2020-08-28, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
Nei, DU har bestemt deg for tro at de har valgt mistenke TH.
SELVFLGELIG har politiet VALGT mistenke TH.
Citera
2020-08-28, 01:56
Medlem
Citat:
Det er ikke hp for deg, og jeg orker deg rett og slett ikke mer.
Du KAN bli veldig overrasket dersom det sannsynligvis etter hvert viser seg at politiet ikke har funnet GM og at de mistenker feil personer i denne saken.

Vi fr se.
Citera
2020-08-28, 02:03
Medlem
Citat:
Likte du forresten ikke de andre tingene som ble snakket om i trden, z-z-z, siden du ville vri det tilbake til disse telefonsamtalene?

Det kom liksom helt ut av det bl, og jeg m innrmme at jeg lot meg trekke opp, men n begynner jeg lure p hva dine motiv er for vri trden over til noe annet, nr du ikke liker det som snakkes om.

Jeg har ikke lest alle de siste sidene i trden. Jeg forsker ikke vri trden over p noe annet.
Mitt 3. innlegg her i kveld/natt var noe jeg hadde tenkt p lenge, men jeg har ikke vrt innlogget eller hatt anledning til poste innlegg i mellomtiden.
Innlegg nr 1 og 2 i gr kveld var et svar med informasjon til deg om bosted og et svar til Bjoddska.
Jeg hadde ftt dette svaret fra Bjoddska og da var det naturlig ta opp dette med anropene:
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31
Senast redigerad av z-z-z 2020-08-28 kl. 02:16.
Citera
2020-08-28, 02:14
Medlem
Citat:
Det er ikke politiet sin feil om du sliter med rolleforstelse.

Brske er etterforskningsleder, og var talsperson under etterforskningen.

Nr politiet gikk til siktelse s ble det ptaleansvarlig som ble talsperson.

For publikum blir det jo da et rolleskifte nr Brske ikke er talsperson lenger. Det er ikke bare Brske som bytter roller. Haris er n byttet ut og en annen dame ble byttet ut for en stund tilbake pga. inhabilitet. Det er for meg rolleskifte. Det tar seg drlig ut for publikum. S kom det en ny riksadvokat.
Citera
2020-08-28, 02:36
Medlem
Hvis TH ringte til AE kl 10.06 og 10.07 og slettet anropene fra loggen og sa til politiet at han ikke ringte til AE p de to tidspunktene og at han ikke har slettet de to anropene fra loggen: Hvorfor skulle han ha lyet og sagt at han ikke ringte?

Har politiet funnet ut hvilken enhet de to anropene ble foretatt fra?
Var TH i mte p Futurum kl 10.06?
Hvis han var i mte under de to anropstidspunktene, s kanskje den/de som han var i mte med kan si om TH ringte eller ikke ringte p de to tidspunktene?
Citera
2020-08-28, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Jeg har ikke lest alle de siste sidene i trden. Jeg forsker ikke vri trden over p noe annet.
Mitt 3. innlegg her i kveld/natt var noe jeg hadde tenkt p lenge, men jeg har ikke vrt innlogget eller hatt anledning til poste innlegg i mellomtiden.
Innlegg nr 1 og 2 i gr kveld var et svar med informasjon til deg om bosted og et svar til Bjoddska.
Jeg hadde ftt dette svaret fra Bjoddska og da var det naturlig ta opp dette med anropene:
(FB) Norge - Anne-Elisabeth Falkevik Hagen kidnappet, krav om 9 mill euro, 2018-10-31

Hvis TH skulle vise seg g fri, hva ville det bety for deg?
Citera
2020-08-28, 02:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av H-viva
men han ble jo fraktet til hotell av Politiet med n gang. Hvordan skulle han kommet seg usett avgrde
Han var jo ikke p hotellet hele tiden. Han jobbet p Futurum den 1. november. Jeg vet ikke hvordan han reiste til og fra Futurum mens han bodde p hotell.
Senast redigerad av z-z-z 2020-08-28 kl. 03:00.
Citera
2020-08-28, 02:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gina33
Hvis TH skulle vise seg g fri, hva ville det bety for deg?
Mente du hvis han er 100% uskyldig og hvis det blir bevist at han er 100% uskyldig?
Det vil ikke bety noe spesielt for meg. Jeg kjenner hverken TH eller noen i hans familie. Det vil vre veldig bra for TH og familien og venner m.fl. dersom det blir 100% bevist at han er uskyldig hvis han er uskyldig.
Hvis TH er uskyldig og saken ikke blir lst, s vil kanskje noen mennesker for alltid se p TH som skyldig og det er veldig negativt.
Senast redigerad av z-z-z 2020-08-28 kl. 03:19.
Citera
2020-08-28, 08:33
Medlem
Legokatts avatar
Sett gjennom hypotese - GM manipulerer AEH.

For det frste. Jeg tror AEH ble et offer i denne saken. Hun ble nok dessverre drept av GM uansett hvem det var. Hvordan hun ble et offer for GM kan det vre ulike veier til.

Sett gjennom en hypotese spilte hun selv en aktiv rolle i tiden fr forsvinningsdagen. Hun ringte elektriker, kommuniserte med hndverkere, osv. Alarmsystem i S4 mtte vre deaktivert. Hun nsket ogs skjerme sine barn ved gi dem alibi gjennom telefonsamtaler forsvinningsdagen.

Hvor enkelt / vanskelig kunne det vre for GM manipulere AEH til hevne seg p sin ektemann.

- Hun hadde vrt gift med TH i 49 r og var neppe forelsket i han lenger - taler for
- TH var mye opptatt av jobben - taler for
- Rykter om voldsbruk - taler for
- Ting tyder p at TH var gjerrig / ikke opptatt av bruke penger p familien - taler for
- Ektepakten - taler for
- Seperasjonspapirer flere r tilbake - taler for
- Kallenavn / lav rang i familien - taler for
- Bilder av AEH og TH - taler for
- De hadde bodd i samme hus siden 1980 - 38 r p samme plass - kan tale bde for og imot
- Barn / barnebarn - taler imot
- Venninner - taler imot

En GM i denne saken var ndt til vre god p manipulasjon og villedning. En GM som kjente AEH og hennes situasjon kunne spilt p lag med henne og stttet henne. Man kan heller ikke se bort fra at "kjrlighet gjr blind". En utspekulert GM kunne spillt p hennes flelser for manipulere henne. (At eldre personer kan forelske seg p nytt er vanlig / eldre personer kan ogs svindles)

Hvis GM klarte manipulere offer i god tid fr hendelsen og spille p lag med offer ville selve utfrelsen den onsdagen i S4 vre enkel utfre med lav risiko.
Senast redigerad av Legokatt 2020-08-28 kl. 08:52.
Citera
2020-08-28, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Sett gjennom hypotese - GM manipulerer AEH.

For det frste. Jeg tror AEH ble et offer i denne saken. Hun ble nok dessverre drept av GM. Hvordan hun ble et offer for GM kan det vre ulike veier til.

Sett gjennom en hypotese spilte hun selv en aktiv rolle i tiden fr forsvinningsdagen. Hun ringte elektriker, kommuniserte med hndverkere, osv. Alarmsystem i S4 mtte vre deaktivert. Hun nsket ogs skjerme sine barn ved gi dem alibi gjennom telefonsamtaler forsvinningsdagen.

Hvor enkelt / vanskelig kunne det vre for GM manipulere AEH til hevne seg p sin ektemann.

- Hun hadde vrt gift med TH i 49 r og var neppe forelsket i han lenger - taler for
- TH var mye opptatt av jobben - taler for
- Rykter om voldsbruk - taler for
- Ting tyder p at TH var gjerrig / ikke opptatt av bruke penger p familien - taler for
- Ektepakten - taler for
- Seperasjonspapirer flere r tilbake - taler for
- Kallenavn / lav rang i familien - taler for
- Bilder av AEH og TH - taler for
- De hadde bodd i samme hus siden 1980 - 38 r p samme plass - kan tale bde for og imot
- Barn / barnebarn - taler imot
- Venninner - taler imot

En GM i denne saken var ndt til vre god p manipulasjon og villedning. En GM som kjente AEH og hennes situasjon kunne spilt p lag med henne og stttet henne. Man kan heller ikke se bort fra at "kjrlighet gjr blind". En utspekulert GM kunne spillt p hennes flelser for manipulere henne. (At eldre personer kan forelske seg p nytt er vanlig / eldre personer kan ogs svindles)

Hvis GM klarte manipulere offer i god tid fr hendelsen og spille p lag med offer ville selve utfrelsen den onsdagen i S4 vre enkel utfre med lav risiko.
I denne hypotesen: Tenker du at det var AE og GM (og en eventuell medhjelper) som var i den BMWen i s?
Hadde GM i s fall manipulert AE til tro at de to skulle leve sammen et sted utenfor Norges grenser?
Denne GM m ha vrt velstende eller ha manipulert AE til tro at han var velstende, hvis hun ble lurt til tro at de to skulle leve sammen p et hemmelig sted og at han skulle forsrge henne konomisk.

Angende din hypotese: Hvis det var ca slik, s trenger ikke AE ha visst at dette skulle vre en hevn mot TH. AE kan ha blitt lurt av GM til bli med p en kjretur, og GM kan ha dratt tilbake til S4 og plantet sporene.
Senast redigerad av z-z-z 2020-08-28 kl. 09:03.
Citera
2020-08-28, 09:01
Medlem
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
I denne hypotesen: Tenker du at det var AE og GM (og en eventuell medhjelper) som var i den BMWen i s?
Hadde GM i s fall manipulert AE til tro at de to skulle leve sammen et sted utenfor Norges grenser?
Jeg tror ikke de ville ta risiko med kjre penlyst i BMW til s. Tenker at de dro et sted mye nrmere uten vekke mistanke / med AEH i skjul / holde risiko lav.
Det er uansett interessant at politiet etter en tid nsket avhre vitnet til hendelsen p s - tyder p at politiet ikke var sikker p hva som skjedde med AEH. Dette har ogs politiet vrt inne p flere ganger. De kan ikke sl fast at AEH ble drept i S4
Citera
2020-08-28, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Jeg tror ikke de ville ta risiko med kjre penlyst i BMW til s. Tenker at de dro et sted mye nrmere uten vekke mistanke / med AEH i skjul / holde risiko lav.
Det er uansett interessant at politiet etter en tid nsket avhre vitnet til hendelsen p s - tyder p at politiet ikke var sikker p hva som skjedde med AEH. Dette har ogs politiet vrt inne p flere ganger. De kan ikke sl fast at AEH ble drept i S4
Jeg forstr. Denne GM m ha vrt velstende eller m ha manipulert AE til tro at han var velstende, hvis hun ble lurt til tro at de to skulle leve sammen p et hemmelig sted og at han skulle forsrge henne konomisk. Eller manipulerte GM AE til tro at var det meningen innkassere lsepengene for ha penger til leve av?

Angende din hypotese: Hvis det var ca slik, s trenger ikke AE ha visst at dette skulle vre en hevn mot TH. AE kan ha blitt lurt av GM til bli med p en kjretur, og GM kan ha dratt tilbake til S4 og plantet sporene.
Senast redigerad av z-z-z 2020-08-28 kl. 09:11.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in