citera
2020-05-27, 22:16
Medlem
Niffys avatar
Citat:

Jeg tror de mener at han prvde ringe til hennes mobil fra fasttelefonen hjemme 13.46 (ikke 14.46, som det str i artikkelen), og at han pstr at han ikke hrte at telefonen l i gangen, nr han burde ha hrt det fra der han ringte.

Hvorfor han lyver om det er vel for bygge oppunder det at han enn ikke visste at hun var "kidnappet" og fremdeles prvde kontakte henne og lete etter henne, og at han liksom ikke hadde funnet brevet enn.
Citera
2020-05-27, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Beklager, da misforsto jeg svaret ditt. Jeg tror nemlig slepesporet var bevisst rigget for at det skulle fremst som kidnapping, ellers ville det vrt ryddet og vasket.

Interessant det ogs. Men tror du ikke at risikoen da ville vre finne tegn til nylig vask og eventuelle partikler som ikke ble med i rengjringen? + Tviler p at TH er noen norgesmester i rengjringsmidler.... (og derfor ville slitet med velge og finne riktige produkter p sparket for vite helt sikkert at alle spor er eliminert)
Citera
2020-05-27, 22:17
Medlem
Citat:
Da er det i s fall enda merkeligere at avkledde klr pent lagt bort p badet skulle indikere kvelning.

Det er noe mer med klrne, som indikerer kvelning, enn at de ligger pent lagt bort p et bad, uten andre spor.

Trenger ikke vre pent lagt bort heller. Kanskje hun skulle ta seg et bad/evt dusj og klrne l slengt i et hjrne ?
Citera
2020-05-27, 22:18
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Tja, for eksempel sagt seg enig i at AEH's bolig/hjem er stedet for en alvorlig straffbar handling, og at i interesse av finne ut hva som skjedde med henne s skal det fortsatt behandles deretter.
Nemlig! Det var dette jeg tenkte p ang. hennes egen bistandsadvokat.Helt enig!
Citera
2020-05-27, 22:19
Medlem
WinnieSeilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Kanskje noe med hele forklaringen. Alts helheten. At noe ikke stemmer. Det rareste er hvorfor han har lagt igjen mobilen p jobb. Etter ha ringt henne s mange ganger. Det tyder p at han visste at hun ikke ville svare, eller at hun ville ringe tilbake.
Tnker det r pga norske skatteregler om mobiltelefon, om han r s frsiktig med sina pengar? Mnga bekkar sm...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in