2020-05-29, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
At saken skal ha vrt et ikke-tema - selv i et familietreff - str ogs i kontrast til barnas utspill i gr.

Familien hevder at det er helt utenkelig at AEH vurderte skilsmisse.
De begrunnet det med at det alltid har vrt og er stor penhet i familien:
De mener videre at hun ville tatt opp dette helt pent,
fordi det var og er stor penhet ogs om vanskelige ting i familien.

https://www.nrk.no/norge/politiets-h...mer-1.15029661

Ja jeg m virkelig si at jeg lurer p hva som ligger bak deres merkelige opptreden i saken. De har jo ikke sagt (eller skrevet.....litt viktig poeng hvis det gr p ikke vise ansikt som de for eks har vrt redde for) et eneste ord i offentlighet for mane "kidnappere" til fornuft, eller noen ord til AE.
Senast redigerad av Hunterrr 2020-05-29 kl. 22:12.
Citera
2020-05-29, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Men det stod ju i brevet frn "kidnapparna" att han inte skulle kontakta polisen utan bara betala om han vill se henne igen.
Om det nu verkligen handlar om en kidnapping s vgade han nog inte prata med grannar eller
kolleger, d de i sin tur kunde ha kontaktat polisen.
Bara en tanke.

Ja riktig det, for en periode. Men etterhvert visste jo alle om dette.
Citera
2020-05-29, 22:10
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Ja, det er nesten s de gr igjen. De er sint, og nsker plante negativ energi i form av sinne eller redsel, og de oppsker, enten man vil eller ikke, akkurat som et gjenferd.
Ja, psykopater er jo forskjellige. Det er p en mte lettere med de som er trollete og pen hele tiden, for de vet man hvor man har. Mens de med dypest grunn, som ligger ulmer som en ulmebrann, der vet man ikke hva som kan skje.

Har ikke tenkt p de som gjenferd fr,men nr du sier det...hm ekkelt som F
Ja,jeg er s enig med deg i dette,det er mye verre med disse som ligger og ulmer -der det meste skjer innover,og s plutselig smeller det.
Citera
2020-05-29, 22:15
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Romerikes Blad gr n ut med opplysninger om hvor THs blod ble funnet:
Politiet fant drper av THs blod p to steder i huset - og p en gjenstand som tilhrer AEH.
Artikkel som krever abonnement.
https://www.rb.no/her-fant-politiet-...s/5-43-1318308

Mener at jeg leste at blod fra TH var funnet p en drkarm.Dumt for oss uten abbonement.
Citera
2020-05-29, 22:15
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Romerikes Blad gr n ut med opplysninger om hvor THs blod ble funnet:
Politiet fant drper av THs blod p to steder i huset - og p en gjenstand som tilhrer AEH.
Artikkel som krever abonnement.
https://www.rb.no/her-fant-politiet-...s/5-43-1318308

P gifteringen?
Citera
2020-05-29, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunterrr
Ja riktig det, for en periode. Men etterhvert visste jo alle om dette.

Ja, senare borde han vara visa hur upprrd han var och ska std hos grannar och kolleger ...
ven stlla frgor, de kan ju ha sett ngot som han inte sett ...
Citera
2020-05-29, 22:26
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av agvvv
Saken berrer meg sterkt.

Huff Den berrer veldig mange,for tror det er et iboende behov i oss mennesker at rettferdighet skal gjelde.Hun er p en mte vr alles medsster som vi nsker skal f sitt siste verdige hvilested,og det er noe naturstridig at barn og barnebarn ikke finner henne.

Glemte nevne ektemannen ups! normalt ville en ektemann sagt han srget og sagt offentlig at han savner henne sterkt via advokat.Normalt ville en ektemann hatt en appell til kidnapperene med en bnn om bringe AnneE tilbake.Det har ikke skjedd,det er underlig om han er uskyldig.
Citera
2020-05-29, 22:27
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moschata
Ja, senare borde han vara visa hur upprrd han var och ska std hos grannar och kolleger ...
ven stlla frgor, de kan ju ha sett ngot som han inte sett ...

Just presis! Det ville vre en normal adferd om man er opprrt og fortvila
Citera
2020-05-29, 22:58
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
At saken skal ha vrt et ikke-tema - selv i et familietreff - str ogs i kontrast til barnas utspill i gr.

Familien hevder at det er helt utenkelig at AEH vurderte skilsmisse.
De begrunnet det med at det alltid har vrt og er stor penhet i familien:
De mener videre at hun ville tatt opp dette helt pent,
fordi det var og er stor penhet ogs om vanskelige ting i familien.

https://www.nrk.no/norge/politiets-h...mer-1.15029661

Dette henger jo ikke sammen,et godt poeng!
Citera
2020-05-29, 23:06
Medlem
Ang AEH sitt forhold til barna eller familien generelt... jeg valgte separere meg, og det var et totalt sjokk for mine ssken/foreldre/familie/barn. Snne ting, om du lever i et drlig forhold s vil du ordne alt frst. Vite at du kan klare deg konomisk og at du ikke mister forholdet til de du er glad i pga dette. S at hun har vert taus ang skilsmisse med barna er fult forstelig.

Denne trden har mye piss og kveruleringer men ogs s sykt mye bra info! Hper vi kan fokusere p det som er saken her. Anne Elisabeth Hagen❤️.

PS. Om det er avfring etterlatt i huset s burde det ha lukta greit etter et pr timer. Spesielt fra et voksent menneske. S om han har kjent og sett dette s hadde det gtt mindre enn en halv time fr han kontaktet politiet.
Mye interessant her, s fortsett p st p dere som kan dette👌🏻😊
Citera
2020-05-29, 23:08
Medlem
Angende den siste episoden i krimpodden til VG og forskjellige oppfatninger av TH, s har jeg en historie fortelle.
Jeg kjente et ektepar i 20 r, som jeg nylig brt kontakten med fordi de ble umulige forholde seg til. Jeg hadde ogs god kontakt med barna, som n er voksne. Etter jeg brt kontakten med dem nsket ikke lengre det ene barnet ha kontakt med meg men jeg fortsatte ha kontakt med det andre i en periode. Hen fortalte at hen trodde foreldrene var psykopater, noe hen ALDRI har nevnt p de rene jeg har kjent dem. Etter jeg begynte sette meg inn i hvordan narsissister og psykopater oppfrer seg, m jeg si de passer veldig med det frste. Jeg hadde null mistanke om dette mens jeg kjente dem, selv om de hadde konflikter med mange og det var svrt delte meninger om dem bde i familiene deres og blant deres venner og ex-venner.
Etter jeg brt med dem prvde den ene av ektefellene drepe den andre, og ble tvangsinnlagt p psykiatrisk. Hen slapp imidlertid ut fordi hen var s normal der inne...
Jeg tenker, hvis det faktisk hadde blitt drap her, s hadde nok det ene barnet sttt p GM's side mens det andre barnet ville ha visst hva som skjedde fordi de faktisk hadde ynene pne for hva som foregikk der. Men jeg tror ikke hen ville sagt noe "offentlig", fordi hen er s avhengig av familien, ikke minst konomisk. De har en ekstremt usunn dynamikk der psykologisk terror holder dem sammen. N vet jeg jo mer om hva som har foregtt i familien i og med at hen har fortalt hvordan foreldrene oppfrer seg, og de har en veldig kontroll over barna. Det er som en sekt p en mte der alle er mer eller mindre hjernevasket.
Tenk at jeg ikke s det p 20 r!
Citera
2020-05-29, 23:08
Medlem
Det ble funnet kun 9 avtrykk fra sprox-skoen. Skostrrelsen p skoen er 45.
Er det tilfeldig at AE ble angrepet p et rom som var s nrt hovedinngangen og at det ble funnet s f avtrykk fra sproxskoen? Eller ble AE iakttatt/overvket av GM slik at GM visste hvor i huset hun var fr GM gikk til angrep p henne?

Sprox-skoavtrykkene var avsatt p en slik mte at det er svrt relevant for den handlingen som etterforskes.
"Politiet mener eieren av Sprox-skoen, som avsatte dette avtrykket p stedet i Sloraveien 4 p Fjellhamar, har en rolle i drapssaken.".
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...ke-sprox-skoen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in