Citat:
Ursprungligen postat av
sirup
Trump lovade att presentera ett stort genombrott fr coronan. Vad de presenterade var lgnaktiga resultat frn en studie de inte offentliggjorde. Andra som hade tillgng till studien reagerade. Det som sades var inte alls sant.
Ett stort genombrott r inte samma sak som att det "ser lovande ut".
Sen med tanke p din frga hr lste du inte lnken jag skickade. Fr mycket text fr dig?
Syftet med att jag frgade efter klla var fr att se om du ens hade en klla , vad fr klla eller om du bara snackar skit.
Jag njer mig inte med kllan du angav, nr jag har tid skall jag lsa fler kllor.
Dessutom vet jag inte vad npr.org r fr ena.
Jag mste lsa forskningsrappporten sjlv, det r ju den som r intressant i s fall, inte de som citerar den.
Alldeles fr ofta fakta utelmnas fr att strka/gynna den egna agendan, s en huggorm r plitligare n etablissemangets "nyheter" i detta fallet, och mnga andra
I ditt fall stmmer Donald Trumps uttalanden "genombrott" och "stor nyhet" eller vad han kallade det. Ingen lgn.
Du tror ju att han har ddat 170.000 mnniskor samtidigt som han spelat golf och gmt sig i kllaren.
Att du nu vet att dom jobbar med antikroppar och ber folk om hjlp att samla i blodplasma, mste ju vara en "stor nyhet" eller "genombrott" i din filter bubbla.
Jag dremot som frstr hans frsljar snack hjer inte p gonbrynen nmnvrt t detta.