2020-09-06, 01:18
Medlem
taucetis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0rganet
Oj vad frvnad jag blir att du inte TROR Donald sa dessa saker!

Din lilla smyg nasse dr!

Donald om att bli tillfngatagen:
RYSSMEDIA(RT):
https://www.youtube.com/watch?v=tSxwR9kCbZ0
Precis! Fr jag vntar p bevis innan jag anklagar ngon fr ngot. Annars s kan vi ju lika grna kasta oss med massa osanningar fr skoj skull. Men jag hller mig inte till en sn kass niv.

Men det gr du tydligen. Och gr det p ett spass misslyckat stt s att du nu sitter och kallar mig, som r en blatte, dr majoriteten av mina vnner r utlnningar fr smygrasse

Hur misslyckat r inte det
2020-09-06, 01:29
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tauceti
Precis! Fr jag vntar p bevis

innan jag anklagar ngon fr ngot.

Och varfr ska vi behva mta din "nya standard"? Jag tycker att MASSOR av kllor OCH TV intervjuer med Donald stryker att han ser ner p personer som tjnstgr fr nationen med livet som insats men "du" vill ha att Donald sger det direkt i ditt ansikte?

Du r dum!
2020-09-06, 01:57
Medlem
taucetis avatar
Citat:
Och varfr ska vi behva mta din "nya standard"? Jag tycker att MASSOR av kllor OCH TV intervjuer med Donald stryker att han ser ner p personer som tjnstgr fr nationen med livet som insats men "du" vill ha att Donald sger det direkt i ditt ansikte?

Du r dum!
Ja jag r dum! Fr att jag fortstter att diskutera med fn som kallar alla han inte hller med om fr smygrasse. Trots min bakgrund och mina vnner. Slng inte ur dig saker som du TROR. Och som r felaktiga. Frstr du hur skevt det r?

Du gr bara bort dig.

Jag kommer inte att vara en snflinga och vgra diskutera med dig, trots phoppen. Men jag slpper den hr diskussionen med dig, och tar och ser p tv, och frhoppningsvis s kan vi diskutera annat nsta gng, p ett bttre stt. God natt!
2020-09-06, 02:34
Medlem
Generalanderssons avatar
Jag frvntar att Biden`s valkampanj kommer att rasa snder efter den frsta debatten, och att Trump kommer att ta en ganska s klar valvinst den 3:e november. Mark my words
Senast redigerad av Generalandersson 2020-09-06 kl. 02:38.
2020-09-06, 04:38
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Addendum

Michael Cohen r p tapeten igen. Kan bli saftigt det hr. Har vissa reservationer nd eftersom det r en dmd kriminell och professionell lgnare vi pratar om hr... andra sidan s ska han varit en drmbrottsling fr klagaren d han sparade i princip allt material; som mobiler, laptops, foton, dokument etc., under mnga r. Att f ned allt det i en bok r omjligt och han r vl inte dummare n att han vet precis hur han ska mjlka bokfrlagen p bsta stt.

[WaPo] In new book, former Trump lawyer Michael Cohen describes alleged episodes of racism and says president likes how Putin runs Russia

Hade hoppats p fler avsljanden. Ngot som hade pverkat valet. Kanske den gr det, fr ngn, men efter att ha skumlst artikeln s tycks det bara vara nytt skvaller som Cohen sljer. Fr hlla gon ron ppna nr de avhandlar detta i rutan, kanske jag missade ngt.

https://twitter.com/kyledcheney/stat...97717122101248

Citat:
Leaked notes obtained by the Telegraph say that when Theresa May asked for Trump to take a strong stand after Russia poisoned Sergei Skripal, Trump replied Id rather follow than lead.

(FB) Presidentvalet 2020
(FB) Presidentvalet 2020
Senast redigerad av ErikAnderzohn 2020-09-06 kl. 05:17. Anledning: Addendum
2020-09-06, 04:41
Medlem
Ngon som vet nr nsta stora poll kommer?
2020-09-06, 06:32
Medlem
Undrar om Cohens bok om Trumps udda persnlighet kommer att skada Trump n mer s hr nra valet.
Cohen r naturligtvis ifrgasatt d han liksom flera andra i nrheten av Trump ljugit i utfrgningar och ftt skaka galler.
Men Trumps frkrlek fr diktatorer som styr med fruktan som vapen r ju vlknt s visst kan Cohens uttalande om Trump som en i grunden simpel brottsling skada republikanerna som s frtvivlat frsker upprtthlla skenet av ett parti dr moral och etik hrskar.

Trump ligger stabilt efter Biden och har gjort s lnge s varje aldrig s liten skandal oavsett sanningshalt har inte lille Trump rd med.

Och Trumps vrsta fiende r ju hans ofrmga att hlla munnen stngd och det har brjat ge negativa terverkningar som skadar hans redan lga frtroende hos vljarna nnu mer.
Fr det r nr fakta kontrolleras som man ser att Trump egentligen inte gjort ngot som sticker ut utan faktiskt presterat smre i dom flesta grenar r Obama.

Och skryt innehller ju sllan sanning, Amerika har t.ex 4 procent av vrldens befolkning och 22 procent av vrldens bekrftade ddsfall i Covid-19. Det r inte att vara framgngsrik som Trump envetet frsker intala vljarna och kanske sig sjlv, det r ett misslyckande i megaformat.

Valet r enkelt MAGA fr demokrateran uppfylla, Trump klarar det inte.
2020-09-06, 08:16
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Michael Cohen r p tapeten igen. Kan bli saftigt det hr. Har vissa reservationer nd eftersom det r en dmd kriminell och professionell lgnare vi pratar om hr... andra sidan s ska han varit en drmbrottsling fr klagaren d han sparade i princip allt material; som mobiler, laptops, foton, dokument etc., under mnga r. Att f ned allt det i en bok r omjligt och han r vl inte dummare n att han vet precis hur han ska mjlka bokfrlagen p bsta stt.

[WaPo] In new book, former Trump lawyer Michael Cohen describes alleged episodes of racism and says president likes how Putin runs Russia

Hade hoppats p fler avsljanden. Ngot som hade pverkat valet. Kanske den gr det, fr ngn, men efter att ha skumlst artikeln s tycks det bara vara nytt skvaller som Cohen sljer. Fr hlla gon ron ppna nr de avhandlar detta i rutan, kanske jag missade ngt.

https://twitter.com/kyledcheney/stat...97717122101248

(FB) Presidentvalet 2020
(FB) Presidentvalet 2020

Halmstrn, jag r s desperat att jag greppar halmstrn..
2020-09-06, 10:45
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Du svarade ju "Allts, du r ju strd? r Trump demokrat nu?" till ngon som sa att Trump varit demokrat fram tills ca 2010. Fanns ju faktiskt inget i hans inlgg som ens antydde att han trodde att Trump r demokrat idag

Hela hans inlgg r ju svammel med mer svammel om att Trump egentligen r ultraliberal och drfr inte konservativ?

Nicket r ju s korkat att hen frsker analysera Amerikansk politik utifrn Svenska Europeisaka mttstockar, noll koll i kubik allts.

Trump har i 30 r frskt komma in i politiken, han har ltit p samma stt hela tiden och aldrig sagt att han r demokrat.
2020-09-06, 10:49
Medlem
Draken55s avatar
Citat:

Du r dum!

Visst har den klumpen gjort mrkliga uttalanden, men denna historia som nu rullas upp r sannolikt totalfejk.
Inte ens hans fiende Bolton backar upp storyn, och han var dr.
2020-09-06, 11:13
Medlem
Draken55s avatar
Citat:
Vem faan bryr sig om dig, dina vnner eller din bakgrund???????

Jag sger att du som r en Nasse tydligen ndrat dina grunder fr vad du tycker DU ska tycka om!

Men jag tycker att MNGA kllor r ngot att bry sig om!!!

Men om jag ser dig med din NYA standard gra lika s kommer jag HNA dig med en ny dubbelstandard!

Vilka kllor? kan du namnge en? Innan man kallar denna historia sann krvs det vl nn konfirmation, eller?
2020-09-06, 11:20
Medlem
badbollen3s avatar
Skammen finner inga grnser fr er. Ni frtalar en person bara fr att han inte tycker som ni. Vidare s har ni inte ens indicier utan totala phitt och inte ens ett korn av kllkritik gnar ni er t. ni tnker bara fr att mnga saker sgs s mste de vara sanna

Sjlvrannsakan gnar ni er inte heller t. Jag hoppas att Trump fr 4 r till och att GOP vinner bda kammarna. D kan vi bara ignorera er utan att behva utst massa utredningar eller riksrtt som nd kommer fram till slutsatsen OSKYLDIG. Trump r det bsta som hnt USA sedan Reagan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in