Citat:
Ursprungligen postat av
Snapcount
102 dagar till valet..
Hur i h-vete skall Trump vnda p detta ?
Vill han vnda p det, eller r han utled och trtt p allt skit han fr genomg ?
(r det vrt det !)
Jag tror han tnker fylla p sin kassa och sen gra en exit. Dvs tjata om law &order fr att se till att kulten fortstter donera pengar. Anvnd pengarna till att strka sitt eget varumrke.
Pumpa in pengarna i Trump fretag ssom hans hotel och golfbanor. Fr att sedan kunna slja dem med vinst drfr att varumrket r frbrukat.
Ingen lr vilja bo p ett Trump hotell lngre eller spela golf p en av hans banor menar jag.
Enligt den senaste mtningen gjord av CNBC s leder Biden i nstan alla swing states
klla:
https://www.nbcwashington.com/news/p...finds/2361793/
Citat:
Biden holds an edge over Trump in Arizona, Florida, Michigan, Pennsylvania and Wisconsin, while the rivals are virtually tied in North Carolina, the survey released Wednesday found. Biden leads Trump by a 49% to 43% margin among all respondents in the six states, while Libertarian and Green Party candidates Jo Jorgensen and Howie Hawkins get 4% and 1% of support, respectively.
Ser omjligt ut fr Trump att g vidare. Han kommer dra sig ur valet i september och drmed ppna fltet fr ngon mer populr R-senator som Mitt Romney eller VP Mike pence/nikki hayley kandidera mot Biden.