Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-07-31, 12:11
Medlem
Sjuntorparns avatar
Mnga som vill in igen i Zordix nu. Baserat p avanzas baissarliga. Bdar gott.
Citera
2020-07-31, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Hela brsen r nervs. Min graf ser ut som en EKG-kurva. nd har jag 20 poster och stor spridning. Det r spel, banker, hotell, rvaror osv.

Zordix har ung publik och ocks unga investerare. Det fr vl effekter. Men att Zordix kte ner nu r vl inte konstigt. Allt mjligt kte ner, och mentalt har vi inte terhmtat oss frn coronakrisen.
Ja s r det ju! Brsen r otroligt neurotisk just nu. Men man mste ju frst psykologin bakom det hela. Zordix tror jag kommer att vxa s det knakar. Se bara p strmmen av de senaste fin fina PM!
Senast redigerad av Trxhobit 2020-07-31 kl. 13:10.
Citera
2020-07-31, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustinTrudeau
Bolag med noll belningsvrde r alltid de frsta som sljs nr folk blir oroliga. Folk vill minska sin hvstng och d ryker bolag som Zordix.
Ja! Fast bara att ligga kvar och ka p d? Nr man vet att ngot r bra och frstr brs psykologin. Zordix tror jag kan vertyga den mest skeptiska placeraren med tiden. Hrliga PM nu i alla fall.
Citera
2020-07-31, 13:28
Medlem
Jag har lagt mrke till att storbankerna varit stora netto kpare i Zordix p sistone och igr sg jag ven kp av en tysk bank. AVA och Nordnet bank str fr den strre frsljningen av aktier. Men det kan ju svnga om? Hur som r det ju kul att se utlndska banker brja kpa?
Senast redigerad av Trxhobit 2020-07-31 kl. 13:30.
Citera
2020-07-31, 13:47
Medlem
JustinTrudeaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trxhobit
Ja! Fast bara att ligga kvar och ka p d? Nr man vet att ngot r bra och frstr brs psykologin. Zordix tror jag kan vertyga den mest skeptiska placeraren med tiden. Hrliga PM nu i alla fall.

Nej jag tnker inte ka p. Jag r redan inne med sexsiffrigt belopp och det rcker gott.
Citera
2020-07-31, 15:49
Medlem
Citat:
Ja s r det ju! Brsen r otroligt neurotisk just nu. Men man mste ju frst psykologin bakom det hela. Zordix tror jag kommer att vxa s det knakar. Se bara p strmmen av de senaste fin fina PM!

Ja, just nu r det 100% psykologi.

Vrens dipp r egentligen ingen kta kris. Vi tae oss ur detta, och det r bara att gratulera dom som shoppade loss i mars.

Den kta krisen kommer senare, nr vr tokdopade ekonomi ska normaliseras.

Ngon skrev att banker brjat shoppa Zordix och det r riktigt intressant.

Jag har inte mycket pengar i Zordix, och fyller p nr det dippar.
Citera
2020-07-31, 17:53
Medlem
Citat:
Jag har lagt mrke till att storbankerna varit stora netto kpare i Zordix p sistone och igr sg jag ven kp av en tysk bank. AVA och Nordnet bank str fr den strre frsljningen av aktier. Men det kan ju svnga om? Hur som r det ju kul att se utlndska banker brja kpa?

SEB kpte nyligen. Klart intressant.

Allt kan sklart svnga. Just nu vet ju ingen vart ngot r p vg. Trump och corona knns ju som en ljligt instabil kombo.

Zordix rr sig dremot utanfr coronahelvetet, och framtiden fr spel r nog ohotad.
Citera
2020-07-31, 20:04
Medlem
Citat:
Ja, just nu r det 100% psykologi.

Vrens dipp r egentligen ingen kta kris. Vi tae oss ur detta, och det r bara att gratulera dom som shoppade loss i mars.

Den kta krisen kommer senare, nr vr tokdopade ekonomi ska normaliseras.

Ngon skrev att banker brjat shoppa Zordix och det r riktigt intressant.

Jag har inte mycket pengar i Zordix, och fyller p nr det dippar.
Ja det kan vara en bra strategi. Jag brukar i regel fylla p vid dippar. S som jag tror p Zordix! Vore kult med ngot nytt bolags frvrv? Men jag r njd som det r nu ocks s klart. En fin kedja av PM, man fr ju lov att vara rtt s glad.
Senast redigerad av Trxhobit 2020-07-31 kl. 20:46.
Citera
2020-07-31, 20:50
Medlem
Citat:
Ja det kan vara en bra strategi. Jag brukar i regel fylla p vid dippar. S som jag tror p Zordix! Vore kult med ngot nytt bolags frvrv? Men jag r njd som det r nu ocks s klart. En fin kedja av PM, man fr vara rtt s glad.

Zordix r svrbedmt, trots fina nyheter, men med den lga risken r det klart man hakar p.

Brsen r neurotisk, som sagt var, och ven en bubblare som Zordix kan vara svr att analysera i detta klimat.

Mina smsta aktier gick upp som fan nyss. +25% frn 0 p en dag. Som nybrjare blir man grymt frvirrad.

Det r utrknade hampaaktier, som jag trodde skulle f fart om fem r.

Hampa r f en annan bubblare.
Citera
2020-07-31, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustinTrudeau
Nej jag tnker inte ka p. Jag r redan inne med sexsiffrigt belopp och det rcker gott.
Jas! N det frstr jag ju s klart. Ha det s gott!
Citera
2020-07-31, 20:59
Medlem
Citat:
Zordix r svrbedmt, trots fina nyheter, men med den lga risken r det klart man hakar p.

Brsen r neurotisk, som sagt var, och ven en bubblare som Zordix kan vara svr att analysera i detta klimat.

Mina smsta aktier gick upp som fan nyss. +25% frn 0 p en dag. Som nybrjare blir man grymt frvirrad.

Det r utrknade hampaaktier, som jag trodde skulle f fart om fem r.

Hampa r f en annan bubblare.
Coolt! Grattis till dig d! Ja precis men kollar p frutsttningarna fr Zordix som ser vldigt fina ut. Risken minskar med tanke p allt de har p gng och gillar VD samt strategin. Nu blir nsta spnnande att se vilket nytt "verrasknings"spel som Invictus ska komma med.
Senast redigerad av Trxhobit 2020-07-31 kl. 21:02.
Citera
2020-07-31, 21:06
Medlem
Citat:
Coolt! Grattis till dig d! Ja precis men kollar p frutsttningarna fr Zordix som ser vldigt fina ut. Risken minskar med tanke p allt de har p gng och gillar VD samt strategin. Nu blir nsta spnnande att se vilket nytt "verrasknings"spel som Invictus ska komma med.

Haha nu r grsaktien 0 igen. Va fan

Ja nrmaste ret blir spnnande fr Zordix.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in