Vet inte om denna ska ligga på Medicin och Hälsa eller psykisk ohälsa...
Skulle blivit 10 veckor nu på Onsdag. Två dagar tidigare hade jag en mardröm om att min skägg hade försvunnit eller att jag blivit tvungen att ta bort det.
Idag skulle jag trimma bort allt hår på kroppen, armar, ben, mage rygg, halsen, armhålorna, underlivet, allt helt enkelt, men sen när jag var klar med armarna så håller jag upp spegeln och råkar trimma bort en liten bit av skägget vid högra sidan av hakan.
Blir helt ursinning med mest förskräckt på mig själv ! Började sen 1 Juli och ville att det skulle bli ett halvår till jul och nyår.
Jag gick till spegeln och kollade väldigt noga och det såg ut som jag visst tagit bort en liten del, folk i ögonblicket kunde nog inte se den skillnaden, men kollar man noga så kunde man säkert det.
Mår dåligt över detta.
Jag har dock en fråga, skulle ni gjort samma sak som mig att ta bort allt och börja om? För mig går det inte att ha lite mer på ett ställe och lite mer på det andra, det ska växa ut jämnt, så är det bara. Eller skulle ni låtit det vara kvar?
Känns på ett sätt skönt att jag tog bort det, för då vet jag att jag kan börja om igen, men sjukt vad
jag hatar mig själv. Såg fram emot den tolfte veckan då det skulle bli tre månader
AAahhh!