Citat:
Ursprungligen postat av
Jof
Tror ni att polisen kommer att kunna lsa detta?
Dom har verkligen anstrngt sig. Men vad jag frsttt inte lyckats.
Jeg hadde virkelig trodd at gjerningsmennene ville ha vrt langt smartere enn hva vi n er blitt vitne til!
Jeg tenkte flere biler som kjrte med ramper rett inn p en stjlet lastebil og bare ble borte. Men kjre hel penlyst p den mten her, de to fra videoen p arbeidsplassen, er jo bare helt bortevekke!!!
Akkurat like bortevekk som politiet selv har agert i akkurat denne saken her, helt til n!
Samtidig er det utrolig mange her p forumet som har hatt akkurat like komplett fantasifulle og drmmefantastiske teorier, nettopp slik som politiet selv, s kanskje det ikke er s rart at politiet ogs har evnet fantasere seg helt fullstendig langt bort i natta vekk fra de faktiske omstendigheter.
Likevel ser jeg n, endelig, at denne saken faktisk har en god mulighet til finne sin lsning, nettopp ved disse to vitneobservasjonene av en veldig spesiell bil, og hvor ingen av personene i denne bilen noen gang kommer til melde seg frivillig!
Politiet kommer nok n ogs til forholde seg stille som i grava, nettopp fordi de til slutt faktiskg vet se nok fakta til g ls p et helt nytt spor i en helt ny retning, og betimelig n la familien endelig f vre helt i fred.
Det er gtt altfor lang tid til etterlyse vitner igjen, annet enn hva TV2 allerede har satt fokus p, men dette nye konkrete spesielle sporet kan virkelig vise seg lede til en endelig lsning p denne saken her.
Alt jeg kan gjre er nske politiet et endelig Lykke Til n, og fle empati med alt hva hele denne familien beklageligvis har mttet f av negativ fokus og oppmerksomhet.
Dette er absolutt frste gang jeg har tenkt at dette helt og fullstendige, i denne saken sin anledning, idiotpolitiet er i nrheten av en endelig lsning. Dette er sjansen, og jeg sier med noe kvalme i halsen, men, n endelig: Veldig Mye Lykke Til!