Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-09-03, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashenbacken1
Då förra tråden handlade om Rosengård så tänkte jag skapa ett nytt som handlar om Rinkeby.

Tydligen har Stram Kurs ansökt om demonstrationstillstånd i Rinkeby för koranbränning den 12 september. Även andra förorter i Stockholm kan komma på tals.

Paludan har ett 2-årigt inreseförbud i Sverige. Men i och med att Paludan varit svensk medborgare genom legitimering sedan det att hans svenska pappa gifte sig med hans mamma 1989 så har han ansökt om svenskt medborgarskap i svenska ambassaden i Köpenhamn. Enligt svensk grundlag kan inte en svensk medborgare hindras inresa till Sverige.

Tror ni vi kommer få se upplopp?

Kommer polisen bevilja demonstrationstillstånd?

https://samnytt.se/paludan-soker-dem...en-ska-brinna/

Så en invandrare kommer att försöka gå runt sitt eget inreseförbud genom att söka medborgarskap, den vad ny. Tomten är dansk och har således ingen samröre med den svenska befolkningen så varför skall han hit och störa ordningen?
Citera
2020-09-03, 02:59
Medlem
Som det står i nån Kallifatides bok
En hjälte är någon som gör de nödvändiga brotten.
Stämmer som en smäck på dansken.
Välkommen Paludan!
Citera
2020-09-03, 03:22
Medlem
mjaubrums avatar
Han måste va lätt självmordsbenägen med dröm om att bli martyr. Vore ju intressant om han skjuts på öppen gata. Följer med intresse.
Citera
2020-09-03, 03:26
Medlem
Drooids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slowbutsure
Sluta kalla mig för ni. Det minsta man kan göra innan man försöker starta bråk är att se till att man har polisen på sin sida, eller iaf neutral, som det är nu kommer dom knäa och suga av invandrarna och köra upp batong i svenskens röv. Medans media kommer rapportera att ni gillade det och bara invandrare kan bli våltagna.

Poängen är att det är jävligt dumt att börja bråket med dom utan att först ta hand om dom som styr det viktiga i samhället. Ta bort alla skumma typer på makt positioner först så har vi större chans att lyckas.

Och som sagt skulle vi bli mycket snabbare redo för ett krig om dansken hade skött detta på ett bättre sätt. Förstår du vilken skillnad det hade varit i svenskens ögon om dansken istället hade hårt kritiserat det som står i boken och fått en liknande reaktion? Eller tom kanske ritat av Mohammed? Men bränna och sparka på boken ser många som barnslig provokation, därmed en dålig idé som kunde varit bättre.

Du kan inte be honom sluta kalla dig 'ni' när du själv skriver 'vi' två stycken senare.............
Däremot håller jag med dig om att dansken skulle inrikta sig på konstruktiv kritik av innehållet i boken. Tyvärr tror jag inte han hade klarat av det.
Citera
2020-09-03, 03:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drooid
Du kan inte be honom sluta kalla dig 'ni' när du själv skriver 'vi' två stycken senare.............
Däremot håller jag med dig om att dansken skulle inrikta sig på konstruktiv kritik av innehållet i boken. Tyvärr tror jag inte han hade klarat av det.
Fair enough . Med vi menade jag hela svenska folket, jag utgår från att även han tillhör den gruppen, eller iaf vissa av dom som tycker det här är en underbar idé som inte kunde göras bättre. Vi är bättre än ni. Vi svenskar måste sluta nia och börja via.
Citera
2020-09-03, 03:39
Medlem
MrsVanity1s avatar
Han är så välkommen !
Citera
2020-09-03, 04:07
Medlem
MAX-HIMs avatar
Rasmus Paludan är en modig patriot, och det är oändligt mycket mer än vad man kan säga om fega muslimska män som deserterar från krig och lämnar sina kvinnor och barn i fienders händer, som sedan får återuppbygga länderna runt Mellanöstern-Afrika.
Men givetvis är också Paludan mycket mer modig än alla svenska korkade Beta-kommunister, som inte gör en endaste hederlig sak, till exempel för mänskliga rättigheter (yttrandefrihet).

Citat:
Ursprungligen postat av Sankronizer
Större delen av svenskarna blir kränkta av en nordbo som äntligen tar strid mot islam i sverige. Skamligt att läsa, mannen är en hjälte i sig.

Ganska många svenskar är fortfarande fega och korkade, de har följt massmedia så pass länge att de tror på deras verklighetsskildring.

Massmedia skapar många svenskars "verklighet", och därför hur de kommer att tänka, dessa "svenskar" (tveksamt) blir endimensionella fårskallar. Det är lätt att terminera dessa den dagen de inte behövs för globalisteliten, till exempel genom skapade krig eller via så kallade "vacciner" (mot fejk-viruset Covid-19).

Citat:
Ursprungligen postat av Vimes76
Som det står i nån Kallifatides bok
En hjälte är någon som gör de nödvändiga brotten.
Stämmer som en smäck på dansken.
Välkommen Paludan!

Det är oerhört viktigt att stå upp för människors frihet genom att blottlägga den fanatiska diktaturen och aggressivt respektlösa sekten islam, men också blottlägga hur de än så länge skyddas av globalistiska lobbygrupper (där troligen många satanistiska sinonister är huvudpersoner inom dessa diktatoriska grupper).

Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Han är så välkommen !

Jag håller med, en nordisk patriot anländer.
Senast redigerad av MAX-HIM 2020-09-03 kl. 04:27.
Citera
2020-09-03, 04:20
Medlem
Drooids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAX-HIM

...

Massmedia skapar många svenskars "verklighet", och därför hur de kommer att tänka, dessa "svenskar" (tveksamt) blir endimensionella fårskallar. Det är lätt att terminera dessa den dagen de inte behövs för globalisteliten, till exempel genom skapade krig eller via så kallad "vacciner" (mot fejk-viruset Covid-19).

Det är oerhört viktigt att stå upp för människors frihet genom att blottlägga den fanatiska diktaturen och aggressiva respektlösa religionen islam, men också blottlägga hur de än så länge skyddas av globalistiska lobbygrupper (där troligen många satanistiska sinonister är huvudpersoner inom dessa diktatoriska grupper).
...

Om nu massmedia förvrider huvudet på oss svenskar kan du inte dela med dig av de källor som har gett dig kunskap om "globalisteliten", "fejk-viruset Covid-19", "globalistiska lobbygrupper" samt "satanistiska sinonister"

Jag väntar på att bli upplyst.
Citera
2020-09-03, 04:47
Medlem
MAX-HIMs avatar
Citat:
Om nu massmedia förvrider huvudet på oss svenskar kan du inte dela med dig av de källor som har gett dig kunskap om "globalisteliten", "fejk-viruset Covid-19", "globalistiska lobbygrupper" samt "satanistiska sinonister"

Jag väntar på att bli upplyst.

Nej, jag tror knappast du vill bli upplyst, du kvalificerar nämligen inte till någon upplysningsman (eller kvinna) eftersom du inte kommit speciellt långt i ditt sökande efter alternativa källor till information, dvs, källor som inte är partiska.
Jacob Nordangård är en person som satt sig in i familjen Rockefeller och deras finansieringar av olika projekt, till exempel IPCC.

Så nej, det är nog så att du tyvärr bara är ännu en av alla lata kommunister i Sverige.

Tror du verkligen att det är enkelt att bara utan vidare söka upp all information om hur ett världsherravälde tar form på webben? Herregud vad naivt att tro att globalisteliten självmant delar med sig allting av deras geschäft och brott mot mänskliga rättigheter.

Du måste börja tänka och sluta vara lat, till exempel genom att bara bläddra i första bästa tidningsblaska, eller att förvänta dig att andra skiter ut oändliga mängder med tid för att upplysa sådana som dig (dvs. apskaft).

Edit: Och man kommer långt med att resa blicken en bit ovanför tidningen, dvs. komma ut i verkligheten, samt även att koppla in hjärnan.
Jämför nu och dåtidens Sverige, hur Sverige har förändrats något fruktansvärt mycket till det sämre, det måste ha en förklaring, det måste ha kostat oerhört mycket pengar att genomdriva dessa förändringar.
Verkligheten är fakta, medans massmediajournalisters vänstervridna åsikter är just det, åsikter, men ingen fakta, och inte heller någon verklighetsförankring.
Senast redigerad av MAX-HIM 2020-09-03 kl. 05:17.
Citera
2020-09-03, 05:16
Medlem
Drooids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MAX-HIM
Nej, jag tror knappast du vill bli upplyst, du kvalificerar nämligen inte till någon upplysningsman (eller kvinna) eftersom du inte kommit speciellt långt i ditt sökande efter alternativa källor till information, dvs, källor som inte är partiska.
Jacob Nordangård är en person som satt sig in i familjen Rockefeller och deras finansieringar av olika projekt, till exempel IPCC.

Så nej, det är nog så att du är tyvärr bara ännu en av alla lata kommunist i Sverige.

Tror du verkligen att det är enkelt att bara utan vidare söka upp all information om hur ett världsherravälde tar form på webben? Herregud vad naivt att tro att globalisteliten självmant delar med sig allting av deras geschäft och brott mot mänskliga rättigheter.

Du måste börja tänka och sluta vara lat, till exempel genom att bara bläddra i första bästa tidningsblaska, eller att förvänta dig att andra skiter ut oändliga mängder med tid för att upplysa sådana som dig (dvs. apskaft).

Svaret var det jag förväntade mig. Inte en enda källa kunde du bidra med. Jag är mycket kunskapstörstig och läser från fler källor med budskap som jag inte sympatiserar med. Jag söker mycket också men var intresserad av vad du har funnit!

Jag tipsar dig om att köpa eller låna en bok i grundläggande retorik.
Citera
2020-09-03, 05:23
Medlem
MAX-HIMs avatar
Citat:
Svaret var det jag förväntade mig. Inte en enda källa kunde du bidra med. Jag är mycket kunskapstörstig och läser från fler källor med budskap som jag inte sympatiserar med. Jag söker mycket också men var intresserad av vad du har funnit!

Jag tipsar dig om att köpa eller låna en bok i grundläggande retorik.

Och svaret är det jag alltid förväntar mig från en lat kommunist. Av lathet så läser ni inte vad andra skriver, och ni bemödar er inte det minsta att tänka, än mindre sätta sig in och försöka förstå samt bemöta inlägg med intelligenta argument. Det är därför du alltid kommer att vara dum. Grattis!

Jag reperar min redigering ovan.

"... man kommer långt med att resa blicken en bit ovanför tidningen, dvs. komma ut i verkligheten, samt även att koppla in hjärnan.
Jämför nu och dåtidens Sverige, hur Sverige har förändrats något fruktansvärt mycket till det sämre, det måste ha en förklaring, det måste ha kostat oerhört mycket pengar att genomdriva dessa förändringar.
Verkligheten är fakta, medans massmediajournalisters vänstervridna åsikter är just det, åsikter, men ingen fakta, och inte heller någon verklighetsförankring."

Så du hittar mycket av dina önskade "källor " i verkligheten, i den svenska historien, i din egen hjärna (om du har tillräckligt många IQ-poäng det vill säga ), samt tilliten till ditt eget förnuft. Fast hos massmedia kommer du aldrig att hitta några källor, tvärtom.
Senast redigerad av MAX-HIM 2020-09-03 kl. 05:33.
Citera
2020-09-03, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjaubrum
Han måste va lätt självmordsbenägen med dröm om att bli martyr. Vore ju intressant om han skjuts på öppen gata. Följer med intresse.

Han kommer med all sannolikhet inte vara på plats, men hans anhängare kanske slinkar igenom. Taking the lamb to the slaughter. Självmordsbenägna är bara förnamnet

+1. Följer också med intresse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in