Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-06-08, 22:20
  #37
Medlem
Det var inga 29 bilar som brann i Göteborg i natt.
Det var skadegörelse av 29 bilar, en del av dom hade satts i brand.
Citera
2020-06-08, 22:21
  #38
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxfaktor
Vi är globala och om något kan hända i kanada, Mali eller Iran så kan det hända här, mångkultur helt enkelt. Vi har det för bra, tryggt och säkert i Sverige, livet är inte så, man får det svårt ibland, äta bröd en vecka eller ett år. Om ett par tänder ramlar ut blir det gluggar, försäkringar täcker inte allt, vi får släcka bränder själva, polisen kommer inte, stat, kommun eller landsting kopplas inte in så fort något skaver. Vi ska ha det sämre, det kostar klimatet och miljön för mycket att leva i vår standard. Alla borde prova tigga i några månader, bo på gatan och svälta - det är normalt i världen.
Den globalistiska rörelsen står på det retoriska fundamentet, allt de strävar efter bygger på att man självklart accepterar att ibland är det fattigt och svårt.
Tja, det är en pytteliten del av en globalistisk strävan, tack och lov har vi riksdagspartier som följer den linjen, kanske därför S vinner mark.

Jag föredrar att ha det tryggt och lugnt om du vill ha det dåligt så flytta till slummen själv då, ska man be om ursäkt för att man finns till också?
Citera
2020-06-08, 22:21
  #39
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av totalattack
Sverige har lika mycket skjutningar per cappita som södra Italien, lika mycket handgrantsattacker som Mexiko per capita. Inget annat har jag påstått. Tyskland, i mångt och mycket jämförbart med Sverige, har 10% av Sveriges skjutningar per capita.

Ge det en flyktingvåg till eller två, så är vi uppe i Mexikos mordcapita.
Googla cherrypicking.
Du jämför en brottstyp med Mexico, men du ser inte helheten. Det kanske är jättesvårt att få tag på handgranater i Mexico, eller så är det bara inte fränt. Det lär inte ha med att Mexikaner är så himla snälla att göra i vilket fall.
Det är en helt irrelevant jämförelse som du gör bara för att det ska se värre ut än vad det verkligen är.
Citera
2020-06-08, 22:23
  #40
Medlem
EnlitenUgglas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av senhackaren
Allt är massinvandringens fel säger du. Snyft snyft. SD eller AfS kommer inte vinna valet om några år nu heller. Vad synd om dig. Snyft snyft. Andra länder har mycket högre brottslighet än Sverige. Fortsätt att snyfta vidare du. Hoppas du har gott om snytpapper.


Ja int fan är det svenskar som står för majoritetn av brotten iaf.
Det är bara att gå in på valfri tingsrätt och titta på måltavlan.

Ahmed, achmed, aHumed, Abbdullah, Abbdallah, Muahamme, MUUUHammed, Kabul, Baliik,
Herr svensson, AChmet, Achmetti, HAssan, Josef, Fittu
Citera
2020-06-08, 22:23
  #41
Medlem
Och vad gör våra nationalistiska fitta partier? Grinar om judar. Dom har fan ingen koll på något. Vilket hjärndött fiskrens dom är. Kanske de kan våga sig på en riktig "aktion" i sverige där det räknas. Jävla slynor.
Citera
2020-06-08, 22:27
  #42
Medlem
derivats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaChief
Undersökningar nu ger inga bra siffror eftersom läget i Sverige är ovanligt. Mer tillförlitligt är de innan corona då SD var störst.

Dessutom kommer det bli en stor polarisering med ökad arbetslöshet och mer kriminalitet.
Som vi kan se från Göteborg så väntar de på första bästa chans att bete sig som apor.

Tror det är tvärtom, innan corona(och innan val) så ser det bra ut för extrema(lol) partier. När det blir skarpare läge exempelvis val. Ja då tvingas de veliga att välja då går de på gamla banor med nya vallöften. Nej det är kört för detta landet om inte befolkningen reagerat ännu när utbölingar bokstavligen pissar befolkningen i munnen kommer de aldrig reagera.
Citera
2020-06-08, 22:28
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalknase
Googla cherrypicking.
Du jämför en brottstyp med Mexico, men du ser inte helheten. Det kanske är jättesvårt att få tag på handgranater i Mexico, eller så är det bara inte fränt. Det lär inte ha med att Mexikaner är så himla snälla att göra i vilket fall.
Det är en helt irrelevant jämförelse som du gör bara för att det ska se värre ut än vad det verkligen är.
Nej det är inte jättesvårt att få tag på handgranater i Mexiko.

Ok så här då, från det att svensk invandringspolitik förändrades i mitten på 80-talet, tycker du den brottsliga utvecklingen har varit samhällspositiv?
Citera
2020-06-08, 22:31
  #44
Moderator
Hamilkars avatar
Ingenting för ABoK. Kan platsa i BoB om tråden inte totalt domineras av integrationspolitiska resonemang.

Aktuella brott och kriminalfall --> Brott och brottsbekämpning
/Moderator
Citera
2020-06-08, 22:43
  #45
Medlem
derivats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxfaktor
Vi är globala och om något kan hända i kanada, Mali eller Iran så kan det hända här, mångkultur helt enkelt. Vi har det för bra, tryggt och säkert i Sverige, livet är inte så, man får det svårt ibland, äta bröd en vecka eller ett år. Om ett par tänder ramlar ut blir det gluggar, försäkringar täcker inte allt, vi får släcka bränder själva, polisen kommer inte, stat, kommun eller landsting kopplas inte in så fort något skaver. Vi ska ha det sämre, det kostar klimatet och miljön för mycket att leva i vår standard. Alla borde prova tigga i några månader, bo på gatan och svälta - det är normalt i världen.
Den globalistiska rörelsen står på det retoriska fundamentet, allt de strävar efter bygger på att man självklart accepterar att ibland är det fattigt och svårt.
Tja, det är en pytteliten del av en globalistisk strävan, tack och lov har vi riksdagspartier som följer den linjen, kanske därför S vinner mark.

haha för bra, ja vi måste förstöra samhället, behövs mer mord, våldtäkter och otrygghet det har gått för bra. Vi fixar inte detta själva måste ha hjälp från utlandet.
Kanske är så svenskar tänker numera. verkar så.
Citera
2020-06-08, 22:44
  #46
Medlem
Gontars avatar
Håller med, ett jävla skitland har framför allt vänstern lyckats göra av mitt en gång fina land. Men jag tycker nog att det började gå utför redan på 80-talet. Sedan har det accelererat utför.
Finns dock några frizoner kvar för svenskar att vistas på: fjällen, skogen och skärgården.
Citera
2020-06-08, 22:48
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteRoligt
De väntar inte på han de väntar på "Jesus".

Vart jag får allt ifrån är en väldigt invecklad fråga med många års arbete i bakgrund.

Huvudsakligen får jag det genom att se, höra och tänka utan begränsningar av tycken från andra individer.
Men sedan har jag suttit i många många år och motsagt allt jag hittat för jag inte vill tro på något som inte var sant, framförallt ville jag inte prata utan kunskap.

Jag valde för många år sen att ta av mig ögonbindeln, ta ur hörpropparna, ta bort tråden för läpparna.

Släpp egot som blockerar så vet även du detta då det är i vår natur.

Rekommenderar alla att få ett begrepp om Mason, Jesuits, Khazar, Judea, Vatican bara för att.
Vad vill dom? Var är dom? vilka är dom? Hur gör dom?
Du behöver inte tro bara för du läser men att bevisa för dig själv att det inte är sant eller att det är sant är det viktigaste annars lämnas tomrum för någon annan att avgöra.

2020 Patch Year.
Sen var Patchen leder beror helt på hur detta utspelar sig det kan bli NWO eller Anarki, vi kan gå in i Neo-modernism eller religion.
Beror helt på hur vi uppfattar de bibliska händelserna denna gång och hur vi väljer att skriva vår historia för framtiden att följa.
Allt återupprepar sig men ibland så återupprepar sig allt samtidigt.(Tanke mönster, känslor, naturliga händelser, symbolik osv)

ärligt talat gör jag detta för skojs skull nu då jag ser vart vi är på väg.
Vill mest se om någon är kapabel längre.

Snälla skicka pm till mig. Är jätteintresserad.
Menar allvar. Vill få mer förklarat.
Citera
2020-06-08, 22:56
  #48
Medlem
DaChiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av derivat
Tror det är tvärtom, innan corona(och innan val) så ser det bra ut för extrema(lol) partier. När det blir skarpare läge exempelvis val. Ja då tvingas de veliga att välja då går de på gamla banor med nya vallöften. Nej det är kört för detta landet om inte befolkningen reagerat ännu när utbölingar bokstavligen pissar befolkningen i munnen kommer de aldrig reagera.

Vi får se. Men vi är inne i en instabilitet som kommer att eskalera. Min tro är att folk kommer rösta mer konservativt därför att de faktiskt måste om det här deprimerande fiaskot (dagens Sverige) faktiskt ska upphöra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in