Flashback bygger pepparkakshus!
2020-08-25, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erwynn
Coronakungen TonyDR bör rimligtvis ha koll på att det råder besöksförbud på våra sjukhus?
Nej det görs undantag och det hade det sjukhuset gjort om Löfven var intresserad men det är han inte.
Citera
2020-08-25, 16:25
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spongen
Nej, det verkar 'inte alls vara viktigt för dig' att häva ur dig ryktet om att offren på något vis har gjort sig förtjänta av vad som hänt, eller åtminstone ej blivit slumpmässigt utvalda.
Med tanke på hur frekvent du i tråden hävdar detta verkar det vara av ytterst stor vikt för dig att uppfattningen om slumpmässigt utvalda ej får fäste...

Detta bygger du på en polisens uttalande från polisen som består i att dem 'inte vill uttala sig' om eventuell koppling med hänvisning till respekt för BO.

Här är några simpla tänkbara förklaringar till detta, som inte skuldbelägger offren...;
1 - Polisen i fråga för att inte råka säga något han inte bör, är helt förberedd att alla frågor som berör BO besvaras med "vill inte uttala mig av respekt för BO", utan att ens lägga närmre tanke på vad frågan ens är.
2 - Det finns en koppling, som består i att "dem kände till vem personen/erna var", och att uttrycka hur (exempelvis 'samma skola') riskerar att offentliggöra BO's identitet.
3 - Dem känner varandra, och har någon form av konflikt. Det kan man hamna i med sadistiska 9-timmars-tortyr-i-sträck-psykopater utan att själv ha gjort något dummare än att ha tittat på dem en sekund för länge, efter vilket dem ropar "EYYY; vad glor du på svennebög", en kaxig responskommentar i stil med "vad fan är ditt problem?", och BAM så är konflikten igång...
(Alla med faktisk erfarenhet av gansterblattar VET att så är fallet... Dem som njuter av våld LETAR anledning att rationalisera användningen av det, och några rationella skäl att ge dem som drogskulder är inte nödvändiga för sådana personer.)

Jag förstår hur du tänker kring detta uttalandet om 'vill inte uttala av respekt till BO', och det skulle kunna vara så att du har rätt i ditt läsande mellan raderna, men det är bara spekulationer! Sluta upp med att KONSTANT "rätta" folk i tråden om att BO och GM "känner varandra" när du bygger det på en otroligt lös grund och inte vet HUR dem känner varandra även om det skulle vara så, så lägg fan av med att anklaga BO för att vara KNARKARE som var "SKYLDIGA" en del hel till GM när du inte har någon som helst jävla aning om detta annat än de gissningar du trollat fram ur arslet!!

Bete dig med lite jävla respekt till att vi inte vet detta ännu och häv inte ur dig dina gissningar som om det vore konstaterade fakta eller ens välgrundade spekulationer när så inte är fallet!

Vi vet inte om dem var slumpmässigt utvalda, vi vet inte om dem kände varandra, och vi vet inte HUR dem kände varandra OM dem gjorde det. Till den som påstår annat säger jag bara - PUT UP, OR SHUT UP!
Så har vi det klart.

Att WT-föräldrarna till BO låter dem gå på "barnkalas" som slutar strax före 23.00 säger väl allt?
Ganska klart att de inte var på barnkalas.
Citera
2020-08-25, 16:27
Medlem
Torsuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Du tänker att bara för att man är släkt med, eller känner en person som begår brott ska man kunna dömas för samröre med terrororganisaton?
Ja i princip. I varje fall om man vet om det och underlåter att berätta
Citera
2020-08-25, 16:27
Medlem
Misantrop1891s avatar
Det är en gammal flashback-fabel sen typ år 2008 tills nu att misshandlade/knivade/skjutna/torterade ungdomar, flickor och pojkar antas av experterna här på FB ha knarkotika skulder till någon som sedan utsätter folk för det. Det är en försvarsmekanism för att skydda deras små psyken från att tro att det kan hända vem som helst.
Citera
2020-08-25, 16:28
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
Du inser väl att du precis beskrivit hur förövarna mådde när de pinade de unga pojkarna.
Förövare av den här sorten har sadistiska motiv, o njöt så klart var gång lillpojken led..

Slog de bara ett av offren? Vet du varför?
Citera
2020-08-25, 16:29
Medlem
Komplottists avatar
Är det sant som Expressen skriver att det rör om homosexuella våldtäktsmän eller är det slutsats de dragit för att GM är från MENA?
Citat:
Pojkar våldtagna,
Citera
2020-08-25, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Den ene förövaren är en 21-årig man, född i Iran, som kom till Sverige som barn 2009. Han är sedan dess dömd för upprepad brottslighet i Sverige.

Den andre förövaren är 18 år gammal, son till invandrare från Tunisien, och har även han varit föremål för rättsväsendets insatser. Bland annat omhändertogs han när han som 12-åring enligt Lag med särskilda bestämmelser om vård av unga (LVU) samt förekommer i en polisutredning gällande försök till stöld.

Löfvéns och miljöpartisternas guldpojkar/pensionsräddare.

Begick de våldtäkt på offren med?
Citera
2020-08-25, 16:30
Medlem
RajtanTajtanssons avatar
Om nu omständigheterna stämmer (oskyldiga, minderåriga BO) så hoppas jag att anhöriga till BO tar saken i egna händer den här gången. Hade mitt barn blivit utsatt för det här hade jag aldrig kunnat få ro igen innan GM var utsatta för samma behandling eller värre. Jag är en vanlig Svensson men detta går långt över vad jag hade kunnat leva med.
Citera
2020-08-25, 16:33
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...r-pa-kyrkogard

Skadade och avklädda hittades två pojkar som misstänks ha blivit kidnappade och misshandlade på en kyrkogård i Solna i helgen. Två unga män har begärts häktade misstänkta för människorov, grov misshandel och våldtäkt.
– Det verkar ha pågått under större delen av natten, säger åklagare Anders Tordai.
Hur de två pojkarna hamnade på kyrkogården i lördags natt, eller om de känner de misstänkta, vill åklagaren inte gå in på. Men det rör sig om människorov, enligt Anders Tordai som håller i fallet.

Pojkarna, som är mellan 15 och 17 år gamla, misshandlades med tillhyggen under flera timmar, hotades och tvingades klä av sig.
Citera
2020-08-25, 16:34
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteSDbliven
Det är ju romer från Haga slott eller Haga forum som ligger bakom? Det har jag läst i tråden. Var dessa uppgifter fel?

När kom gatubarnen till Sverige? Det har jag i alla fall definitivt läst i tråden att de är.
Du är säkert inte SD bliven, men helt garanterat vänsterbliven. Din närmast totala faktaresistens är häpnadsväckande. I tråd efter tråd hittar du på ett scenario som du sedan gör allt för att leda i bevis.

Använd Occam's Razor så blir det betydligt intressantare att läsa dina inlägg.
Citera
2020-08-25, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteSDbliven
Att WT-föräldrarna till BO låter dem gå på "barnkalas" som slutar strax före 23.00 säger väl allt?
Ganska klart att de inte var på barnkalas.

Vem fan har snackat om barnkalas?! Dem var på "en fest", vad jag förstått, och att som 16-17 år komma hem före klockan 00 från en fest en lördag låter verkligen inte som WT, låter helt normalt.
GMs föräldrar däremot, som (eventuellt) inte anade ugglor i mossen när dem inte var hemma till kl 09 på morgonen är däremot en annan femma.

Trevlig TOTAL evasion av hela inlägget för övrigt. Jävla troll.
Citera
2020-08-25, 16:36
Medlem
InteSDblivens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/st...r-pa-kyrkogard

Skadade och avklädda hittades två pojkar som misstänks ha blivit kidnappade och misshandlade på en kyrkogård i Solna i helgen. Två unga män har begärts häktade misstänkta för människorov, grov misshandel och våldtäkt.
– Det verkar ha pågått under större delen av natten, säger åklagare Anders Tordai.
Hur de två pojkarna hamnade på kyrkogården i lördags natt, eller om de känner de misstänkta, vill åklagaren inte gå in på. Men det rör sig om människorov, enligt Anders Tordai som håller i fallet.

Pojkarna, som är mellan 15 och 17 år gamla, misshandlades med tillhyggen under flera timmar, hotades och tvingades klä av sig.

Hoppla! Kan det vara drogrelaterat månne?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in