Citat:
Ursprungligen postat av
ellus177
Men nej. Problemet jag tar upp är att jag har slutat känna attraktion för min pojkvän. Ni som skriver såhär, menar ni att det inte är något problem att känna så i en relation? Att man bara ska acceptera situationen och köra på?
Vaddå? Menar du att killar också ska få vara otrogna för att det rycker lite i baguetten när dom sitter och flörtar med en homewrecker på jobbet?
Det är inte så konstigt att attraktionen får en törn om ni bor hos varandra och är hela dagarna samt att han beter sig som din massage slav och även bästa vän..
Men är det något fel i förhållandet så löser man det. Tex igenom att du berättar för honom exakt det du har berättat här, om hur du inte tycker att han är så sexig längre när han bara sitter hemma..
Det om något hade ju faktiskt kunnat hjälpa er lite mera än att du går åt sidan och börjar fantisera om någon annan.
Men absolut! Nästa gång det kommer någon klåfingrig liten slyna och säger "åhååhååå den här killen är i ett förhållande.. Honom måste jag erövra!
" så ska jag pröva och doppa snoppen i henne och se om förhållandet där hemma på något magiskt sätt börjar fungera.
Sitt inte och gnäll bara sen när ni blir 40 år och ensamma.