2020-08-19, 19:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Ja, Russigate var en stor bluff. Det r dtt och begravet. Du r s sen p bollen att alla har gtt hem och anlggningen r nerslckt.

Det nya r The Mailbox Conspiracy. Hng med i svngarna.

r det ngot i denna bipartisan frn senaten som du menar r en bluff eller en hoax?
2020-08-19, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Makroekonomen
Strategin r briljant. Good cop bad cop. Demokraterna lter the lincoln project attackera Trump medan de sjlva sprider optimism.

Donald Trump r frvirrad
Ha ha ja det har du rtt i. Det r ju ett snt upplgg. Att jag inte sg det. Trump frskte ju fr ett tag sen kra p samma stt som mot Clinton, men jag tror att han har gett upp det nu d det inte fungerar. ven om han vill fngsla folk och stta dem i fngelse som ett vallfte.
2020-08-19, 19:26
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sane?
Jag var lite oroligt fr att Trump inte skulle vinna i r men kaosandet frn BLM/Antifa misstnker jag skrat en republikansk vinst.

Lgg ven till valet av Kamala Harris. Progressiva HBQT-snusk-vljare r inte s ndja med henne.
2020-08-19, 19:28
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Vad sger ni om den hr kartan?
https://dailystormer.su/wp-content/u...9bccfb93ce.jpg
2020-08-19, 19:43
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Tycker faktiskt det r mrkvrdigt om man vljer en president som s ppet motarbetar inhemsk industri om den inte dansar efter hans pipa. Varfr inte byta ledare och f USA p banan igen.

Trumps egna ord:

Undrar hur mnga anstllda p GoodYear som gillar hans inlgg om att bojkotta fretaget. Billiga dck som Trump dessutom tycker r bttre n amerikanska tillverkas ju frmst i Kina.
Och allt fr att anstllda inte fr bra hans lilla rda keps p arbetsplatsen med med den nu inaktuella texten MAGA.

Blue Lives Matter r ocks frbjudet hos Goodyear. Helt rtt av Trump att attackera hrt.
2020-08-19, 19:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av deliciousdelux
Jo, hens (det sger jag som en frolmpning) "motargument" i en annan trd blev att RP:a mig.

Den nivn allts.

Men upp, upp!

Bidens fantasi-VP Harris r allts direkt nedkommande frn slavhandlare. Hur agerar massmedia? Inte alls sklart.

Lter som GOP dirty tricksters inte lyckats hitta s mycket p senator Harris. Mste vara frustrerande fr presidenten att inte ha ngra nick names att kalla henne fr.

Sjlv tror jag att spelet r frlorat. Donald Trump har frlorat Michigan, Wisconsin och Pennsylvania. Just nu annonserar han i Wyoming och Texas vilket ingen president fr hans parti behvt gra de senaste 18 ren. D bgge r djupt rda fstningar. Eller var fram tills donald Trump.
2020-08-19, 19:53
Medlem
Snapcounts avatar
Den korrupta fru Clinton skall snacka inatt :

Hillary Clinton skal holde sin frste offentlige tale siden valgnederlaget

Onsdag skal hun tale til kongressen i det Demokratiske partiet, like fr visepresident Kamala Harris kommer p scenen for holde sin tale til partiet.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/po...valgnederlaget

Ngon som vet hur mycket taltid hon fr ?

Det borde ju vara mera n Bill`s 5 minuter :

Behind the scenes, she has played a role in advising some of the candidates during the Democratic primary, including former South Bend, Ind., Mayor Pete Buttigieg, Sen. Amy Klobuchar (D-Minn.) and even Biden himself.

Shes still such a powerful figure in the Democratic Party, and people like her a lot more when shes not running, one former aide said

https://thehill.com/homenews/campaig...-you-so-moment

"Machiavelli" trivs fortfarande vid kttgrytorna d..
2020-08-19, 19:55
Medlem
Citat:
Lter som GOP dirty tricksters inte lyckats hitta s mycket p senator Harris. Mste vara frustrerande fr presidenten att inte ha ngra nick names att kalla henne fr.

Sjlv tror jag att spelet r frlorat. Donald Trump har frlorat Michigan, Wisconsin och Pennsylvania. Just nu annonserar han i Wyoming och Texas vilket ingen president fr hans parti behvt gra de senaste 18 ren. D bgge r djupt rda fstningar. Eller var fram tills donald Trump.

Vad tror du om Florida och Mexiko?

Jag har sjlv svrt att se en klar bild av ngonting vad gller detta val. S uppskattar analyser frn andra anvndare.
2020-08-19, 20:07
Medlem
Citat:

Vad dirty tricks? Frnekar du att Harris kommer frn en slavgande pappis?

Spelet r givetvis frlorat, till DNCs nackdel. De har ju ingen politik! Allt de har r en senildement gubbe och en asian-american som HATADE gubben i primrvalet men nu r BFF!

Libs glmmer ltt.
Senast redigerad av deliciousdelux 2020-08-19 kl. 20:10.
2020-08-19, 20:13
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Den korrupta fru Clinton skall snacka inatt :

Ngon som vet hur mycket taltid hon fr ?

Det borde ju vara mera n Bill`s 5 minuter :

"Machiavelli" trivs fortfarande vid kttgrytorna d..

Den skatan kommer inte ge sig frrn hon ligger sex meter under jorden, och d kommer hennes punschiga dotter att ta ver. Det r s det funkar i den familjen.

Lngden p talet beror nog lite p hur mycket DNC prjsar henne. Den giriga Clintonklanen r ju inte direkt billiga. Det vi vet med skerhet r att hon inte kommer att komma med ngonting om partiets politik, utan allt kommer att handla om rasism i sann Fentanyl-Floyd anda, samt hur farlig Trump r medans hon glatt endorsar KKK-vnnen Basement Joe.
2020-08-19, 20:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Vad tror du om Florida och Mexiko?

Jag har sjlv svrt att se en klar bild av ngonting vad gller detta val. S uppskattar analyser frn andra anvndare.

Florida gr till Republikanerna. Deras vote by mail operation r fantastiskt bra. Ett fredme fr mnga lnder.

New Mexiko gr till demokraterna tror jag.
Baserar detta p en poll p real clear polls frdelat p 2 mnader.

Vad tror du sjlv? Vore kul att hra din sikt
2020-08-19, 20:24
Medlem
Citat:
Florida gr till Republikanerna. Deras vote by mail operation r fantastiskt bra. Ett fredme fr mnga lnder.

New Mexiko gr till demokraterna tror jag.
Baserar detta p en poll p real clear polls frdelat p 2 mnader.

Vad tror du sjlv? Vore kul att hra din sikt

Ok tack!

Jag vacklar. Jag har till och frn tnkt att Florida blir bltt. Beroende p hur det gr med coronan, den andra vgen r ju redan p vg. Och DeSantis fick ju applder i veckor tills staten drabbas enormt. Och det tar tid att lra om folks tankestt kring masker och annat. Det r ldre mnniskor och Trump kan inte hlla tal s att folk som r ldre och drabbas mest knner sig sedda. Vilket pverkar en del. Men sen sitter ju gamla vanor hrt s jag kan inte riktigt bestmma mig.

NM kan jag tnka mig g till demokraterna.

Den bl vgen kan komma ordentligt nr den andra vgen drar in. Jag tror att en hel del beror p hur folk uppfattar Trumps framtrdanden. Han har dlig gonkontakt, kan inte prata fritt hur hjrtat nr det gller mnniskor och deras mende och situationer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in