2020-06-27, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
De fiskerne ble ikke sett ved fiskeplassen etter 31. oktober av noen av de to vitnene.

Vitne nr 1: mener det var i september og/eller oktober at han observerte fiskerne. To ganger fr forsvinningen s han disse mennene: P en brygge ved Langvannet bare 100 meter i luftlinje fra Hagens hus.

Fuglefotografen: Han ser av datomerkingen p kameraet sitt at han tok bilder den 29. oktober mellom klokken 10.30 og 12.00 to dager fr forsvinningen. Han mener at det er hyst sannsynlig at det var denne dagen han s de tre fiskerne. Fuglefotografen mener at han verken har sett bilen eller fiskerne etter 31. oktober dagen da Anne-Elisabeth Hagen forsvant.
Fuglefotograf forteller at han s en bil med steuropeiske registreringsskilt parkert her bde den 29. oktober og en annen dag i hst.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...g-og-telelinse

Ja, de har sikkert sovet utenfor Lrenskog, for unng bli gjenkjent flere steder i lrenskog.

Hei vr venn
Vet du om han ble avhrt? Jeg lurer p hva politiet har funnet n jeg. Vet noen hvem som tente bl p hytta til AEH p Biri? Mener de nevnte det i den TV-reportasjen p Dagsrevyen.
Citera
2020-06-27, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Jeg er enig med deg. Jeg vet ikke om politiet kan overtales til g ut med etterlysning av fiskerne.
Du har rett i at vi ville sett det i media dersom TH hadde en privatetterforsker som etterlyste fiskerne m.m.

Kanskje noen har lyst til skrive til TV2 og sprre om de har lyst til engasjere seg med etterlyse fiskerne og etterlyse vitner som kan ha sett de og som kan ha fotografert de og/eller som kanskje vet hvem de er og som eventuelt kan ha leid ut leilighet til de?

Jeg synes at TH kunne ha ansatt en privatetterforsker til jobbe med finne fiskerne og etterlysning av de + finne den rde BMW-bilen m.m., hvis ikke politiet snart etterforsker disse sporene grundig.

Jeg kan heller ikke huske ha sett en detaljert etterlysning av Futurummennene, rettet mot publikum. Jeg har kun sett at politiet oppfordret futurummennene til melde seg selv som vitner og at politiet nsket tips fra publikum om futurummennene.

Jeg mener at en detaljert etterlysning rettet mot publikum burde inneholde detaljer som ca hyde (som en mann i en av artiklene regnet seg frem til) og kroppsfasong og andre detaljer ved futurummennene.
(De detaljene som jeg fant om futurummennene var i forskjellige artikler, og jeg synes at det all den informasjonen om de mennene burde vrt samlet i en etterlysningsartikkel). Men det er mulig at jeg husker feil fra de tidligste artiklene om futurummennene.

Ja, TH m jo skaffe seg en privatetterforsker hvis han er uskyldig mener jeg. Rart han ikke har gjort det alt.
Citera
2020-06-27, 09:32
Medlem
Har denne vrt postet her tidligere?

https://www.rb.no/her-har-politiet-g...s/5-43-1332484

Fra artikkelen:

Politiet skte med hund, men har ogs brukt graveredskaper i jorda rundt hytta. Ved 15-tiden tirsdag tok politiet to breposer inn i en av sine kjrety. Flere krimteknikere p stedet skal ha deltatt i arbeidet med grave opp jord rett p utsiden av et gjerde som gr rundt hyttetomta.

Politiet har gravd tydelig hull p utsiden av gjerdet p baksiden av hytta, hvor det grenser til spredt skog og ulendt terreng.

Det er ogs tegn til at det har vrt annen aktivitet i omrdet rundt Hagen-hytta, da det ligger en brukt blplass like p utsiden av gjerdet til hytta, i det samme omrdet som det er tegn p graving.
Citera
2020-06-27, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Ja, bare skuespill alt sammen. Frst sa hun at bilene mtte brbremse for unng kollisjon, og at hun blir stende se rett inn bakvinduet. Men nr man ser p reportasjen og kartet, s er jo ikke krysset der i det hele tatt, det er 30 meter lengre bak
Men bilen stopper alts her som Irene str, rett utenfor s tanklinikk (Brekkeveien 7c) og treningssenteret Bare Trening A/S.
Akkurat her er det bilen har sttt nr den var ved siden av Irene, hvis man trykker p kart-linken under.

https://www.google.no/maps/@59.66274...7i16384!8i8192

Bare skuespill fra TV2 igjen, akkurat som nr de hadde reportasje om Wiborg-saken, og prvde f folk til tro at Wiborg hadde begtt selvmord.
Undrer p hvem som har ftt TV2 til lage dette, er det Holden mon tro? Barna?

Men de str jo ikke der bilen stoppet den dagen. De prater om hva som skjedde mens de gr langs veien, passerer krysset det faktisk skjedde, og s stopper jo bare et tilfeldig sted langs Brekkeveien for vise hvor langt unna bilen vitnet var den dagen.
Citera
2020-06-27, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hakadaki
Noen som vet om TH har bakgrunn fra Jehovas vitner?
Skulle ske i Google p Hagen vitner og da dukket Hagen Jehovas vitner opp som forslag.

Du fr ringe de da se. Det har jeg gjort for mange r siden i forbindelse med et skoleprosjekt. De er verdens hyggeligste mennesker
Citera
2020-06-27, 09:46
Medlem
Hade jag varit handfngslad s hade jag lyft upp hnderna mot vittnet jag fick gonkontakt med.
Citera
2020-06-27, 09:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Jeg hevder teorien jeg har skrevet henger logisk sammen. Den passer med all informasjon om saken.

Teori ble postet p forumet - dato 24.06, kl 12.46. (den er fordelt p to poster)

Hvis man mener den er uriktig, s burde man vise til en annen teori og argumentere med hvorfor denne teorien stemmer bedre med tanke p all informasjon man har om saken. Ogs med tanke p det siste som har skjedd. Den m ogs passe med klokkeslett p tidslinje.

Er det noen som tar utfordringen?

Jeg oppfordrer alle som har lyst til gjre det

At barna hadde lyst p litt forskudd p arv og planla et rigg mot sin egen far slik at moren skulle komme seg vekk og de aldri skulle treffes igjen? At de 3 barna har samvittighet til dette, deriblant en prestedatter? At deres egne barn skal f treffe AEH uten sladre til andre i lengden? At deres partnere gr med p dette? At de har kontaktet Futurum-mennene som str for rigget? Hvor gammel er du? Er du helt frisk? Gr du p noe? Hvem av oss er det viktig overbevise? Du hopper over fakta, og det skal man ikke gjre. Har ikke sett hele teorien din tror jeg, men det er nok ikke vanskelig forst at du m et sregent syn p ting.
Citera
2020-06-27, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Da m du se bort fra telefonen med lnningsansatt 08:45-08:56 og det er problematisk.

Hvor str det at lnningsansatt er henne og ikke VE som allerede er avslrt for falsk forklaring?

Hvorfor gratulerer AEH hvert eneste r VE med hans bursdager p Facebook utenom 2018?
Hvorfor er VE tilbake i selskapet til TH akkurat dette ret?
Hvorfor tas AEH ut av all offentlig dokumentasjon som har med eierskap til TH sine selskaper dette ret og VE tas inn?
Kan det ha vrt VE som fikk bilen ripet opp i og med at han n ogs har fjernet det meste av tilgjengelig informasjon p Facebook?

I de 2-3 frste ukene omtalte VG at 09.14 samtalen var mellom AEH og TH, og hvis dette faktisk stemmer er det plausibelt at hun ble drept p natta. Hvis VE har ringt med AEH sin telefon i fra Sloraveien til TH p Futurum s faller brikkene p plass. Politiet har ikke avkreftet/bekreftet at denne samtalen var mellom navngitte personer som jeg har sett. (VILLEDNING OG ALIBI)

Mulig forelpige konklusjon: VE sin billett inn til TH sitt imperium for lede dette videre som den eneste mulige kandidat var bist TH med opprydding og gi TH alibi og her ser jeg 2 alternativer i hans mulige involvering. AEH hadde etter mange advarsler og trusler mot TH gjort alvor om skilsmisse hvis han rrte henne en gang til. Hun var edru og han var full og kvalte henne. Ikke i affekt, men den perfekte stormen blste opp og traff Sloraveien. TH Har ikke 2 milliarder p konto, men visste at AEH n med hjelp av advokater skulle forsyne seg godt av hans formue. Ergo mtte han ha solgt sitt eierskap betydelig ned for lse ut AEH etter en rettssak. Vi snakker hundrevis av millioner. (HYPOTESE OM MOTIVET)

1. VE bidro IKKE med fjerning av lik etter nattens drap, men kun leide en bil og lagde ett alibi for TH samt bidro til styrke teorien om kidnapping. TH selv fjernet liket ila nattens mulm og mrke p en rasteplass mellom Nord-Odal og Hamar. Ingen bommer og rasteplassene er laget slik at disse gr inn i skogen og ikke kan sees i fra veien.(Statens Vegvesen har vegovervkning p deler av denne strekningen) Dette er garantert en strekning TH kjenner godt til p alle sine turer til Kvitfjell uten bomstasjoner. Hun ble hverken dyppet i syre eller annet, men kun kastet i grfta i skogen. Naken og uten smykker og ringer for lage ett styrket scenario om kidnapping.

2. VE bidro med fjerning av liket. Han kjrte bilen inn i garasjen i Sloraveien og brukte dren som er innendrs i garasjen for slepe AEH ut og inn i bilen, og kunne derfor jobbe uforstyrret. Hvor han kort tid senere brukte leiebilen for frakte henne vekk etter at samtalene i fra AEH sin telefon til TH ble var gjennomfrt. Nkkelen som n er borte, men l i garasjen tok VE med seg slik at ingen andre kunne komme seg inn i boligen via garasjen.

Brev, strips osv(staging) ble ikke lagt frem eller gjennomfrt fr TH kom hjem da dette ville vrt en enorm risiko for at andre familiemedlemmer kunne ha oppdaget dette. Grunnen til at TH ikke hrte AEH sin telefon kan vre at han befant seg i garasjen for rigging av kidnapping scenario eller utendrs for sette opp stigen. Dette kunne han gjre uforstyrret da nrmeste nabo var bortreist.

Trussel og kidnappingsbrevet ble laget av VE og TH etter at de 2 hadde vrt deltagere i flere mter med RU. RU har hjulpet TH med opprettelse av elektroniske lommebker og kontoer, men aldri visst at dette var for drepe AEH. Derfor har han ogs trodd at n hadde han funnet en Hval og skulle endelig tjene millioner p kryptovaluta. Han kan umulig vre s naiv at han deler dette p diverse forum hvis han visste at betalingen for dette var medvirke til AEH sin dd. (RU var en nyttig idiot)

Det var ogs VE sin Volkswagen e-Golf som kjrte TH til avhret hos Kripos p Bryn. Hvorfor kjrte ikke andre han dit? Hvorfor ikke barna hans eller andre ansatte p Futurum? Hvorfor kjrte han ikke selv? Han ble kjrt dit av hans medhjelper i drapet p hans kone. I min teori er dette V*egard E*bbestad.

Det er kun de 2 som gjerningsmenn som har noe tjene p dette forferdelige drapet p en mor og bestemor som har blitt kuet og mishandlet i hele sitt liv med TH.
Citera
2020-06-27, 10:02
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Er lnningsansvarlige blant de personene som oppholdt seg p arbeidsplassen tro.

Og fortsatt mener politiet at 09:14-samtalen er "siste sikre livstegn".

Blir jo interessant se hva som kommer ut av avhrene nr politiet har gtt "hardt til verks".
I det sekundet politiet pent gr bort fra at 09:14 er siste livstegn, m snnen siktes for medvirkning til drap. Derfor tror jeg det sitter ekstremt langt inne rokke ved dette tidspunktet, selv om de internt ikke kan vre skrsikre p det.
Citera
2020-06-27, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vossevangen
Opprinnelig postet av Kornblomst 28 01 2019.

Jeg tenker det samme ettersom den ene datteren som hadde kjennskap til dette miljet p den tiden er nevnt i trusselbrevet. Noen som vet navn p disse kidnapperne?
Citera
2020-06-27, 10:13
Medlem
kugutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orderud.
Ja, bare skuespill alt sammen. Frst sa hun at bilene mtte brbremse for unng kollisjon, og at hun blir stende se rett inn bakvinduet. Men nr man ser p reportasjen og kartet, s er jo ikke krysset der i det hele tatt, det er 30 meter lengre bak
Men bilen stopper alts her som Irene str, rett utenfor s tanklinikk (Brekkeveien 7c) og treningssenteret Bare Trening A/S.
Akkurat her er det bilen har sttt nr den var ved siden av Irene, hvis man trykker p kart-linken under.

https://www.google.no/maps/@59.66274...7i16384!8i8192

Bare skuespill fra TV2 igjen, akkurat som nr de hadde reportasje om Wiborg-saken, og prvde f folk til tro at Wiborg hadde begtt selvmord.
Undrer p hvem som har ftt TV2 til lage dette, er det Holden mon tro? Barna?

Det er merkelig at dette vitnet vil st fram med navn og bilde med at hun har sett de potensielle kidnapperne. Da utsetter hun seg for fare i og med at hun kan identifisere dem i en eventuell rettsak. Sagt p en annen mte, var det virkelig ndvendig st fram p den mten i media hvis det ikke handlet om overbevise TV- seerne. Litt rart er det.
Citera
2020-06-27, 10:31
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedMax
Hvor str det at lnningsansatt er henne og ikke VE som allerede er avslrt for falsk forklaring?

Hvorfor gratulerer AEH hvert eneste r VE med hans bursdager p Facebook utenom 2018?
Hvorfor er VE tilbake i selskapet til TH akkurat dette ret?
Hvorfor tas AEH ut av all offentlig dokumentasjon som har med eierskap til TH sine selskaper dette ret og VE tas inn?
Kan det ha vrt VE som fikk bilen ripet opp i og med at han n ogs har fjernet det meste av tilgjengelig informasjon p Facebook?

I de 2-3 frste ukene omtalte VG at 09.14 samtalen var mellom AEH og TH, og hvis dette faktisk stemmer er det plausibelt at hun ble drept p natta. Hvis VE har ringt med AEH sin telefon i fra Sloraveien til TH p Futurum s faller brikkene p plass. Politiet har ikke avkreftet/bekreftet at denne samtalen var mellom navngitte personer som jeg har sett. (VILLEDNING OG ALIBI)

Mulig forelpige konklusjon: VE sin billett inn til TH sitt imperium for lede dette videre som den eneste mulige kandidat var bist TH med opprydding og gi TH alibi og her ser jeg 2 alternativer i hans mulige involvering. AEH hadde etter mange advarsler og trusler mot TH gjort alvor om skilsmisse hvis han rrte henne en gang til. Hun var edru og han var full og kvalte henne. Ikke i affekt, men den perfekte stormen blste opp og traff Sloraveien. TH Har ikke 2 milliarder p konto, men visste at AEH n med hjelp av advokater skulle forsyne seg godt av hans formue. Ergo mtte han ha solgt sitt eierskap betydelig ned for lse ut AEH etter en rettssak. Vi snakker hundrevis av millioner. (HYPOTESE OM MOTIVET)

1. VE bidro IKKE med fjerning av lik etter nattens drap, men kun leide en bil og lagde ett alibi for TH samt bidro til styrke teorien om kidnapping. TH selv fjernet liket ila nattens mulm og mrke p en rasteplass mellom Nord-Odal og Hamar. Ingen bommer og rasteplassene er laget slik at disse gr inn i skogen og ikke kan sees i fra veien.(Statens Vegvesen har vegovervkning p deler av denne strekningen) Dette er garantert en strekning TH kjenner godt til p alle sine turer til Kvitfjell uten bomstasjoner. Hun ble hverken dyppet i syre eller annet, men kun kastet i grfta i skogen. Naken og uten smykker og ringer for lage ett styrket scenario om kidnapping.

2. VE bidro med fjerning av liket. Han kjrte bilen inn i garasjen i Sloraveien og brukte dren som er innendrs i garasjen for slepe AEH ut og inn i bilen, og kunne derfor jobbe uforstyrret. Hvor han kort tid senere brukte leiebilen for frakte henne vekk etter at samtalene i fra AEH sin telefon til TH ble var gjennomfrt. Nkkelen som n er borte, men l i garasjen tok VE med seg slik at ingen andre kunne komme seg inn i boligen via garasjen.

Brev, strips osv(staging) ble ikke lagt frem eller gjennomfrt fr TH kom hjem da dette ville vrt en enorm risiko for at andre familiemedlemmer kunne ha oppdaget dette. Grunnen til at TH ikke hrte AEH sin telefon kan vre at han befant seg i garasjen for rigging av kidnapping scenario eller utendrs for sette opp stigen. Dette kunne han gjre uforstyrret da nrmeste nabo var bortreist.

Trussel og kidnappingsbrevet ble laget av VE og TH etter at de 2 hadde vrt deltagere i flere mter med RU. RU har hjulpet TH med opprettelse av elektroniske lommebker og kontoer, men aldri visst at dette var for drepe AEH. Derfor har han ogs trodd at n hadde han funnet en Hval og skulle endelig tjene millioner p kryptovaluta. Han kan umulig vre s naiv at han deler dette p diverse forum hvis han visste at betalingen for dette var medvirke til AEH sin dd. (RU var en nyttig idiot)

Det var ogs VE sin Volkswagen e-Golf som kjrte TH til avhret hos Kripos p Bryn. Hvorfor kjrte ikke andre han dit? Hvorfor ikke barna hans eller andre ansatte p Futurum? Hvorfor kjrte han ikke selv? Han ble kjrt dit av hans medhjelper i drapet p hans kone. I min teori er dette V*egard E*bbestad.

Det er kun de 2 som gjerningsmenn som har noe tjene p dette forferdelige drapet p en mor og bestemor som har blitt kuet og mishandlet i hele sitt liv med TH.
Ingen dum teori hvis man kan se bort fra 08:45-0856 samtalen til lnn(venninne av AE), 09:06 telefon til datter og sms 09:10 til samme, og 09:14 telefon til snnen.

Ellers virker teorien god...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in