2020-09-03, 14:46
Medlem
LagomLats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Du har inte riktigt hngt med i utvecklingen senaste halvseklet. Hur mnga sossar har inte gjort sig ekonomiskt oberoende i generationer framver, p skattebetalarnas bekostnad tillsammans med mutor frn frmmande makt/intressen.

Det r min frsta och min enda serisa gissng.

Nu r vl landsfrrdarens son Gustaf Reinfeldt nppeligen att betrakta som f.d. toppolitiker eller ens toppolitiker.

Nej, inte alls, men det r inte toppolitikern som r grningsman i detta fall, toppolitikerns ger lgenheten dr slktingen bor, oklart om toppolitikern bor dr han ocks.

Hrls FD statsminister som kper lgenhet t stkig son, knns rimligt.

LL
Citera
2020-09-03, 14:48
Medlem
don tonys avatar
Var det inte ngon fd hjdare inom M vars son var inblandad i ngon utredning hrom ret liknande "Taxi Tony"..?
Citera
2020-09-03, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Han blev ju misshandlad av Max Kotro. Finns en trd om det som r lst tyvrr.
Max har flera domar p sig fr narkotikabrott och tillhr ngot kriminellt gng i Frorten.

Haha, na Kotro r krd idag, fick dundersp och hans "gng" bestod mest av stermalmsungar det gtt snett fr...

Edit: Och reinis bor vl inte hos fassan vl?
Citera
2020-09-03, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pogba
Haha, na Kotro r krd idag, fick dundersp och hans "gng" bestod mest av stermalmsungar det gtt snett fr...

Edit: Och reinis bor vl inte hos fassan vl?

Sonen Erik Reinfeldt, inte Gustaf Reinfeldt.

Max bor i Marbella och sljer knark.
Citera
2020-09-03, 14:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Sonen Erik Reinfeldt, inte Gustaf Reinfeldt.

Max bor i Marbella och sljer knark.

Haha nej det gr han inte, kanske flytt dit. Adam har ju vart ute ett tag.

, ja jag menade lill-sonen.
Citera
2020-09-03, 15:05
Medlem
"en adress i Stockholm" kan ju vara vldigt flytande i och med att mnga landsortsjournalister har blivit uppsnurrade av slipade mklare att de bor i Sthlm nr de kper en lgh i t.ex. Jordbro.
Citera
2020-09-03, 15:08
Medlem
AlkoholiseradArabs avatar
Jag tror ju inte p nn megaknd. Men i s fall r vl Borg eller Emanuel dom som jag skulle satsa mina pengar p. Men detta knns mer som nn endast insatta skulle veta namnet p om dom sg en bild.
Det r knappast fre detta statsministern. Som dessutom r moderat... D hade media gtt betydligt mer bananas, eller ngon SDare. Stter mina cash p en rd halvkndis fr oss vanliga icke politiskt intresserade.
Citera
2020-09-03, 15:13
Medlem
Jeff.Becks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fickludd
Om det r ngon frn SD hade man givetvis nmnt det. Nu lr det vara S, MP eller V.
This, V eller MP r det. Att en slkting sljer knark r en tydligen markr att det rr sig om personer med tveksam moralisk kompass.
Citera
2020-09-03, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fickludd
Om det r ngon frn SD hade man givetvis nmnt det. Nu lr det vara S, MP eller V.

Ja, det tror jag ocks.
Citera
2020-09-03, 15:15
Medlem
BOMBOCLATs avatar
Jan Emanuel ser ju alltid ut som han nyss dragit ett par feta nsor.
Citera
2020-09-03, 15:16
Medlem
Ganska underlig story. Politikern r ju sjlv inte ens misstnkt fr ngot s publiceringen krver ju nstan att det r minst ngon som haft ngot vettigt uppdrag i riksdagen.

Vette fan vad man ska tro om detta.
Citera
2020-09-03, 15:16
Medlem
Det finns en variant till. Det behver egentligen inte alls vara en toppolitiker frn Sthm. Det kan vara en fd minister som kpte sig en lgenhet eller hade ftt tag p en lgenhet p ngt. mystiskt stt. Flyttade tillbaka till hemorten/utomlands efter karriren men fick hra att en slkting skte lgenhet i Sthlm.

Perfekt! Nu kunde lgenheten hyras ut. Det behvdes egentligen inte heller kontrolleras hur lgenheten skttes under uthyrningstiden. Alla litar vl p sina slktingar?

Kan vara barn men ven lite mer avlgsna slktingar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in