Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-06-08, 06:59
  #13
Avstängd
Helt naturligt att känna så. Vem fan vill inte knulla dem? Frågan är hur man gör då dessa flockberoende och statuskåta slynor är hopplösa att få kontakt med.
Citera
2020-06-08, 08:27
  #14
Medlem
Dem vill inte ha dig, så det spelar ingen roll vad du tycker haha!
Citera
2020-06-08, 09:43
  #15
Medlem
ebzzs avatar
Va nära på o lägga spyan bara av o läsa detta. Vafan är det här ens för fråga? Och precis som ovanstående, dem vill absolut inte ha dig så det spelar ingen roll. Tror du på riktigt någon skulle ge dig lite medömkan och säga att ja men jo..det hade nog varit okej? Och vad hade du gjort med den infon?
Citera
2020-06-08, 14:26
  #16
Medlem
sommarlovs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ebzz
Va nära på o lägga spyan bara av o läsa detta. Vafan är det här ens för fråga? Och precis som ovanstående, dem vill absolut inte ha dig så det spelar ingen roll. Tror du på riktigt någon skulle ge dig lite medömkan och säga att ja men jo..det hade nog varit okej? Och vad hade du gjort med den infon?
Vad vi än tycker om detta, så är det vanligare än vad vi tror.
Ska vi verkligen bestämma folks liv?
Citera
2020-06-08, 14:34
  #17
Medlem
Neroxxs avatar
Känns spontant som att en extremt liten del skulle tycka att det var okej ifall sin partner hade sex med någon annan om man inte har ett uttalat öppet förhållande (Vilket troligen inte är så vanligt förekommande). Samt lär det även vara en risk att öppna upp denna typ av diskussion då det kan leda till att man blir lämnad solo, visserligen är man ju då helt fri att leta nya sexuella kontakter utan att behöva bry sig om någon annan. Så win-win.. då är det bara att försöka hitta någon villig.
Citera
2020-06-08, 15:31
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
I fredags stod jag på trottoaren med halvfjong och en systemkasse medan jag bevittnade hur några av årets kvinnliga studenter flashade förbi. Solariebruna och tajta i vita små kreationer och sneakers, fnittrandes och stojandes. Blev då plötsligt nyfiken på hur deras fittor skulle smaka, men sköljde sedan bort mina skamliga tankegångar och åkte hem till frugan.
Väl hemma kunde jag ändå inte riktigt släppa det, och var på god väg att fråga frun om det möjligen var ok att få sätta tänderna i lite studentklitta innan man dör, men jag somnade istället.
Men hur ställer sig forumets damer till om de får nån liknande fråga ifrån sin manliga partners? Om han får lapa lite nybakad studentfitta alltså?

Och inget svammel och nyliberalt trams om hur jag skulle känna mig om det var tvärtom bla bla bla...
Det är inte det som är frågan här.

Om frugan kommit hem och frågat ifall hon fick snaska på en studentkorv, vad hade du svarat?
Personligen tycker jag sex generellt sett kunde få vara lite öppnare än vad som räknas som norm
Citera
2020-06-08, 18:33
  #19
Avstängd
Redoxreaktions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
I fredags stod jag på trottoaren med halvfjong och en systemkasse medan jag bevittnade hur några av årets kvinnliga studenter flashade förbi. Solariebruna och tajta i vita små kreationer och sneakers, fnittrandes och stojandes. Blev då plötsligt nyfiken på hur deras fittor skulle smaka, men sköljde sedan bort mina skamliga tankegångar och åkte hem till frugan.
Väl hemma kunde jag ändå inte riktigt släppa det, och var på god väg att fråga frun om det möjligen var ok att få sätta tänderna i lite studentklitta innan man dör, men jag somnade istället.
Men hur ställer sig forumets damer till om de får nån liknande fråga ifrån sin manliga partners? Om han får lapa lite nybakad studentfitta alltså?

Och inget svammel och nyliberalt trams om hur jag skulle känna mig om det var tvärtom bla bla bla...
Det är inte det som är frågan här.

Om du är en "vanlig" medelålders man är väl det verkliga problemet att få tjejer i den åldern att ställa upp, såvida du inte är villig att betala.
Citera
2020-06-08, 21:24
  #20
Medlem
ebzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
Vad vi än tycker om detta, så är det vanligare än vad vi tror.
Ska vi verkligen bestämma folks liv?

Tack jag är fullt medveten om gubbsjukan som uppträder hos majoriteten av män och jag tror mer eller mindre alla män känner så här nån eller flera gång(er) i sitt liv, sen att inte alla skriver ut det på flashback det är en annan sak...

Och nej jag har inte sagt något om att eller vill inte bestämma över någon annans liv men TS bad ju om åsikter, och där har han en.

Jag är absolut inte så radikal-feministisk som jag nu hör att jag låter haha men detta inlägg va bara så extremt äckligt författat att jag blev illamående.
Citera
2020-06-08, 21:28
  #21
Medlem
ebzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stagioni
Helt naturligt att känna så. Vem fan vill inte knulla dem? Frågan är hur man gör då dessa flockberoende och statuskåta slynor är hopplösa att få kontakt med.

Eller att dem bara inte vill ligga med en äcklig gubbe? Sluta tyck synd om dig själv på flashback som steg ett, sluta sitt inne o gejma hela dagarna och bete dig lite normalt så kanske du kan få va med en tjej. Nån gång.

Förlåt för jag går loss men stör mig extremt mycket på killar som gnäller på att inga tjejer vill ligga när det oftast finns uppenbara skäl till varför.
Citera
2020-06-08, 21:32
  #22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ebzz
Eller att dem bara inte vill ligga med en äcklig gubbe? Sluta tyck synd om dig själv på flashback som steg ett, sluta sitt inne o gejma hela dagarna och bete dig lite normalt så kanske du kan få va med en tjej. Nån gång.

Förlåt för jag går loss men stör mig extremt mycket på killar som gnäller på att inga tjejer vill ligga när det oftast finns uppenbara skäl till varför.
Vilka är de uppenbara skälen då?

Vänta lite, säg nu inte att "din bittra attityd här på Flashback är anledningen till att du inte får knulla". På tinder är jag en helt annan kille och skriver inte på samma sätt fattar du väl...

Ni kärringar alltså, hopplösa varelser. Man matchar med gamla fula fågelskrämmor.
Citera
2020-06-08, 21:50
  #23
Medlem
ebzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stagioni
Vilka är de uppenbara skälen då?

Vänta lite, säg nu inte att "din bittra attityd här på Flashback är anledningen till att du inte får knulla". På tinder är jag en helt annan kille och skriver inte på samma sätt fattar du väl...

Ni kärringar alltså, hopplösa varelser. Man matchar med gamla fula fågelskrämmor.

Titta! Du bevisar än en gång, ditt rätta jag! "Kärringar, hopplösa varelser". Det är ju här på flashback du är dig själv - anonym och no filter. På tinder anstränger sig väl vem som helst, men vad du skriver här visar absolut vem du är egentligen. Försöker inte leka Dr. Phil men baserat på vad jag sett dig skriva här på flashback - där du är som sagt anonym och ärlig - så tror jag att jag har en ganska bra bild av vem du är, och anledningen till varför dem här "sexiga nybakade studentfittorna" ( ) inte vill ligga med dig. Måste jag säga mer än så?
Citera
2020-06-08, 21:59
  #24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ebzz
Titta! Du bevisar än en gång, ditt rätta jag! "Kärringar, hopplösa varelser". Det är ju här på flashback du är dig själv - anonym och no filter. På tinder anstränger sig väl vem som helst, men vad du skriver här visar absolut vem du är egentligen. Försöker inte leka Dr. Phil men baserat på vad jag sett dig skriva här på flashback - där du är som sagt anonym och ärlig - så tror jag att jag har en ganska bra bild av vem du är, och anledningen till varför dem här "sexiga nybakade studentfittorna" ( ) inte vill ligga med dig. Måste jag säga mer än så?
Säg gärna mer än så, borde jag fatta vad du menar med nybakade studentfittor?
Du skulle aldrig kunna ana att jag har dessa åsikter i verkligheten. What happens on flashback stays on flashback babe.

Fast erkänn, ni är ju rätt hopplösa. Alla på tinder är självgoda kossor med narcissism, instagrammen kopplade i röven och jagar status status status, och mera status. Självgoda så in i helvete som gjort den här störda cpmarknaden helt jävla skev. En kille som mig får chansen på monika 49 år och det är så sjukt pinsamt. Alla fattar att vi aldrig någonsin i helvetet hade kollat på varandra i verkligheten men på tinder ska tjockisar utan självinsikt ge mig likes. Alltså vaffan är det här.

En alldaglig kvinna på 170 och 60 kg, går inte att träffa. Alltså nornalviktig kärring. Så äckligt krävande har det blivit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in