Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-09-09, 00:42
Bannlyst
Vet inte om denna ska ligga på Medicin och Hälsa eller psykisk ohälsa...

Skulle blivit 10 veckor nu på Onsdag. Två dagar tidigare hade jag en mardröm om att min skägg hade försvunnit eller att jag blivit tvungen att ta bort det.

Idag skulle jag trimma bort allt hår på kroppen, armar, ben, mage rygg, halsen, armhålorna, underlivet, allt helt enkelt, men sen när jag var klar med armarna så håller jag upp spegeln och råkar trimma bort en liten bit av skägget vid högra sidan av hakan.

Blir helt ursinning med mest förskräckt på mig själv ! Började sen 1 Juli och ville att det skulle bli ett halvår till jul och nyår.

Jag gick till spegeln och kollade väldigt noga och det såg ut som jag visst tagit bort en liten del, folk i ögonblicket kunde nog inte se den skillnaden, men kollar man noga så kunde man säkert det.

Mår dåligt över detta.

Jag har dock en fråga, skulle ni gjort samma sak som mig att ta bort allt och börja om? För mig går det inte att ha lite mer på ett ställe och lite mer på det andra, det ska växa ut jämnt, så är det bara. Eller skulle ni låtit det vara kvar?

Känns på ett sätt skönt att jag tog bort det, för då vet jag att jag kan börja om igen, men sjukt vad
jag hatar mig själv. Såg fram emot den tolfte veckan då det skulle bli tre månader

AAahhh!
Citera
2020-09-09, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NesinErtunaSamhall
Vet inte om denna ska ligga på Medicin och Hälsa eller psykisk ohälsa...

Skulle blivit 10 veckor nu på Onsdag. Två dagar tidigare hade jag en mardröm om att min skägg hade försvunnit eller att jag blivit tvungen att ta bort det.

Idag skulle jag trimma bort allt hår på kroppen, armar, ben, mage rygg, halsen, armhålorna, underlivet, allt helt enkelt, men sen när jag var klar med armarna så håller jag upp spegeln och råkar trimma bort en liten bit av skägget vid högra sidan av hakan.

Blir helt ursinning med mest förskräckt på mig själv ! Började sen 1 Juli och ville att det skulle bli ett halvår till jul och nyår.

Jag gick till spegeln och kollade väldigt noga och det såg ut som jag visst tagit bort en liten del, folk i ögonblicket kunde nog inte se den skillnaden, men kollar man noga så kunde man säkert det.

Mår dåligt över detta.

Jag har dock en fråga, skulle ni gjort samma sak som mig att ta bort allt och börja om? För mig går det inte att ha lite mer på ett ställe och lite mer på det andra, det ska växa ut jämnt, så är det bara. Eller skulle ni låtit det vara kvar?

Känns på ett sätt skönt att jag tog bort det, för då vet jag att jag kan börja om igen, men sjukt vad
jag hatar mig själv. Såg fram emot den tolfte veckan då det skulle bli tre månader

AAahhh!
Varför skulle du överhuvudtaget ta bort något hår på kroppen? Är du transa?
Citera
2020-09-09, 00:47
Medlem
FiniteLifes avatar
Du kan ju passa på att experimentera med mustasch eller skäggstubb nu när du har chansen?

Och tycker du inte det funkar eller tröttnar på det, kan du låta det växa till skägg igen.
Citera
2020-09-09, 00:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FiniteLife
Du kan ju passa på att experimentera med mustasch eller skäggstubb nu när du har chansen?

Och tycker du inte det funkar eller tröttnar på det, kan du låta det växa till skägg igen.
Jag tog bort allt ändå.

Det blev mindre på ett ställe så aa, var tvungen att bara ta bort allt.
Gillar inte att ha det så, måste ha över allt. Men jag trimmar mustachen lite när den blir för lång, annars går det ju fan inte att äta.
Citera
2020-09-09, 01:03
Medlem
FiniteLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NesinErtunaSamhall
Jag tog bort allt ändå.

Det blev mindre på ett ställe så aa, var tvungen att bara ta bort allt.
Gillar inte att ha det så, måste ha över allt. Men jag trimmar mustachen lite när den blir för lång, annars går det ju fan inte att äta.

Nu kan du dokumentera med kamera hur du går från inget alls till skägg.
Citera
2020-09-09, 01:10
Vänta va? Varför var du tvungen att ta bort allt hår? Fattar inget ? Fick du en psykos eller?
Citera
2020-09-09, 01:13
Medlem
anotherpieceofmeats avatar
Hahah jag har också haft en mardröm att mitt skägg plötsligt e borta, vaknade upp skrikandes...!
Citera
2020-09-09, 01:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Vänta va? Varför var du tvungen att ta bort allt hår? Fattar inget ? Fick du en psykos eller?
Men tänk dig själv att man vill att det ska växa ut jämt på alla ställen, nu finns det lite mer på den vänstra sidan medan det är kortare på den högra, det stör mig enormt mycket...

Citat:
Ursprungligen postat av anotherpieceofmeat
Hahah jag har också haft en mardröm att mitt skägg plötsligt e borta, vaknade upp skrikandes...!
Jag blev sjukt lugn efter att jag kom på att det var en dröm, galet !

Hur ska jag gå utanför huset nu?
Citera
2020-09-09, 01:18
Det tar ju några veckor innan skägget blir fint och jämnt. Speciellt vid mustasch området. Ha tålamod ge det en månad till nästa gång .
Citera
2020-09-09, 01:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Det tar ju några veckor innan skägget blir fint och jämnt. Speciellt vid mustasch området. Ha tålamod ge det en månad till nästa gång .
Vad menar du? Det kommer ju vara mer på andra sidan ändå, och det stör mig.
Citera
2020-09-09, 02:42
Medlem
Europes avatar
Du borde istället ha satsat på porrmusche.
Citera
2020-09-09, 06:46
Medlem
Skurhinkens avatar
Totalt obegriplig tråd.

Till TS: mitt skägg fyller snart 1 år.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto