Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-10, 18:56
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mwhinchell10
Sluta va så jävla kränkt det är bara ett uttryck.
Tycker nog det är du som agerar kränkt. Spring ut en stund i solen så mår du bättre.
Citera
2020-08-10, 19:08
Medlem
MollyMaes avatar
Jag förstår att hon är en smula orolig för vardagslivet som sambor som kommer. Hela delas förhållande hittills har ju varit en evig fest. Resor och hotellvistelser på det ena stället efter det andra. Förstår då att hon fasar lite för vardagen med barn och ny sambo som inte är van vid att bo med barn. Hoppas för hennes skull att det går bra och att hon får lite lugn.
Citera
2020-08-10, 19:34
Medlem
DoraFs avatar
Det är fantastiskt hur Bellsan fläker ut allt om sitt och nye mannens relation för att hålla kvar kändisskapet 😊.

Sveriges en gång mäktigaste affärskvinna meddelade Expressen per mejl att hon inte är gravid samt vilket beslut paret fattat om framtida blöjbyten:
Citat:
Isabella Löwengrip tycks dock ha satt ner foten i blöjbytarfrågan. I ett mejl till Expressen skriver hon:

”Det blir alltså blöjbyte så ingen behöver kasta tårta på honom nu. Tur det”.

Samtidigt betonar entreprenören att hon inte är gravid:

”Jag väntar inte barn nu och det är inte aktuellt ännu. Men Paul är öppen för det, han är väldigt barnkär”, skriver hon.
https://www.expressen.se/noje/isabel...annens-vagran/

Känns som att det är hög tid att pressen slutar skriva om Bellsan och jag posta i tråden 🤣😂😆
Citera
2020-08-10, 19:45
Medlem
shbous avatar
Trodde hon hade cash-problem. Och ska nu köpa ett hus vid Como-sjön. Vad kostar inte det om man ska ha något hyfsat vid stranden, +€2m?
Citera
2020-08-10, 20:45
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shbou
Trodde hon hade cash-problem. Och ska nu köpa ett hus vid Como-sjön. Vad kostar inte det om man ska ha något hyfsat vid stranden, +€2m?
”Svärfar” är rik som ett troll. Det är därför Paul kan leka som han gör. Det skulle jag också gjort.
Citera
2020-08-10, 21:14
Medlem
Hm det här låter ju väldigt sunt:

”Jag är verkligen lycklig över att ha min egna familj igen. Självklart är jag, Gillis och Sally en familj men det känns mer komplett med en kärlek också. Det kanske är en larvig tanke men det känns så. Nu håller vi på att bli sambos. Paul har flyttat in till mig och han ska sälja/hyra ut sitt hus.”
Citera
2020-08-10, 22:50
Avstängd
Assault12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Hm det här låter ju väldigt sunt:

”Jag är verkligen lycklig över att ha min egna familj igen. Självklart är jag, Gillis och Sally en familj men det känns mer komplett med en kärlek också. Det kanske är en larvig tanke men det känns så. Nu håller vi på att bli sambos. Paul har flyttat in till mig och han ska sälja/hyra ut sitt hus.”

Snabba puckar!
Citera
2020-08-10, 22:59
Medlem
Med tanke på Pauls ålder, finns det ökad risk för att deras framtida barn får down syndrom eller flera funktionsnedsättningar?

Varför har hon så bråttom med att skaffa barn, hon kan inte ens ta hand om de hon har och de vill inte ens vara med henne då de väljer att gå tillbaka till skolan och förskolan i förtid efter att ha varit från sin mor i två veckor, bara det säger allt.
Citera
2020-08-10, 23:07
Medlem
Penguinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cjb0987
Med tanke på Pauls ålder, finns det ökad risk för att deras framtida barn får down syndrom eller flera funktionsnedsättningar?

Varför har hon så bråttom med att skaffa barn, hon kan inte ens ta hand om de hon har och de vill inte ens vara med henne då de väljer att gå tillbaka till skolan och förskolan i förtid efter att ha varit från sin mor i två veckor, bara det säger allt.
Det är inte pappans höga ålder som orsakar funktiosnedsättningar hos bebisar, utan det är en mamman höga ålder som kan orsaka dessa. En pappa kan vara i hur gammal som helst utan att orsaka några som helst missbildningar.
Citera
2020-08-10, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penguina
Det är inte pappans höga ålder som orsakar funktiosnedsättningar hos bebisar, utan det är en mamman höga ålder som kan orsaka dessa. En pappa kan vara i hur gammal som helst utan att orsaka några som helst missbildningar.
Det stämmer inte enligt forskningen
Citera
2020-08-10, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Tycker nog det är du som agerar kränkt. Spring ut en stund i solen så mår du bättre.

Smart tips! Gjorde faktiskt det.

Men tycker det inte är så illa att hon säger så, dock helt otroligt vad hon viker ut sig. Kan hon inte bara ta ett steg tillbaks, fokusera på sina barn och sluta träffa killar ett tag. Hon är väldigt speciell. Storhetsvansinne?
Citera
2020-08-11, 07:27
Medlem
KuReLuBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cjb0987
Det stämmer inte enligt forskningen
Vilken forskning?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto