Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-08-09, 21:55
Medlem
Jag har träffat en man i 2 månader(är dunderkär ). Vi har under tiden skickat minst ca ett sms per dag till varandra och träffats regelbundet. Vi har båda barn som int har träffats och har inte planer på att detta ska ske inom snar framtid heller.
Mitt problem är att jag har en tendens att gulla för mycket med män jag träffat. Oftast så gullar de tillbala, men ibland är de inte lika gulliga som jag är.
Denna mannen är inte lika gullig tillbaka, men han har tusen andra kvaliteer som gör att jag verkligen vill fortsätta träffa honom ändå. Jag har märkt att jag pillar och grejar mycket, och han bara ligger där och tar emot allt gos utan att ge tillbaka.
Min fråga är: Hur ska jag få honom att gosa mer med mig? Tycker han mindre om mig nu eftersom han inte ger mig lika mycket uppmärksamhet? Hur blir man mer attraktiv i hans ögon? Finns det några trix som TJEJER kan ta till för att få en man att tråna mer efter dem som funkar så här lång tid in i dejtandet utan att verka suspekt?
Snälla snälla hjälp mig med tips!!! Jag är rädd att förlora honom!!!
Citera
2020-08-09, 22:07
Medlem
Han vill säkert "ha"" dig men han kanske inte vill gå för fort fram han kanske vill lära känna dig först vilket är vuxet. Du är väl inte klängig? I och att han har barn kanske han vill ha en vuxen och mogen kvinna och inte en ny kär flört. Tro mig 2 månader är väl inte så lång tid?
Citera
2020-08-09, 22:41
Medlem
Alla är olika. Vissa gillar att gulla med sin partner, vara romantisk och ge offentliga ömhetsbetygelser. Andra håller inte på med sådant.

Mitt ex var en sådan som inte var mycket för att gulla. Verkligen inte alls faktiskt.
Det finns en anledning till att han är mitt ex - vi passade helt enkelt inte så bra ihop. Mitt närhetsbehov är för stort för att jag ska kunna leva med att få en halvengagerad kram var tredje dag, speciellt eftersom jag själv ger både fysisk och verbal bekräftelse varje dag.

Min nuvarande kille är som jag, och vi stormtrivs ihop och gullar med varandra konstant, även 2 år efter vi träffats.

Det jag vill ha sagt är att du kan inte tvinga fram att han gullar med dig. Vissa har det i sig och vissa inte.
Citera
2020-08-09, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JubelOchKlang
Alla är olika. Vissa gillar att gulla med sin partner, vara romantisk och ge offentliga ömhetsbetygelser. Andra håller inte på med sådant.

Mitt ex var en sådan som inte var mycket för att gulla. Verkligen inte alls faktiskt.
Det finns en anledning till att han är mitt ex - vi passade helt enkelt inte så bra ihop. Mitt närhetsbehov är för stort för att jag ska kunna leva med att få en halvengagerad kram var tredje dag, speciellt eftersom jag själv ger både fysisk och verbal bekräftelse varje dag.

Min nuvarande kille är som jag, och vi stormtrivs ihop och gullar med varandra konstant, även 2 år efter vi träffats.

Det jag vill ha sagt är att du kan inte tvinga fram att han gullar med dig. Vissa har det i sig och vissa inte.

Han är gullig till och fråan.
Men kan jag göra nåt för att bli mer attraktiv i hans ögon? Tycker han att jag är för enkel kanske nu när jag har börjar visa att jag tycker om honom?
Citera
2020-08-09, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crossballe
Han vill säkert "ha"" dig men han kanske inte vill gå för fort fram han kanske vill lära känna dig först vilket är vuxet. Du är väl inte klängig? I och att han har barn kanske han vill ha en vuxen och mogen kvinna och inte en ny kär flört. Tro mig 2 månader är väl inte så lång tid?
Jag är klängig jo... Jag är väldigt fysisk när vi är själva med varandra. Jag vill bara vara nära honom.
Citera
2020-08-09, 23:10
Medlem
Du har inte nämnt varför du tror att han inte ”vill ha” dig lika mycket längre?
Inga sms idag?
Citera
2020-08-09, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NotASinner
Du har inte nämnt varför du tror att han inte ”vill ha” dig lika mycket längre?
Inga sms idag?
Inga sms idag...
Citera
2020-08-09, 23:41
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TLiqQa
Jag är klängig jo... Jag är väldigt fysisk när vi är själva med varandra. Jag vill bara vara nära honom.

Du tror inte att det kan handla om att du är för klängig? Jag blev fan rädd bara jag läste trådstarten...

Hur gamla är ni?
Citera
2020-08-09, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Du tror inte att det kan handla om att du är för klängig? Jag blev fan rädd bara jag läste trådstarten...

Hur gamla är ni?

Jag tänkte samma. Har ni inte barn att ta hand om? Såna saker kanske kommer i vägen, tänker jag.
Att köra med spel, strategier och spel känns lite B va?
Det bästa är väl att prata med honom om det, men ge grabben lite space va.

Det kanske är så enkelt att det sitter någon annan donna i hans soffa, som inte är så klängig och jobbig som du verkar vara, och då stör faktiskt dina sms bara.

Må väl!
Citera
2020-08-10, 00:46
Medlem
Trullsaas avatar
Han är inte kär i dig tyvärr. Hade han varit det hade han visat att han vill ha dig med blombukett sms samtal ge dig uppmärksamhet osv. Du får backa och se vad som händer. Och du, du är värd nån bättre som visar till 100 procent att han diggar dig.
Citera
2020-08-10, 07:49
Medlem
Har själv lite svårt för gullande. Det naiviserar relationen och känns nedvärderande.
Citera
2020-08-10, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dekorima
Nej du trollar gigantiskt. Din tell: "jag är dunderkär!" och sen skickar minst ca 1 sms/dag, är man dunderkär så skickar man minst 30 mess/dag. Eller mer sannolikt 300.

Nej, man skickar inte så många sms om man inte vill skrämma bort den man är kär i.
En mig närstående person är som du TS, för gullig och gosig, och det blir jobbigt för den hon är ihop med. Sluta gosa för mycket och låt mannen längta lite så blir han förhoppningsvis mer gullig mot dig.
Men vissa män är bara gosiga när de vill ha sex så det kan hända att den här mannen är sån.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in