2020-07-11, 00:33
Bannlyst
Har denne artikkelen vrt luftet her?
https://www.oa.no/antatte-kidnappere...s/5-35-1126497

Antatte kidnappere ville bruke ferske aviser som bevis p at Anne-Elisabeth lever
Citera
2020-07-11, 00:34
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Du glemte ogs at aktor la ned pstand om fengselsstraff for de tre tiltalte i Pareto-saken.

Nei men en kynisk opportunist som TH kvier seg vel ikke for hinte til snnen? Hvorfor la han ut denne boken p facebook. Om drap p halloween.
Tiltalen tviler jeg p trumfet de andre momentene, men hadde det ikke vrt for de, ville de kanskje ventet til domsavsigelsen?

Du mener TH kan ha utnyttet at snnen hadde lagt ut bilder av denne boka?
Senast redigerad av Slettsnoken 2020-07-11 kl. 00:36.
Citera
2020-07-11, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gassa
TH og AE var raka blakke da de giftet seg.

Jada, men den ektepakten er mye nyere.
Citera
2020-07-11, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Jada, men den ektepakten er mye nyere.

So what ? En slik skjevfordeling hadde blitt annullert i en rettsak s du kan jo ikke vre helt i vater om du mener den er berettiget.
Citera
2020-07-11, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hybridbil
Har denne artikkelen vrt luftet her?
https://www.oa.no/antatte-kidnappere...s/5-35-1126497

Antatte kidnappere ville bruke ferske aviser som bevis p at Anne-Elisabeth lever

Jeg la merke til gifteringen og klokken. Om AEH ikke brukte armbndsur til daglig, og om det finnes blodspor fra TH p klokken, kan det tyde p at AEH ble drept fr hun tok av seg armbndsuret etter teaterturen.

Om hun brukte uret kun nr hun pyntet seg da.

Det ville jo peke mot TH.

Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Tiltalen tviler jeg p trumfet de andre momentene, men hadde det ikke vrt for de, ville de kanskje ventet til domsavsigelsen?

Du mener TH kan ha utnyttet at snnen hadde lagt ut bilder av denne boka?

Ja. Jeg ser ikke bort fra at sstrene og MB kan ha blitt lurt til tro at de beskytter TEH.
Citera
2020-07-11, 00:49
Bannlyst
Citat:
Jeg la merke til gifteringen og klokken. Om AEH ikke brukte armbndsur til daglig, og om det finnes blodspor fra TH p klokken, kan det tyde p at AEH ble drept fr hun tok av seg armbndsuret etter teaterturen.

Der er du inne p noe. I s fall taler det for nattedrap
Citera
2020-07-11, 00:54
Medlem
Citat:

Ja. Jeg ser ikke bort fra at sstrene og MB kan ha blitt lurt til tro at de beskytter TEH.
Ja, hvis det er p klokken hun ikke brukte til daglig, er det meget mulig, godt tenkt. Mht snnen, kan han ha blitt overtalt eller manipulert til vre medhjelper. Ideen om at sstrene er forledet til tro at snnen er GM holder jeg for mer sannsynlig enn at de er innblandet. Men jeg fr ikke samtalen med lnn til g opp dersom drap utfrt p kvelden. Hvordan kan hun klare beholde pokeransikt i politiavhr....
Citera
2020-07-11, 00:57
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
THs advokat SH har hatt besk av Svenska Dagbladet og i kveld har de publisert et intervju med ham.
Linken krever abonnement, men kanskje noen av vre svenske venner har tilgang til artikkelen?
Polisen knns desperat, sger SH.

Frsvararen rdd att brottet aldrig kommer att lsas.
https://www.svd.se/stjarnadvokat-om-...kanns-desperat
Jag har lst artikeln och tnkte kopiera in intressanta citat hr men det fanns ingenting nytt under solen i intervjun med Holden.
Citera
2020-07-11, 01:01
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:

Jeg har ingen tro p at MB vil vikle seg inn i dette familiedramaet og risikere minst 2 r fengsel for falsk forklaring, kanskje opp mot 10 for medvirkning til drap eller etterflgende bistand. Attptil var hun venninne med AE.

De frenetiske morsesignalene nagler TH til saken, noe ogs smsn 1010 til dels gjr med D1 og 0914 samtalen definitivt gjr med S.
Citera
2020-07-11, 01:05
Bannlyst
Citat:
Jeg har ingen tro p at MB vil vikle seg inn i dette familiedramaet og risikere minst 2 r fengsel for falsk forklaring, kanskje opp mot 10 for medvirkning til drap eller etterflgende bistand. Attptil var hun venninne med AE.

De frenetiske morsesignalene nagler TH til saken, noe ogs smsn 1010 til dels gjr med D1 og 0914 samtalen definitivt gjr med S.

Du kommer stadig med det du kaller morsesignaler. Jeg kunne tenke meg hre hva det skulle vre godt for, og hvordan mottakeren skulle svare TH der han satt p Futurum
Citera
2020-07-11, 01:08
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:

De frenetiske morsesignalene nagler TH til saken

Jeg tror heller ikke at MB ndvendigvis har noe med saken gjre.

Men hva mener du "morsen" betyr, og hvordan nagler det TH til saken?
Citera
2020-07-11, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hybridbil
Der er du inne p noe. I s fall taler det for nattedrap

Ja. Men vi vet jo ikke om hun pleide bruke armbndsuret bare nr hun pyntet seg, og om hun pleide ta det av fr hun la seg for natten.

S det er usikkert om klokken kan vre et indisium for drap p natten.

Citat:
Ursprungligen postat av Gubbanoa
Ja, hvis det er p klokken hun ikke brukte til daglig, er det meget mulig, godt tenkt. Mht snnen, kan han ha blitt overtalt eller manipulert til vre medhjelper. Ideen om at sstrene er forledet til tro at snnen er GM holder jeg for mer sannsynlig enn at de er innblandet. Men jeg fr ikke samtalen med lnn til g opp dersom drap utfrt p kvelden. Hvordan kan hun klare beholde pokeransikt i politiavhr....

Hun kan ha snakket med TH og trodd at hun hrte AEH i bakgrunnen. Opptatt med dusj kanskje. Eller med hvalpen.

MB kan jo tro at AEH var i live. S hun kan ha strekt sannheten en smule. Uten at hun oppfatter seg selv som lgner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in