Citat:
Hans akilleshl r hans inkomstdeklaration. Ifall Hillary Clinton eller Obama vgrat s skulle de republikanska trixters ha krt en benghazi eller Email-scandal hr. Dvs gjort det till en enorm grej.
Biden borde svara med samma mynt och kalla Trump fr chicken shit fr att han gmmer sin inkomstdeklaration - vilket ingen annan president i modern tid har gjort.
Trump kommer ljuga och hvda att att han genomgr en IRS granskning p samtliga r. D kommer Biden be honom att visa upp en kopia av det brev frn IRS som styrker detta.
Trump kommer vgra och frska frflytta diskussionen till Bidens mentala hlsa.
Biden svarar d med att sga att han genomgr ett kognitivt test och slpper den ifall Trump visar upp sin inkomstdeklaration.
Utan debatter-ingen seger fr Trump
Det kommer sluta med att Trump avgr.
Biden borde svara med samma mynt och kalla Trump fr chicken shit fr att han gmmer sin inkomstdeklaration - vilket ingen annan president i modern tid har gjort.
Trump kommer ljuga och hvda att att han genomgr en IRS granskning p samtliga r. D kommer Biden be honom att visa upp en kopia av det brev frn IRS som styrker detta.
Trump kommer vgra och frska frflytta diskussionen till Bidens mentala hlsa.
Biden svarar d med att sga att han genomgr ett kognitivt test och slpper den ifall Trump visar upp sin inkomstdeklaration.
Utan debatter-ingen seger fr Trump
Det kommer sluta med att Trump avgr.
Lter mest som en fantasi frn din sida. Jag gillar linjen Biden-kampanjen har nu. 3 debatter och en VP-debatt enligt kommisionen precis som vanligt - take it or leave it. D r det svrt att hvda att Binden duckar debatter nr Trump-kampanjen brjar stlla en massa krav p extra debatter, tidigare tidpunkt och att de ska f vlja moderatorer.
inkomstdeklarationen r en stor grej men vi kommer aldrig f se dessa innan vaet hur som helst. Biden behver bara hamra Trump Corona-viruset, hans kamp att avveckla Obamacare mitt under pgende pandemi utan att erstta den med ngot osv osv. Hll debatten till policy och lha enkla och klara svar p hans angrepp.
r ju bara att lyssna p hans tal i rose garden senast. Om det r det bsta Trump kan komma med nr han ska attackera Biden ser det fint ut infr debatterna. Biden r inte lika skarp som han en gng var och jag tror skert det kommer komma ngra gonblick i debatterna dr han inte ser bra ut. Dessa kommer g p repeat p fox-news medan man ignorerar totaliteten av debatten dr jag tror 100% att Biden kommer representera sina positioner klarare och tydligare n Trump.
Tror inte debatterna svnger opinionen srskilt hrt t endera hllet, och det r allt Biden behver.