2020-09-03, 14:10
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shwp
Kokain r nu en rikemansdrog och det finns bara ett rikemansparti - moderaterna.

Vnstern skulle vl ha grs, och SD tjack.

Du har inte riktigt hngt med i utvecklingen senaste halvseklet. Hur mnga sossar har inte gjort sig ekonomiskt oberoende i generationer framver, p skattebetalarnas bekostnad tillsammans med mutor frn frmmande makt/intressen.

Citat:
Ursprungligen postat av Lacerda
Med tanke p lnerna som de drar in s kan vilket parti som helst ha medlemmar som drar i sig kola.

Thomas Bodstrm, det fre detta Sosse-cklet vgrade ju att lta sig drogtestas, det skulle inte frvna mig om det r han det handlar om.

Det r min frsta och min enda serisa gissng.

Citat:
Ursprungligen postat av kexchoklad123
r vl Reinfeldts son som r i farten igen. Var vl en artikel fr ngot r sedan dr han blev misshandlad p en fest som urartade. Grabben kan detta...

Nu r vl landsfrrdarens son Gustaf Reinfeldt nppeligen att betrakta som f.d. toppolitiker eller ens toppolitiker.
Citera
2020-09-03, 14:15
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Trdar sammanfogade.

/Moderator
Citera
2020-09-03, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Du har inte riktigt hngt med i utvecklingen senaste halvseklet. Hur mnga sossar har inte gjort sig ekonomiskt oberoende i generationer framver, p skattebetalarnas bekostnad tillsammans med mutor frn frmmande makt/intressen.

Det r min frsta och min enda serisa gissng.

Nu r vl landsfrrdarens son Gustaf Reinfeldt nppeligen att betrakta som f.d. toppolitiker eller ens toppolitiker.

Citat:
Ursprungligen postat av Bluedanger
Hrt via mnga vnner att Erik R har slt kokain,
Inte direkt nt som har behandlats som ngon hemlighet.
Old news..//
Sljer bde Erik och Gustav Reinfeldt kokain?
Citera
2020-09-03, 14:25
Medlem
b00b00s avatar
Skert Anders Borg. Hans polska fru drar nog i sig en del kola.
Citera
2020-09-03, 14:26
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalmar2004
Aftonbladet gr allt fr att missleda.

Oj - tnker man.

Sen lser man artikeln och inser att knarket som hittades var p slktingen som d befann sig utomhus.

Jsses. Tack fr info. Ytterligare en ickenyhet som dom blser upp I jakten p klick. Stackars politiker vem det nu m vara.
Senast redigerad av Noxyl 2020-09-03 kl. 14:32.
Citera
2020-09-03, 14:32
Medlem
alibjorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b00b00
Skert Anders Borg. Hans polska fru drar nog i sig en del kola.

Det tror jag ocks!
Citera
2020-09-03, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noxyl
Jsses. Tack fr info. Ytterligare en ickenyhet som dom blser upp I jakten p klick. Stackars politiker vem det nu m vara.

Eh, va? Lskunniga?

En husrannsakan inleddes i ex-politikerns lgenhet. Dr hittades ytterligare en stor mngd tomma psar p flera olika stllen, med spr av tidigare innehll.
Citera
2020-09-03, 14:35
Medlem
Den skuggade bilden p Aftonbladet visar ju en ung man s det borde vara ngons son.

Sorry expressen var det
Citera
2020-09-03, 14:37
Medlem
Det stod vl ocks att polisen gjorde en husrannsakan och hittade ett kontokort med pulver p och ngra tomma psar.
Att anta att de finns ex antal kola vnner p bda sidorna r vl inte lngskt. Clinton rkte ju Maja fast aldrig halsbloss och Buch gillade cola. Det knns samtidigt lite fel om en ker fast och de andra kan peka finger nr skerligen mnga av dem sjlva har testat.
Lite gran som Sven Nylander kte fast, tyckte lite synd om honom. Lr inte vara den enda idrottsmannen som smaskade. Oavsett lger s lr den andra sidan trumfa.
Citera
2020-09-03, 14:38
Medlem
Fickludds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
Kent E*keroth och hans bror knns ju ganska given. Fast hans bror har ju ocks varit ganska aktiv inom SD s de kanske sttt politiker om honom d ocks. Men jag tror nd att det r dem.

Om det r ngon frn SD hade man givetvis nmnt det. Nu lr det vara S, MP eller V.
Citera
2020-09-03, 14:42
Medlem
Kan ju vara Anders Borg, han gick ju "penisbrsrk" p en familjefest i Stockholms skrgrd, han drog ut sin Moderat snabel och svingade p en familjefest, man gr knappast s efter ngra glas rose vin utan han hade nog dragit i sig kokain eller liknande.
Citera
2020-09-03, 14:43
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jurstud123
Eh, va? Lskunniga?

En husrannsakan inleddes i ex-politikerns lgenhet. Dr hittades ytterligare en stor mngd tomma psar p flera olika stllen, med spr av tidigare innehll.

Har du ngonsin haft en inneboende slkting under en period? Klart man inte springer runt rotar i deras grejer. Att blanda in topp-politikern frn medias sida r endast klickjakt och fan inte okej...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in