Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-07-10, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stora_osten
japp det verkar som att nån har en tanke bakom den här Meth trenden. Jag har inte hittat på riktig Chrystal i sverige på åratal, sen helt ur det blå har flera jag gör affärer med skiten hemma och det går att få tag på i stan närmast här och sthlm göteborg också vad jag hört iaf.

Det finns både bra och dåligt sånt också. Det är ju inte obankat för att du får kristaller. Dom gör egna såna av MSM och skit bara. Jag tror du fått svagt Chrystal Meth för det jag har rökt gillar alla som gillat vanligt amfetamin som fan när jag bjussat.

Jag tycker Chrystal Meth är hästlängder bättre än vanligt Affe, det går ju fan att återdosera skiten med vad som tycks vara full effekt på varje dos i evigheter. Det är som att man aldrig varit påtänd påriktigt och haft kaffe och varit påtänd av i alla år tidigare.

Nej det är nog många tjack torskar som kommer få problem med CM om Kartellerna sprider ut det här uppe. Men det vanliga har inte en chans mot riktig meth.

Mvh

Vad är MSM egentligen som folk vaknar saker med? Supermix eller?
Citera
2020-07-11, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skitzu
Vad är MSM egentligen som folk vaknar saker med? Supermix eller?
MSM är en förkortning av Metylsulfonylmetan vilket är en svavelförening som finns naturligt i både växter och djur. Det ska tydligen ha många positiva egenskaper för hälsan och har blivit väldigt populärt som kosttillskott.

Att man bankar metamfetamin med just MSM är på grund av att de är så pass lika utseendemässigt att det är väldigt svårt att se någon skillnad mellan dem. Naturligt MSM är i formen av små kristaller i rumstemperatur.
Citera
2020-07-11, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gangstah4life92
MSM är en förkortning av Metylsulfonylmetan vilket är en svavelförening som finns naturligt i både växter och djur. Det ska tydligen ha många positiva egenskaper för hälsan och har blivit väldigt populärt som kosttillskott.

Att man bankar metamfetamin med just MSM är på grund av att de är så pass lika utseendemässigt att det är väldigt svårt att se någon skillnad mellan dem. Naturligt MSM är i formen av små kristaller i rumstemperatur.

Okej tack. En kompis blev förr i tiden anklagad för att ha bankat mdpv han sålde då men försvarade då honom genom att säga att det borde ni märkt, ni som ändå röker det på folie men tydligen så skulle det rinna fint på folie. Är det så?

Googlade bilder på det nu men jag hittade bara bilder på pulver och så ser ju inte crystal meth ut..? Vad är den egentliga skillnaden på meth och crystal meth?
Citera
2020-07-11, 20:11
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Sen att man inte ska hålla inne röken sa polaren och har även sett folk från USA säga det i dokumentärer också. Att det ska kristallisera sig i lungorna, stämmer det? Nån här på forumet påstod att det egentligen bara var skit snack eller okunskap.. Vad säger ni andra?

Har det en gång vaporiserats borde det inte träda tillbaka till kristalform.
Citera
2020-07-11, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Har det en gång vaporiserats borde det inte träda tillbaka till kristalform.

Men varför ska man då inte hålla röken inne tror du? Har hört det fler ggr på amerikanska dokumentärer.. Är bara nyfiken
Citera
2020-07-11, 22:27
Är det inte CM som används på sådana där partyn där män ägnar sig åt sodomi till döds?
Citera
2020-07-11, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Natalz2
Är det inte CM som används på sådana där partyn där män ägnar sig åt sodomi till döds?

Haha vad är det för partyn!?
Citera
2020-07-11, 23:18
Citat:
Haha vad är det för partyn!?

Beskrivs lite i den här tråden...

(FB) Mattias, 40, varnar för livsfarliga sexfester. Folk dör! Chemsex 2019 Stockholm bl a.
Citera
2020-07-12, 10:35
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Men varför ska man då inte hålla röken inne tror du? Har hört det fler ggr på amerikanska dokumentärer.. Är bara nyfiken

Den kanske är het och det kanske inte ger bättre effekt att "hålla kvar" röken eftersom det räcker med att den når lungornas slemhinnor en sekund.
Finns ju motsatta åsikter även om man behvöver "hålla kvar" röken när man röker cannabis
Citera
2020-07-12, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Den kanske är het och det kanske inte ger bättre effekt att "hålla kvar" röken eftersom det räcker med att den når lungornas slemhinnor en sekund.
Finns ju motsatta åsikter även om man behvöver "hålla kvar" röken när man röker cannabis

Cannabis vet jag de kommit fram till att det inte spelar någon roll men CM ska vara skadligt har de sagt
Citera
2020-07-13, 19:37
Medlem
Bertil85s avatar
Kan inte förstå varför man inte vill hålla inne röken länge.
Så är det nog med de flesta droger man inhallerar håll kvar ger mer effekt.

Finns trådar om CM för er som vill läsa mer om det.

Det dröjer nog innan CM blir stort i Sverige. Hur länge?
Kanske 5-10år innan vi får CM i Sverige och till priser som vilket tjack som helst.
Citera
2020-07-16, 03:43
Medlem
Citat:
Det är en myt.
Metamfetamin löser sig extremt enkelt i vatten och dina lungor är inte direkt torra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in