2020-08-09, 02:36
Avstngd
zergrushs avatar
Frlorar-stmpeln r hgst konkret och ptaglig...
https://time.com/5875850/kris-kobach...e-gop-primary/
Citat:
Trump Ally Kris Kobach Loses Kansas GOP Senate Primary
...vilket r varfr GOP nu brjat dra sig undan frn Donald.
https://edition.cnn.com/2020/07/31/p...all/index.html
Citat:
McConnell signal to Republican Senate candidates: Distance from Trump if necessary
Sen. Mitch McConnell is allowing Republican Senate candidates to do whatever it takes to salvage their campaigns ahead of what Republicans increasingly fear could be a devastating election for their party.

In recent weeks, the Senate majority leader has become so concerned over Republicans losing control of the Senate that he has signaled to vulnerable GOP senators in tough races that they could distance themselves from the President if they feel it is necessary
2020-08-09, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zergrush
Frlorar-stmpeln r hgst konkret och ptaglig...
https://time.com/5875850/kris-kobach...e-gop-primary/

Korkat av Dems att de faktiskt stttade Kobach fr att han var s hatad att de hade varit bsta matchup fr dem i Kansas:
https://www.theatlantic.com/politics...kansas/614803/

nskar de spenderat dessa pengar p sina egna kandidater.
2020-08-09, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Vinner inte Biden s vore det inget annat n en gigantisk skrll. Drfr tror jag mycket vl att Trump kan komma att avg snart. Men ska det ske, d lr detta hnda vldigt snart; och skulle bero p den utveckling vi ser i Manhattan hos klagaren, eller som kommer komma av de smaskiga fakta Cohens tell-all bok kommer ut med.

Gigantisk skrll? Menar du som senaste valet? Du tror att Trump kommer avg p grund av att du tror att det vore en gigantisk skrll om inte Biden vinner?

Du anvnder ven en bok (EN BOK) som argument fr varfr Trump kommer avg/frlora valet?

Hur mnga bcker har inte slppts nu som enbart handlar om att snka Trump?
Hur mnga har lyckats?

Hur mnga polls har vi inte sett detta val liksom frra dr Trump ligger under med stor marginal?

Serisa bajsargument, min vn.
Senast redigerad av sandbaghandle 2020-08-09 kl. 02:59.
2020-08-09, 03:39
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Otydligt mening, en korrigering krvdes.

Citat:
Ursprungligen postat av sandbaghandle
Gigantisk skrll?
Svrt att dechiffrera? Vill du ha hjlp? Sg mig vilken algoritm du lever efter s ska jag se om det gr att gra ngot t det.

Citat:
Du anvnder ven en bok (EN BOK) som argument fr varfr Trump kommer avg/frlora valet?
Du vet vad som finns inuti en bok hoppas jag? Eller vill du ha hjlp med det ocks?

Citat:
Hur mnga bcker har inte slppts nu som enbart handlar om att snka Trump?
Bra frga. Ska kolla upp. Finns nog en hel del som man skulle vilja lsa nr robotarna tar ver vrlden och jag fr en massa leisure time ver till annat.

Citat:
Hur mnga har lyckats?
Tnker mig att denna, Michael Cohens saga, kommer vara tungan p vgen. Mycket tyder p det.

Citat:
Hur mnga polls har vi inte sett detta val liksom frra dr Trump ligger under med stor marginal?
Jag tar bl a upp detta i inlgget du/roboten citerar.

Citat:
Serisa bajsargument, min vn.
Du r inte min vn. Du verkar vara ett nttroll/bot. Du kan inte heller lsa dig fram till att jag inte r personligt investerad i detta val. Du tycks vara eller spela det. Du frsker sen, men lyckas dligt, att f min analys att falla eftersom du (antagligen) bara lste det citerade hr. Du (eller algoritmen) r allts ett dligt skmt.

Se s, hem till trollfabriken med dig! Koden behver ses ver!
Senast redigerad av ErikAnderzohn 2020-08-09 kl. 03:44. Anledning: Otydlig mening
2020-08-09, 08:44
Medlem
Nixters avatar
I verkligheten har Trump i helgen presenterat ett eget relief-paket, amerikaner ser att detta grs effektivt och direkt.

Spnnande och knckande helg bde Trump och Guiliani haft.

Bra summering: https://youtu.be/Zhyxcik56U0
2020-08-09, 12:17
Medlem
Att stndigt framst i dlig dager r knappast ett plus om man vill vinna presidentvalet, och det r ju det Trump allt mer nu gr, verkar inte finnas ngon botten p pinsamheterna.
Nu senast vid en presskonferens vnde han p klacken och gick ut nr han pressades p att en uppenbar lgn han tidigare sagt. Trump visade ju d upp sig i all sin svaghet och presskonferenser framver lr bli en mardrm fr honom eftersom lgnen till skillnad mot sanningen r svr att komma ihg.
Fast frgan kanske r om Trump inser att det r onormalt att stndigt fara med osanning, skrmmande tanke faktiskt.

S utgngen av presidentvalet 2020 r av betydelse med tanke p USA:s skadade renomm och Trumps knda oplitlighet att fullt ut flja ingngna avtal. S Biden r tyvrr hoppet just nu s dom internationella spnningar Trump byggt upp minskar d med frre uppblossade konflikter som fljd.

En politik som gynnar USA och drmed ven oss r det dom flesta hoppas p och d r ju konflikt-glade Trump utesluten.
2020-08-09, 12:34
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Upprepning x100.
Nringslivet fick inte en skattesnkning. Finansiella spekulanter fick det. Inget av vrde skapas av att ge stiftelser mjligheten till att skatta 15 procent.

Tom.
Jag ser ingen ansats till att vilja lsa p eller omprva dina sikter nr du vl blir motbevisad. Det r bara en upprepning gng p gng med samma argument. S jag kan inte ge replik eller fortstta denna diskussion. Hoppas ngon annan vill.
I'm out

Bolagsskatten snktes till 21%.
2020-08-09, 12:46
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Att stndigt framst i dlig dager r knappast ett plus om man vill vinna presidentvalet, och det r ju det Trump allt mer nu gr, verkar inte finnas ngon botten p pinsamheterna.
Nu senast vid en presskonferens vnde han p klacken och gick ut nr han pressades p att en uppenbar lgn han tidigare sagt. Trump visade ju d upp sig i all sin svaghet och presskonferenser framver lr bli en mardrm fr honom eftersom lgnen till skillnad mot sanningen r svr att komma ihg.
Fast frgan kanske r om Trump inser att det r onormalt att stndigt fara med osanning, skrmmande tanke faktiskt.

S utgngen av presidentvalet 2020 r av betydelse med tanke p USA:s skadade renomm och Trumps knda oplitlighet att fullt ut flja ingngna avtal. S Biden r tyvrr hoppet just nu s dom internationella spnningar Trump byggt upp minskar d med frre uppblossade konflikter som fljd.

En politik som gynnar USA och drmed ven oss r det dom flesta hoppas p och d r ju konflikt-glade Trump utesluten.

Analysen r helt fel. Det finns inget oss om Biden vinner. Kina och globalisterna ges mjlighet att ta ver totalt, landsgrnserna och lnder upphr att existera, vi r inom 20-30r ett (helt) frslavat folk. Vakna!
2020-08-09, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Analysen r helt fel. Det finns inget oss om Biden vinner. Kina och globalisterna ges mjlighet att ta ver totalt, landsgrnserna och lnder upphr att existera, vi r inom 20-30r ett (helt) frslavat folk. Vakna!

Japp, och Biden ska ju frstra Gud ocks och han hatar energi. S det r nog troligt. Trump sger ju det, och han har skert rtt.
2020-08-09, 12:58
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Japp, och Biden ska ju frstra Gud ocks och han hatar energi. S det r nog troligt. Trump sger ju det, och han har skert rtt.

N du, det r brsen som sger det och den har med strsta sannolikhet mer rtt n bde dig och mig.

Vad gller energi r det ju inte Biden som ansvarar utan AOC som har ftt ansvaret att genomfra the Green New Deal Bidens vgnar, innebr bland annat p sikt stopp fr all flygtrafik, bensindrivna bilar samt att bnderna inte skall f fda upp kossor. Kalaside varfr kan du inte g fre med gott exempel och praktisera detta sjlv genom att flytta upp i bergen och ta br, visa att du r man fr din hatt Kamrat Sirup.

Tucker exposes the Green New Deal
https://youtu.be/FbkRUJFpR2Y
2020-08-09, 13:03
Medlem
mr.demons avatar
r Trumps chanser att bli omvald helt krd nu eller? Vore underhllande med han 4 r till. Kan iofs bli kul med den andra ocks. Han r vl senil?
2020-08-09, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
r Trumps chanser att bli omvald helt krd nu eller? Vore underhllande med han 4 r till. Kan iofs bli kul med den andra ocks. Han r vl senil?

Det vore mycket underhllande med fyra r till. Mjligheterna fr Trump att rra till det r ondlig.

Biden r ju mer eller mindre dement men han r ju inte sinnessjuk som Trump. Frgan r om han klarar sig utan att sga allt fr mnga grodor? :usnure:

Sen fr du inte glmma den tredje kandidaten, Kanye West.

Min stora drm r en debatt med alla tre.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in