2020-08-21, 22:56
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter

Skall Biden ha nnsomhelst chans framt mste han synas och hras p vgarna.

Han fick ett momentum med sitt tal, skall han bygga vidare p det s r hans bsta chans (som du sger) att pallra sig ut och kampanja. Desto mer "hardcore", desto bttre odds fr honom.

Han borde ha lrt sig av fru Clinton`s nonchalans..

Blir spnnande veckor.
2020-08-21, 22:57
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Innan han ens var fdd d nr han gjorde dessa "frutsgelser" som erknd siare?

r han vr nya Rasputin?

N vandra vidare till KoAT med denna siare som SPR valet i januari/februari och det enda vi kan hitta r de 2 senaste valen och denna siare kan inte tyda stjrnorna om hur det gr i huset eller senaten..

Primary Model bygger p de som kandiderar till Presidentvalet. Enbart. D den bygger p hur man som kandidat lyckas i primrvalen r den mjlig att rkna bakt, till 1912 d primrvalen startade.

I denna modell vinner Trump.
2020-08-21, 22:58
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av badbollen3
HAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAH

De har inte accepterat honom som POTUS, det pratades om allt frn att elektorerna skulle rsta p Clinton till att stlla Trump infr riksrtt, detta skedde innan installationen. Det r inte att acceptera valutgngen.

Ditt budskap blir inte ett dugg starkare genom att du inleder med 25 versaler som alternerar mellan "H" och "A". Det tillfr liksom inget till diskussionen.

Vad jag kan nska r en klla p att demokraterna inte skulle ha accepterat valresultatet 2016.
Men det har du inte, tvrt om s erknde sig Hillary Clinton besegrad i valet redan morgonen efter:
https://www.youtube.com/watch?v=khK9fIgoNjQ

Sluta sprid dynga.
2020-08-21, 22:59
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Trist att du sprider LGNER

Men Vi vill alla se "alla" dina "kllor" och inte i en 2 timmars video filmad i en kllare av ytterligare en incel!

Tack p frhand!

https://www.politico.com/story/2017/...itimacy-242848

https://blogs.lse.ac.uk/usappblog/20...lt-was-rigged/

https://www.washingtontimes.com/news...eyve-been-doi/

https://www.youtube.com/watch?v=mNGjGAB8ldI
2020-08-21, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Givetvis s fr du tycka precis vad du vill. Det betyder inte att alla r tvungna att hlla med om vad du skriver eller ens tycka att det r rtt. Och bara fr att det r synonymt s kan man inte stta in alla synonymerna som ersttning fr huvudordet.

Skriver du innan valet att det troligtvis kommer att vara riggat, s kper jag din sikt. Men d ska du ven st fast vid den sikten om det visar sig att Biden vinner. Skriver du att valet r riggat bara fr att Trump vann, men inte Biden s kper jag det inte.

Vinner Biden s kommer jag acceptera valresultatet, men jag kommer inte gilla det.

Varfr skulle valet vara riggat oavsett vem som vinner. Tror du att det r en frga om jmstlldhet nr det fuskas om valet?

Men jag mste ju vara den som vet vad jag menar nr jag anvnder ett ord som har nyanser. Det r ju konstigt att sitta och skriva och tala om fr andra om de r fr eller emot demokrati utifrn att man sjlv vill bestmma vad som avses med ett visst uttalande. Jag har aldrig skrivit att jag inte accepterar Trump som president utifrn valfusk. Det var inte det jag svarade p.
2020-08-21, 23:00
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Primary Model bygger p de som kandiderar till Presidentvalet. Enbart. D den bygger p hur man som kandidat lyckas i primrvalen r den mjlig att rkna bakt, till 1912 d primrvalen startade.

I denna modell vinner Trump.

Och denna kan spras tillbaka till 2012.. ingen annan klla finns utan guruns egna ord.. WOW!!

Du r verkligen i sekten hrt!! Trist och hoppas du fr hjlp att ta dig ut!

#KramHjrta
2020-08-21, 23:01
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
r du fr demokrati. S r det s enkelt att du accepterar valresultatet oavsett vem som vinner.
Gr du det s r det okej.

Bde i r och 2016 r Donald Trump den ende som vgrar utfsta sig att respektera ett slutligt valresultat. Han frbehller sig rtten att alltid sga "Det var massivt fusk - jag vann egentligen!".

Sedan r att acceptera ett valutslag - dvs vem eller vilka som har vunnit - inte samma sak som att motstndslst acceptera den segrande partens politik och retorik. I s fall skulle det inte vara mycket bevnt med att driva politik i opposition.
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Trumpanzees p hoj ser nu ut att hjlpa Biden med detta; som din tankevurpa till beskrivning hr ovan detaljerar. Fattas bara att dem ker baklnges hela vgen genom Route 66 utan kalsonger p nu ox:

Covid-19 cases tied to the Sturgis motorcycle rally in South Dakota have reached across state lines

Du...

Covid minskar i Sverige och i USA, i vstvrlden, att Trump vill att man nu skall tillbaka till skola och jobb kommer vara positivt i November. Hjulen mste snurra + skydda ldre.
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snapcount
Han fick ett momentum med sitt tal, skall han bygga vidare p det s r hans bsta chans (som du sger) att pallra sig ut och kampanja. Desto mer "hardcore", desto bttre odds fr honom.

Jag tror inte att Biden behver, eller br, kampanja srskilt aktivt. Alla vet vad detta val str emellan: Trumps rasism och p sikt demokratur, eller Bidens inkluderande och enande budskap.

Faktum r att ju mer Biden hller lg profil, desto mer kommer Trump att bli upprrd och gra bort sig. Detta r ett rent vinnarlge fr Biden.
2020-08-21, 23:03
Medlem
Scrip7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Varfr skulle valet vara riggat oavsett vem som vinner. Tror du att det r en frga om jmstlldhet nr det fuskas om valet?

Men jag mste ju vara den som vet vad jag menar nr jag anvnder ett ord som har nyanser. Det r ju konstigt att sitta och skriva och tala om fr andra om de r fr eller emot demokrati utifrn att man sjlv vill bestmma vad som avses med ett visst uttalande.
Jag trodde att du hade lrt dig att 2020 s r det den som blir talad till som bestmmer vad innebrden av ditt ord betyder.

Och ja. varnar man om problem med valet infr, s gller den varningen oavsett vem som vinner. r det risk fr fusk med postrster, s r det inte bara risk att det gynnar en kandidat. r det andra risker s kan bda sidor utnyttja de risker som finns. Vi hr klagoml om Ryssland nr underrttelsetjnster har strre varningar om valet gllande Kina och Iran. S klagar man p utlndsk inblandning, s gller det oavsett vem som vinner.
2020-08-21, 23:04
Medlem
Citat:
Du...

Covid minskar i Sverige och i USA, i vstvrlden, att Trump vill att man nu skall tillbaka till skola och jobb kommer vara positivt i November. Hjulen mste snurra + skydda ldre.

Nej, det kar nu. Och att Trump hller p att gra lrare till essentiella arbetare med skyldigheter men utan rttigheter tror jag inte gr honom mer populr. Nr skolorna starta s gr det tv veckor r det fullt med hotspots igen.
2020-08-21, 23:05
Medlem
badbollen3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Ditt budskap blir inte ett dugg starkare genom att du inleder med 25 versaler som alternerar mellan "H" och "A". Det tillfr liksom inget till diskussionen.

Vad jag kan nska r en klla p att demokraterna inte skulle ha accepterat valresultatet 2016.
Men det har du inte, tvrt om s erknde sig Hillary Clinton besegrad i valet redan morgonen efter:
https://www.youtube.com/watch?v=khK9fIgoNjQ

Sluta sprid dynga.

Jag upplevde din lgn som rolig, frlt att jag skrev ut det. Clinton accepterade valfrlusten, ja, men resten av partiet gjorde inte det. Att Clinton ger sig p Trump har jag frstelse fr eftersom han fortsatt har gett sig p henne.

https://www.latimes.com/opinion/stor...-of-presidency

https://www.chicagotribune.com/colum...iwy-story.html

var det ngot mer du ville?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in