" Klokka 08.45 ringte Anne-Elisabeth Hagen opp en av de ansatte i et av Tom Hagens selskaper. Den kvinnelige ansatte hadde forskt ringe Anne-Elisabeth tidligere den morgenen med sprsml om blant annet lnnskjring og regnskap, iflge Dagbladets opplysninger. " (
https://www.dagbladet.no/nyheter/sam...epine/72602760 )
Det er godt mulig at jeg ikke har ftt med meg AEH sine arbeidsfunksjoner, men jeg har ikke selv sett at det noen steder er skrevet om at hun arbeidet med lnn og regnskap i firmaet. I hvert fall ikke p det tidspunkt hun forsvant. Da var hun jo ogs " erstattet " med andre i styret, VE kom jo inn. Hvorfor ringer hun AEH ?
Men tanke p egen arbeidserfaring virker det merkelig at AEH fremdeles " jobber " med regnskap og lnnskjringer nr hun ikke er ansatt i firmaet.
Men, det er vel mye vi ikke vet.
" Klokka 09.14 ringer Anne-Elisabeth Hagen til ekteparets snn. Samtalen varer bare i knappe to minutter.
Det er denne samtalen politiet, ved blant andre politiinspektr Tommy Brske og ptaleansvarlig Haris Hrenovica, gjentatte ganger har kalt det siste sikre livstegnet.
Samtalen med snnen blir litt " merkelig ". Dette da valpen ble funnet lukket / stengt inne p et rom i Hagens hjem.
Dette under forutsetning av at det var snnen som passet valpen.
N har ikke jeg lest alt, men offentlig er det vel ingen som vet om valpen ble passet av andre mens ekteparet var i teateret eller om den var hjemme alene.
Klarer man knekke sannheten rundt disse to telefonsamtalene vil man kunne komme lenger.