2020-06-08, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyvaaken
Om vi gransker uttalelser direkte fra politiet,om kidnappings hypotesen som har kommet det siste ret -S vil vi nok finne denne uttalelsen i dag enda merkligere tenker jeg.

Har observert andre uttalelser ifra Haris som ikke henger p greip.

Har han for stor makt tro? ufortjent makt?
Det virker som det brenner under hans ben i hvert fall.
Intervjuet med Haris idag fr meg til tenke at politiet modererer seg litt, nr han avslrer at kidnapping fremdeles er en hypotese som ikke utelukkes. Eller at hele opplegget utad (som jeg har reagert negativt p) er en del av en strategi.
Jeg synes saken er veldig spennende - og jeg skjnner ikke bret ;-) for jeg tror ikke at TH er GM.
Citera
2020-06-08, 14:12
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Intervjuet med Haris idag fr meg til tenke at politiet modererer seg litt, nr han avslrer at kidnapping fremdeles er en hypotese som ikke utelukkes. Eller at hele opplegget utad (som jeg har reagert negativt p) er en del av en strategi.
Jeg synes saken er veldig spennende - og jeg skjnner ikke bret ;-) for jeg tror ikke at TH er GM.

Ja,det var tydelig at politiet hadde bestemt moderere seg,men samtidig avslre at de n faktisk ikke har lukket dra for kidnapping.Det er jo en liten seier for familien.

Ja,fryktelig spennende sak -og gir hodebry
n.b. Jeg heller mer til at TH er uskyldig ogs,men i morra kan jeg ha skifta mening- hehe
Citera
2020-06-08, 14:15
Medlem
Citat:
Ja,det var tydelig at politiet hadde bestemt moderere seg,men samtidig avslre at de n faktisk ikke har lukket dra for kidnapping.Det er jo en liten seier for familien.

n.b. Jeg heller mer til at TH er uskyldig ogs,men i morra kan jeg ha skifta mening- hehe

Politiet har jo alltid sagt at kidnapping er en hypotese, de har bare endret hovedhypotesen
Citera
2020-06-08, 14:17
Medlem
Interessant trd.

Vi m huske p flgende
1) TH har ikke erkjent noe, heller tvert i mot
2) De har (trolig) ingen tekniske bevis som kan knytte han mot handlingen
3) AEH er ikke funnet
4) Ingen tekniske bevis at det har skjedd et drap.

Politiet er dermed milevis fra i f dmt TH til det de har siktet han til.
Citera
2020-06-08, 14:19
Medlem
Citat:

Ja, lysene blinker hele tiden
Citera
2020-06-08, 14:22
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sosialisten
Politiet har jo alltid sagt at kidnapping er en hypotese, de har bare endret hovedhypotesen

HM?? Hovedhypotese contra andre Hypoteser.
Vet jo hva hovedhypotesen har vrt over et r.

M lese meg bedre opp og nste i trdene vedr. hva de egentlig har sagt om kidnapping hele det siste ret,fr jeg uttaler meg mer.
Citera
2020-06-08, 14:24
Medlem
Citat:
HM?? Hovedhypotese contra andre Hypoteser.
Vet jo hva hovedhypotesen har vrt over et r.

M lese meg bedre opp og nste i trdene vedr. hva de egentlig har sagt om kidnapping hele det siste ret,fr jeg uttaler meg mer.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...th-69-er-drept
Citera
2020-06-08, 14:27
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ja, lysene blinker hele tiden

tror hjernetrim er sunt!
Lurer p om den elektrikeren har angret p at han ikke bare kjrte bort ringte p dra 09:48 isteden for bare ringe? I tidligere tider s kom bare hndtverkere m.fl. uanmeldt p dra....hm? skaper tryggere nabolag kanskje? eller motsatt?

Den bermte nabokjerringa som flger med,kan ogs vre god ha
Citera
2020-06-08, 14:31
Medlem
Nyvaakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sosialisten
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...th-69-er-drept

Skal lese Alle artikler om politiets mening om kidnapping.Den ene gng. m ikke stemme med en annen.Det var poenget.Finner linkene selv,ellers takk.
Citera
2020-06-08, 14:45
Medlem
Legokatts avatar
Ser at det er flere som mener at grunnen til at gifteringen er lagt igjen skal vitne om at TH har tatt denne av AEH som en symbolsk handling. Han viste om AEH's planlagte skilsmisse.

Giftering kunne vrt tatt av pga:
- enklere skjule/tilintetgjre et lik
- AEH kunne selv ha tatt den av seg
- en GM som viste om AEH's planlagte skilsmisse og tok av giftering for rette mistanken mot TH, samt gjorde det enklere skjule/tilintetgjre lik.
Vinn-vinn-situasjon.
Citera
2020-06-08, 15:10
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:

Skjnner hvordan du tenker, om at politiet modererer seg. Samtidig s synes jeg de har tatt alle tenkelige forbehold i utad kommunikasjon hele veien. Kan ikke huske en pressekonferanse hvor de ikke har lagt vekt p ulike hypoteser, og understreket at det er bevisene som styrer hvilken hypotese som "leder". At de likevel etterforsker flere hypoteser parallelt (slik man selvsagt skal gjre).

Jeg oppfatter fortsatt at de er ganske sikre p at AE ble drept, det var vel det som Haris gikk lengst i bekrefte i dag.

S undrer jeg om ransakelse av andre hjem som Hagen familien har tilgang til str p "to-do-listen". Barnas, eller nre medarbeideres?
Citera
2020-06-08, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Ser at det er flere som mener at grunnen til at gifteringen er lagt igjen skal vitne om at TH har tatt denne av AEH som en symbolsk handling. Han viste om AEH's planlagte skilsmisse.

Giftering kunne vrt tatt av pga:
- enklere skjule/tilintetgjre et lik
- AEH kunne selv ha tatt den av seg
- en GM som viste om AEH's planlagte skilsmisse og tok av giftering for rette mistanken mot TH, samt gjorde det enklere skjule/tilintetgjre lik.
Vinn-vinn-situasjon.

Jeg fant at samme navn som et familiemedlem ogs er p rollelista i den bestialske filmen Rovdyr fra 2008. En fryktelig rolle som offer for noe veldig bestialsk. Kanskje er samme person. Kanskje skuespiller da. Men politiet mener tydeligvis at det er TH som er god skuespiller. Kanskje 70 ringen ogs er god til spille skuespill som villeder oss og sine barn? Har de indikasjon p det? Jeg synes egentlig at TH ikke virker som en utpreget skuespiller-type.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in