2020-08-27, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Ha ha ha, har han krvt en drogtest? Det har jag missat. Jag har ju sjlv antytt att det behvs droger, hur FAN skall annars Biden och Trump orka. Och till och med Pence verkade lite drogad ven om han sktte talet bra.

Ja vad skall man sga? Hur skall detta sluta?

Nr man sett bilderna p Trumps tefatspupiller s kan man ocks misstnka att det har seglat upp en frgestllning som han vljer att handskas med p det hr sttet. Och fr Trump Biden att sga nej ger ju det ett visst spelrum att utpeka Biden som i behov av ngot. Det r ju s Trump jobbar.
2020-08-27, 15:07
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Det r s otroligt frvirrande denna gng. Men kommer ekonomin igng bttre i oktober.....s tippar jag Trump.

Allan Litchman sade att ekonomin avgr om Trump vinner eller inte.

Vi alla vet att Trump r duktig p att f igng ekonomin.
2020-08-27, 15:08
Medlem
Citat:
Jag r sjlv inte religis men jag har ju sett att i delar av USA, ven bland frgade och latinos, r religionen viktig. Drfr r Pence viktig som en stabil klippa i jmfrelse med burduse Trump.

Jo absolut r det viktigt. Biden r ju katolik men han r inte alls samma arketyp som Pence. Pence gr att folk har verseende med bland annat Trumps otrohetsaffrer.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Scrip7
Detta r ett extremt bra drag av Trump. Vi sg p sociala medier hur det anklagades att Trump jr. var hg p kokain. Och nu gr Trump ut och krver drogtest infr debatten med Biden. Ett extremt taktiskt bra drag att dels dra bort fokus och dels gra s att man kan inte klaga p Eric Trump och vara emot att drogtesta infr debatterna, utan att verka som en hycklare. Detta r "4d chess" p hg niv.
Undrar om Trump skulle klara en drogtest om man inte fick ha ngon stimulansia eller potenshjande preparat i kroppen fr att bli inslppt, tror inte det faktiskt. Tyckte alltfr mnga p republikanska konventet sg ut och uppfrde sig som dom var speedade. Det var halleluja och prisad vare Trump ver hela deras show s att sga. Jordnra budskap till vljarna lyste med sin frnvaro.
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
Trump har satt in kad militr i Mellanstern. Men det r inte huvudproblemet med honom.

Jag bryr mig inte om Trump twittrar och svr p ntet. Allt handlar om att f bort USA frn vrldsdominansen.
2020-08-27, 15:10
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Jag bryr mig inte om Trump twittrar och svr p ntet. Allt handlar om att f bort USA frn vrldsdominansen.

Trump delar ut order via Twitter dock och han har inte stoppat USAs roll som polis utan bara frvandlat den till att nu vara en mobbare eller gangster
2020-08-27, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirup
Nr man sett bilderna p Trumps tefatspupiller s kan man ocks misstnka att det har seglat upp en frgestllning som han vljer att handskas med p det hr sttet. Och fr Trump Biden att sga nej ger ju det ett visst spelrum att utpeka Biden som i behov av ngot. Det r ju s Trump jobbar.

Det r vl klart att dom har lkarhjlp och tar mediciner. Detta r gamla mn och mste orka ngra mnader till. Sedan kan ju alltid diskuteras vad som r doping.
2020-08-27, 15:11
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Undrar om Trump skulle klara en drogtest om man inte fick ha ngon stimulansia eller potenshjande preparat i kroppen fr att bli inslppt, tror inte det faktiskt. Tyckte alltfr mnga p republikanska konventet sg ut och uppfrde sig som dom var speedade. Det var halleluja och prisad vare Trump ver hela deras show s att sga. Jordnra budskap till vljarna lyste med sin frnvaro.

Donald Jr hade alla tecken fr att ha tagit antingen amfetamin eller heroin s det frvnar nog ingen om det hade tagits en hel del droger
2020-08-27, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Allan Litchman sade att ekonomin avgr om Trump vinner eller inte.

Vi alla vet att Trump r duktig p att f igng ekonomin.

Ja men vanligt folk mste ocks knna att dom fr det bttre. Det r nog ingen tvekan om att ekonomin kommer igng men time is tight.
2020-08-27, 15:37
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Hri visas grundproblemet och det vnstern inte frsttt. Listan som skall visas r vl de som stdjer Biden och vilka politiska ideer som r bra, inte att de r emot Trump. Att vnsterfolk och deep state p bda sidor r emot Trump r vl helt sjlvklart.

Denna typ av "marknadsfring" fr exakt motsatt effekt och detta lskar Trumps partistrateger, keep it coming. Samma sak gller fr vrigt Hollywood stjrnor som lser manuskript in i kameran, vanligt folk fatar faken. Se p denna s tillgjort: https://youtu.be/YdsmxzaHtSQ

PS. Som jag noterat tidigare r Trump lika eller leder i alla Swingstates direkt efter Demokraternas konvent. Detta verkar ticka mot storkross
Har du ngra kllor p att Trump leder i samtliga swingstates?
2020-08-27, 15:42
Medlem
Citat:
Ja men vanligt folk mste ocks knna att dom fr det bttre. Det r nog ingen tvekan om att ekonomin kommer igng men time is tight.

Nr folk vgar g ut och de kan konsumera p evenemang, konserter och trs g ut och ta blir det bttre. Det hr med att ppna skolor kan lta bra, men om det innebr att smittan drar igng igen och/eller om vg tv drar in ver landet s kommer det inte att bli s.
2020-08-27, 16:05
Medlem
IQ-145s avatar
Tidigare i trden...

Vnsterlogik frn Zergrush: Verkar som presidenten gmmer sig nere i kllaren igen

Fakta: Medans Trump har rest runt och gjort nstan 50 offentliga framtrdanden runt om i USA de sista mnaderna, s har Biden d han lmnat sin kllare, som mest cyklat planlst omkring utanfr sin kllare. Fljdaktligen har han ven dragit p sig knamnen Basement Joe och Basement Biden, och det av en anledning.

Vnsterlogik frn Sirup:Trump frsker leda bort fokus frn sanningen om sitt eget missbruk bara. Svrare n s r det inte. Trumps tefatsstora pupiller avsljar ju honom.

Fakta: Trump krver drogtestning infr debatterna.

En vn av ordning undrar nog lite stilla hur den hr typen av mnniskor ens kan fungera i ett normalt samhlle.
Mste vara oerhrt svrt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in