2020-07-28, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tungsten76
Det som hendte p 90-tallet kan vre ett stort traume for dem alle. Og de var redde for att det skulle hende igjen...?TH ble sjuk p den tiden. Og de nevner alle denne turbulensen tilbake i tid.
Den "turbulensen" var vel s mangt, f.eks beskrev AE sin mann som "brutal". Hvis s var tilfelle vil jeg tro AE ikke flte seg spesielt bra i ekteskapet. TH ble nok ikke s veldig syk av et utroskapsrykte.
Citera
2020-07-28, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsBulldog
Den "turbulensen" var vel s mangt, f.eks beskrev AE sin mann som "brutal". Hvis s var tilfelle vil jeg tro AE ikke flte seg spesielt bra i ekteskapet. TH ble nok ikke s veldig syk av et utroskapsrykte.

TH har selv uttalt i et intervju att han ble sliten, og mtte g i indre eksil for bli frisk. En ny daglig leder (VE?) fikk ansvaret, men ordren var gjre minst mulig til han kom tilbake.
Brutal er et ord jeg tror passer bra. Turbulens er eventuelt en forsiktig formulering...
Citera
2020-07-28, 16:40
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
TH har selv uttalt i et intervju att han ble sliten, og mtte g i indre eksil for bli frisk. En ny daglig leder (VE?) fikk ansvaret, men ordren var gjre minst mulig til han kom tilbake.
Brutal er et ord jeg tror passer bra. Turbulens er eventuelt en forsiktig formulering...

Hvar ikke det GHH som ble sittende styre skuta i pausa til TH...
Citera
2020-07-28, 16:44
Medlem
Citat:
Litt narsissistisk av natur? Han fremstr som veldig pysete synes jeg, klager p isolasjon, er pjusk og sliten blir`n ogs for det minste. Tror han hadde hatt godt av en langtidsferie n.
Citera
2020-07-28, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Hvar ikke det GHH som ble sittende styre skuta i pausa til TH...

Det har rett! 25 r var han ansatt, det vill si att han ble ansatt i 1993. En ung mann p bare 24 r fr tmmene midt i en krise, og da tenker jeg ikke p den personlige. "Det var som en gribbefest" uttalte TH i samme intervju. Men i 2018 er han ute.
Citera
2020-07-28, 17:26
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Det har rett! 25 r var han ansatt, det vill si att han ble ansatt i 1993. En ung mann p bare 24 r fr tmmene midt i en krise, og da tenker jeg ikke p den personlige. "Det var som en gribbefest" uttalte TH i samme intervju. Men i 2018 er han ute.

Ja samfunnet hvar vell ikke helt oppe gikk etter jappetida enda og den med erfaring og hovedansvaret ute av driften, s GHH viste nok att har fiksa jobben
Citera
2020-07-28, 17:36
Medlem
Citat:
Ja samfunnet hvar vell ikke helt oppe gikk etter jappetida enda og den med erfaring og hovedansvaret ute av driften, s GHH viste nok att har fiksa jobben

Dem sier at TH ikke stoler p mange. At det tar r opparbeide tillit. GHH m ha vrt en meget spesiell ung mann. Eller viser dette at TH kan gi fra seg kontrollen, hvis han anser det ndvendig?
Citera
2020-07-28, 17:44
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Dem sier at TH ikke stoler p mange. At det tar r opparbeide tillit. GHH m ha vrt en meget spesiell ung mann. Eller viser dette at TH kan gi fra seg kontrollen, hvis han anser det ndvendig?

Nei virker ikke som GHH ble gammel i bedriften fr han fikk mye ansvar, s kan jo hende dette med TH og hans vansker med stole p andre ikke stemmer mere en hans vansker med bruke pad og sende e-poster diverse snne ting
Citera
2020-07-28, 17:48
Medlem
Citat:
Nei virker ikke som GHH ble gammel i bedriften fr han fikk mye ansvar, s kan jo hende dette med TH og hans vansker med stole p andre ikke stemmer mere en hans vansker med bruke pad og sende e-poster diverse snne ting

Tenker det samme.

Edit: Men jeg tror TH i begge tilfeller var i en posisjon der han var tvunget til tape kontrollen, der alternativet var verre.
Senast redigerad av Tungsten76 2020-07-28 kl. 17:53.
Citera
2020-07-28, 18:40
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Tenker det samme.

Edit: Men jeg tror TH i begge tilfeller var i en posisjon der han var tvunget til tape kontrollen, der alternativet var verre.

Ja m mann s m mann...
TH har nok ikke hatt s vanskelig med f hjelp av rette personen i gjennomfringen i denne saken, men det er liten tvil att det hvar rette personen i TH sine yne ogs...
Citera
2020-07-28, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsBulldog

Var str att AEH kallat sin man "brutal"?
Eller r det bara rykten? ..
Citera
2020-07-28, 19:53
Medlem
Har noen kommentarer til mye forskjellig?

Damer p den alderen sover ikke naken...

Det er mye snakk om rus, avhengighet etc. Det gjelder holde penger vekke fra de som drikker og ruser seg. Det vanskeliggjr tilgangen p det aktuelle stoffet, det hindrer sls, og det vanskeliggjr strre konomisk fiasko. De trenger ikke eie boliger, hvor familien m inn avverge tvangssalg. Det er fint at det str i andres navn.
Dette gjelder bde i forhold til AEH og TEH.

Ektepakten sett i lys av betydelig mindre formue, nr konkurs, hennes utroskap og mulig alkoholisme er virkelig ikke s urimelig. At den er blitt svrt urimelig n, 20-30 r senere er sn annen ting.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in