2020-07-23, 22:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sirup

Men vad faan gr han? Pratar han fortfarande om testet p ett utvecklingsstrt stt. Varfr inte ge sig med testet nr det redan var dumt. Det behver inte frvrras. Kan man tycka.

Donald Trump hvdar att Joe biden aldrig hade kunnat komma ihg 4 objekt.
Joe biden svarade med att slppa sin sjukjournal frn 1988 och framt. Och uppmanar Donald Trump att gra samma sak.

Donald Trump vgrar fortfarande. Och vi vet fortfarande inte varfr han nyligen tagit ett eller flera kognitiva test, samt varfr han kkar blodtryckssnkande medel ssom statiner (klla trumps huslkare Dr Jackson) nr Donald Trump sjlv hvdar att han r den friskaste president i usas historia.

Samt detta fenomen :
Han frlitar sig p ett brev frn Dr Harold borstein som lkaren sjlv tar avstnd ifrn och hvdar att han blev tvingad att skriva.
2020-07-23, 22:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
102 dagar till valet..

Hur i h-vete skall Trump vnda p detta ?

Vill han vnda p det, eller r han utled och trtt p allt skit han fr genomg ?

(r det vrt det !)
Jag tror han tnker fylla p sin kassa och sen gra en exit. Dvs tjata om law &order fr att se till att kulten fortstter donera pengar. Anvnd pengarna till att strka sitt eget varumrke.
Pumpa in pengarna i Trump fretag ssom hans hotel och golfbanor. Fr att sedan kunna slja dem med vinst drfr att varumrket r frbrukat.
Ingen lr vilja bo p ett Trump hotell lngre eller spela golf p en av hans banor menar jag.

Enligt den senaste mtningen gjord av CNBC s leder Biden i nstan alla swing states
klla: https://www.nbcwashington.com/news/p...finds/2361793/

Citat:
Biden holds an edge over Trump in Arizona, Florida, Michigan, Pennsylvania and Wisconsin, while the rivals are virtually tied in North Carolina, the survey released Wednesday found. Biden leads Trump by a 49% to 43% margin among all respondents in the six states, while Libertarian and Green Party candidates Jo Jorgensen and Howie Hawkins get 4% and 1% of support, respectively.

Ser omjligt ut fr Trump att g vidare. Han kommer dra sig ur valet i september och drmed ppna fltet fr ngon mer populr R-senator som Mitt Romney eller VP Mike pence/nikki hayley kandidera mot Biden.
Senast redigerad av krauthammer 2020-07-23 kl. 22:57.
2020-07-24, 00:33
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Jag tror han tnker fylla p sin kassa och sen gra en exit. Dvs tjata om law &order fr att se till att kulten fortstter donera pengar. Anvnd pengarna till att strka sitt eget varumrke.
Pumpa in pengarna i Trump fretag ssom hans hotel och golfbanor. Fr att sedan kunna slja dem med vinst drfr att varumrket r frbrukat.
Ingen lr vilja bo p ett Trump hotell lngre eller spela golf p en av hans banor menar jag.

Enligt den senaste mtningen gjord av CNBC s leder Biden i nstan alla swing states

Ser omjligt ut fr Trump att g vidare. Han kommer dra sig ur valet i september och drmed ppna fltet fr ngon mer populr R-senator som Mitt Romney eller VP Mike pence/nikki hayley kandidera mot Biden.
Nu vet vi att det r vad du nskar och inte tror ska hnda.

Trump kommer att vinna utan strre problem i hst d folk inte vgar sga vem dom kommer att rsta p pga vnsterextrema media och att bli av med jobb och liknande.

Men fortstt du tro p dina polls som 2016, ni vnsterpack lr er aldrig
2020-07-24, 00:34
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:

Ok ser nu att du r ett troll d du pstr att Romney r populr, du kan inget om Amerikansk politik antar jag.
2020-07-24, 00:37
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Det har redan vnt. Grejen r att fake news media aldrig kommer bertta fr dig att Trump numera leder i sju av nio swing states. De kommer inte bertta fr dig att Biden leder internationellt med endast tre procent. Istllet kommer de ljuga fr vljarna, vilket r bra d det minskar viljan att ta ledigt p valdagen.

I USA mste man registrera sig fr att f rsta. Registreringen fr DNC r nere med ca 20% i mnga delstater. Det r krt fr demokraterna och de brjar bli mycket oroliga, tro mig.

Inom tre veckor kommer du veta att det jag sger stmmer. Paniken har redan spridit sig inom de folkvalda. De r mycket oroliga nu, med rtta.
Hller med, de Trumphatande vnsterntterna i trden har fortfarande inte frsttt konceptet med the silent majority eller shy-votes 72% av vljarna vgar inte bertta vart dom str politiskt heller.

Det r precis som 2016 ett stort mrkertal som inte syns i pollsen, men lt Trumphatarna tro att dom vunnit s blir det lika trevligt som 2016
2020-07-24, 00:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TrumpIsPresident
Ok ser nu att du r ett troll d du pstr att Romney r populr, du kan inget om Amerikansk politik antar jag.

Skulle du kunna frklara varfr jag har fel?
Tilltalar inte Romney the independents som r ca 65 procent av alla rstare?
Senast redigerad av krauthammer 2020-07-24 kl. 00:46.
2020-07-24, 00:44
Bannlyst
Citat:
Hller med, de Trumphatande vnsterntterna i trden har fortfarande inte frsttt konceptet med the silent majority eller shy-votes 72% av vljarna vgar inte bertta vart dom str politiskt heller.

Det r precis som 2016 ett stort mrkertal som inte syns i pollsen, men lt Trumphatarna tro att dom vunnit s blir det lika trevligt som 2016

Varifrn fr du dessa uppgifter ifrn?
2020-07-24, 00:58
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Nu vet vi att det r vad du nskar och inte tror ska hnda.

Trump kommer att vinna utan strre problem i hst d folk inte vgar sga vem dom kommer att rsta p pga vnsterextrema media och att bli av med jobb och liknande.

Men fortstt du tro p dina polls som 2016, ni vnsterpack lr er aldrig

Lite kul r att pollsen fr 2018 var vldigt bra! men lev i en vrld dr allt r 2016..
2020-07-24, 01:20
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Lite kul r att pollsen fr 2018 var vldigt bra! men lev i en vrld dr allt r 2016..
Var det presidentsval 2018? Du fr grna bertta varfr Biden inte gjort ngot under sina r som politiker och varfr han helt pltsligt skulle gra ngot nu? Eller du r bara orange man bad! Som en fjortis ?
2020-07-24, 01:22
Medlem
TrumpIsPresidents avatar
Citat:
Skulle du kunna frklara varfr jag har fel?
Tilltalar inte Romney the independents som r ca 65 procent av alla rstare?
Romney r djupt hatad av alla republikaner s hur tror du det skulle g i ett val? Du kan verkligen inget om Amerikansk politik va?
2020-07-24, 01:23
Bannlyst
Citat:
Var det presidentsval 2018? Du fr grna bertta varfr Biden inte gjort ngot under sina r som politiker och varfr han helt pltsligt skulle gra ngot nu? Eller du r bara orange man bad! Som en fjortis ?

Varifrn fr du ditt pstende om shy voters?
Hittar inget p ntet
2020-07-24, 01:25
Bannlyst
Citat:
Romney r djupt hatad av alla republikaner s hur tror du det skulle g i ett val? Du kan verkligen inget om Amerikansk politik va?

OK boomer.
Hur mnga medlemmar har det republikanska partiet idag?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in