2020-09-03, 20:47
Medlem
[quote=Whitfields|72808396]Jag arbetar inom ett departement som sakkunnig och jag kan sjlv dra ett par borrar nr det r fest. Ungefr som de flesta andra gr numera.

Du pstr att du r anstlld p ett departement och drmed sitter inne med srskild kunskap om Reinfeldt. Det finns en hel del i det stt som du uttrycker dig som gr att jag betvivlar det. Men lt oss gra ett test som man som anstlld p ett departement inte har ngot problem med att besvara: Vilka tv delar av RK mste samtliga regeringsrenden gemensamberedas med? Svara med frkortningar, tv plus fyra bokstver.
Senast redigerad av Avital 2020-09-03 kl. 20:51.
Citera
2020-09-03, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
Kent E*keroth och hans bror knns ju ganska given. Fast hans bror har ju ocks varit ganska aktiv inom SD s de kanske sttt politiker om honom d ocks. Men jag tror nd att det r dem.

D hade det sttt SD-POLITIKER!!!!MED!DDSKNARK!!!!! I artikeln. Frstr du ingenting av nnting..?
Citera
2020-09-03, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jordkraft
Haha ja.
Kan du ju vara denna lirare ocks. Lillebror.
https://files.baaam.se/uploads/2016/...einfeldt-1.jpg

ntligen fr vnstern rtt med att verklassens kokaintorskar skapar gngvld

Aj d. Det sg genetiskt riktigt illa Ut.
Citera
2020-09-03, 20:58
Medlem
Vintergrisens avatar
r vi verkligen skra p att det rr sig om, ngon av snerna Reinfeldt? Sidan Stoppa pressarna pstr det, men andra sidan kan de vl ha fiskat upp det ryktet hrifrn Flashback och Samhllsnytt hnvisar i sin tur just till Stoppa pressarna.

Om nu domen redan fallit, och inte fallit alldeles fr ngon dag sedan, borde den vl finnas p Lexbase, eller r det full sekretess som gller om det rr sig om ett barn till en fre detta statsminister?
Citera
2020-09-03, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
r vi verkligen skra p att det rr sig om, ngon av snerna Reinfeldt? Sidan Stoppa pressarna pstr det, men andra sidan kan de vl ha fiskat upp det ryktet hrifrn Flashback och Samhllsnytt hnvisar i sin tur just till Stoppa pressarna.

Om nu domen redan fallit, och inte fallit alldeles fr ngon dag sedan, borde den vl finnas p Lexbase, eller r det full sekretess som gller om det rr sig om ett barn till en fre detta statsminister?

Stoppa pressarna har tidigare publicerat uppgifter de hmtat frn Flashback (som den kvinna som felaktigt pekades ut som Paolo Robertos hora). S det blir rundgng nr flashbackare sedan hnvisar till Stoppa pressarna.
Citera
2020-09-03, 21:06
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muchogusto
Stoppa pressarna har tidigare publicerat uppgifter de hmtat frn Flashback (som den kvinna som felaktigt pekades ut som Paolo Robertos hora). S det blir rundgng nr flashbackare sedan hnvisar till Stoppa pressarna.

Ja, just drav kanske man ska ta vad de skriver med ngra nypor salt, tminstone innan ngon annan styrker uppgifterna. Sedan kan jag frvisso hlla med Grisbrottaren (som fr vrigt har en avskyvrd hobby) om att Samhllsnytt brukar kontrollera uppgifter innan de publicerar, men vem vet hur mycket de kollat den hr gngen.
Citera
2020-09-03, 21:07
Finns fortfarande mjlighet att Regimen kvver detta och att Morgan och Stefan stter sekretess fr rikets skerhet p detta eller ngon liknande motivering.

Och d str Stoppa Pressarna utan verifierbar klla.
Citera
2020-09-03, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av don tony

Under insatsen hittades narkotika samt flera tusen kronor i kontanter.

Jag har flera tusen kronor i fickan. Vad hnder med Sverige nr kontanter anses brottsligt.
Citera
2020-09-03, 21:12
Medlem
RAMMVOGELs avatar
Undrar om Rfven sg detta komma?
Nu fr han ju vatten p sin kvarn ang att det r verklasslynglar som gder knarkhandeln.
En officiell kommentar frn FR vore verkligen p sin plats.
Citera
2020-09-03, 21:13
Medlem
mjohan84s avatar
Sg den frre statsministern tillsammans med sin son p Nyhetsmorgon d de skriver p en gemensam bok gllande amerikanska valet...

fr 5 dagar sedan Fredrik Reinfeldt grver i Trumps USA och varnar i en ny bok fr att fyra r till skulle driva landet mot en diktatur. Den frre ...
Citera
2020-09-03, 21:13
Medlem
JymdKjams avatar
Det som r bra med knark r att det inte r momsbealagt. Inga inkomster till Magdalena och den allmnna konkursen...

Och varfr dyker det hr upp nu, nstan ett r eftert?
Citera
2020-09-03, 21:14
Medlem
MirrorsMinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenAndraGrannen
Jag har flera tusen kronor i fickan. Vad hnder med Sverige nr kontanter anses brottsligt.

Ja systemet r ju skuldmttat s om du har pengar p banken eller i fickan borde inte spela s stor roll?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in