2020-07-15, 17:21
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptahhotep
Jeg hper du selv forstr hvor hplst dette hres ut.
Dette holder jeg pent

Bortsett fra at det "hres hplst ut" og "dette kunne aldri ha skjedd" - dette er en lsning p gten - lav risiko i forhold til andre teorier
(Jeg har ingen jeg "heier p" i denne saken - ser etter lsninger)
Senast redigerad av Legokatt 2020-07-15 kl. 17:29.
Citera
2020-07-15, 17:54
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Ingen av barnene, men mulig ssken av TH..

Jag trodde att du tnkte p deras vstkust och en frlngning av den uppe i Norge, s blev lite osker fr det r nstan dr uppe i s fall

Du gr det inte mycket lttare... :-)
Citera
2020-07-15, 18:00
Medlem
Legokatts avatar
Vurderering av ulike teorier:

TH/medhjelper der TH selv har utfrt handlingen:
Kan vre riktig, men hvis TH er fanget opp p video p Futurum, samt at det kommer klart frem at det er han, s blir en slik teori vanskelig (ikke helt umulig)
Kan holdes pen

TH/et eller flere av barna:
Kan holdes pent, men p grunn av at det virker som barna har gtt videre i livet sitt - og de er ulike personer - samt drepe sin egen mor/bestemor til sine barn - motiv? - penger? - er verden s grusomt?

TH/medhjelper der medhjelper utfrer handlingen: teknisk sett kan dette g, men hvordan klare finne noen som vil utfre dette? Mener at TH mtte ha utfrt det selv. Kan selvflgelig holdes pent men er ikke s sannsynlig mener jeg

TH helt alene: TH mtte ha vrt supermann

Ekte kidnaping: veldig mye som tilsier at det ikke er det - blir for mye skrive her

AEH flyktet: bortsett fra at svaret p lsningen ikke passer med det mange har lest i media osv - en slik teori har lav risiko - passer inn med tidslinje - bakgrunn til de voksne barna passer inn - AEH ville skilles - kunne oppsttt en veldig farlig situasjon for henne - ble averget
Citera
2020-07-15, 18:11
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Du gr det inte mycket lttare... :-)
Hehe
Citera
2020-07-15, 18:33
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hybridbil
Hper politiet str foran et gjennombrudd snart.

Veldig enig, samme hvem,hva og hvor bare det er et sikkert gjennombrudd..
Citera
2020-07-15, 19:09
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Vurderering av ulike teorier:

TH/medhjelper der TH selv har utfrt handlingen:
Kan vre riktig, men hvis TH er fanget opp p video p Futurum, samt at det kommer klart frem at det er han, s blir en slik teori vanskelig (ikke helt umulig)
Kan holdes pen

TH/et eller flere av barna:
Kan holdes pent, men p grunn av at det virker som barna har gtt videre i livet sitt - og de er ulike personer - samt drepe sin egen mor/bestemor til sine barn - motiv? - penger? - er verden s grusomt?

TH/medhjelper der medhjelper utfrer handlingen: teknisk sett kan dette g, men hvordan klare finne noen som vil utfre dette? Mener at TH mtte ha utfrt det selv. Kan selvflgelig holdes pent men er ikke s sannsynlig mener jeg

TH helt alene: TH mtte ha vrt supermann

Ekte kidnaping: veldig mye som tilsier at det ikke er det - blir for mye skrive her

AEH flyktet: bortsett fra at svaret p lsningen ikke passer med det mange har lest i media osv - en slik teori har lav risiko - passer inn med tidslinje - bakgrunn til de voksne barna passer inn - AEH ville skilles - kunne oppsttt en veldig farlig situasjon for henne - ble averget

Ingen teori var riktigt bra... :-)

Tur att du har mnga, att vlja p. Tur att du har gtt vidare i livet frn teorierna om barnas konspiration mot den ena eller andra frldern.

Jag tror barna blir besvikna nr de fr reda p hur det ligger till.
Citera
2020-07-15, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Ingen teori var riktigt bra... :-)

Tur att du har mnga, att vlja p. Tur att du har gtt vidare i livet frn teorierna om barnas konspiration mot den ena eller andra frldern.

Jag tror barna blir besvikna nr de fr reda p hur det ligger till.

Det tror jeg ogs.
Men hvem er mannen som gr p Festplassen mellom Metrosenteret og Lrenskog Hus, p vei tilbake fra omrdet ved Langvannet.
Er det en mann SH og TH peker p, som politiet gjerne vil sjekke ut av saken, eller er det en mgm?
Citera
2020-07-15, 20:15
Medlem
Hvorfor blir s mange brukere avstengd n i forhold til tidligere?

Er det noen som vet hvor lenge man kan vre siktet uten at det blir tatt ut tiltale, eventuelt at siktelsen frafalles? Tenker p RU. Fler det skjer lite der, hvert fall som vi fr hre om..
Citera
2020-07-15, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Jeg hvet ikke hva denne avdde har eller ikke har med denne saken gjre s derfor jeg citerte p den mten jeg gjorde, men ettersom bare du jeg har stusset p dette og ikke den jeg citerte engang s er det tvilsomt att det er noe i det...

Men hvorfor skriver du at den har det hvis det ikke er noe som tilsier det? Det er ikke bra.
Citera
2020-07-15, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Sprs hvem han er, det. Skulle tatt seg ut om det begynner dukke opp lik i kjlvannet av AEH-saken.

Svidt jeg kan bedmme er det n mann i frtirene som er i periferien av denne saken.
Men det fins ingen indikasjoner p at han er involvert eller mistenkt p noen mte, selv
om han visstnok ble nevnt i trusselbrevet.

Hvordan kan du skrive at den avdde er nevnt i trusselbrevet? Hvor har du det fra?
Citera
2020-07-15, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tungsten76
RU er ingen viktig del av det her tror jeg. Han er en del av TH sin villeding, og kanske del av en strategi som politiet har. RU har mange tunge kriminelle bekjente, i miljet TH peker mot, og de er kanske ikke s fornyde med dette faktum?
Jeg tror ikke at TH villeder og jeg tror ikke at kryptomannen kunne ha vrt en del av en slik eventuell villeding. Det var kryptomannen som oppskte TH og ikke omvendt.

Dette miljet som du nevner, vet ikke jeg noe om. Men hvordan kan du skrive at TH peker mot dette miljet? Har dette vrt skrevet i avisartikler?
Citera
2020-07-15, 21:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Jeg tror ikke at TH villeder og jeg tror ikke at kryptomannen kunne ha vrt en del av en slik eventuell villeding. Det var kryptomannen som oppskte TH og ikke omvendt.

Dette miljet som du nevner, vet ikke jeg noe om. Men hvordan kan du skrive at TH peker mot dette miljet? Har dette vrt skrevet i avisartikler?

Har du inntrykk av at TH og barna har gjort alt de kan for bidra til en oppklaring av saken da?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in