Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-09-05, 10:07
  #37
Medlem
Sofiajadetarjags avatar
Många invandrare har den här mentaliteten, det är så de är. Det är väldigt synd om de skötsamma eleverna. Byt skola om ni kan.
Citera
2020-09-06, 02:10
  #38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av RainOfMisery
Sveriges ställning under andra världskriget var pragmatisk och nödvändig för landers säkerhet. Att svenska folket förtjänar något "straff" för det är löjligt. Om man nu har bestraffat svenska folket så borde man väl vara ärlig med det? De röd-grön-bruna brukar ju påstå att invandringen berikar inte att det är ett straff.

Länder som bekämpade Nazityskland berikas också idag så din hypotes verkar inte funka
Och för att göra det lite tydligare, andra världskriget är inte avslutat förrän möjligheten till en ny vit arisk kult med en Hitler i toppen är utplånad.
Citera
2020-09-06, 10:19
  #39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChockEdgar
Och för att göra det lite tydligare, andra världskriget är inte avslutat förrän möjligheten till en ny vit arisk kult med en Hitler i toppen är utplånad.

Vem påstår det?
Citera
2020-09-07, 07:28
  #40
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av RainOfMisery
Vem påstår det?
Jag!
Citera
2020-09-07, 09:36
  #41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChockEdgar
Jag!

Då har du fel. 1945 tog andra världskriget slut.

Varför talar du ett nordgermanskt språk om du hatar arier?

Det är lite som att en nazist skulle lära sig hebreiska. Helt absurt med andra ord.

Det finns många länder där ute some inte har vita människor som du kan flytta till. Hoppas din förvirring klarnar.
__________________
Senast redigerad av RainOfMisery 2020-09-07 kl. 09:41.
Citera
2020-09-11, 03:29
  #42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av RainOfMisery
Då har du fel. 1945 tog andra världskriget slut.

Varför talar du ett nordgermanskt språk om du hatar arier?

Det är lite som att en nazist skulle lära sig hebreiska. Helt absurt med andra ord.

Det finns många länder där ute some inte har vita människor som du kan flytta till. Hoppas din förvirring klarnar.
Nej du gosse lille, vi ger oss inte förrän alla möjliga framtida fiender är nedslagna.
Citera
2020-09-11, 03:34
  #43
Avstängd
Vi har massor med aktivister som peppar nysvenskar att de ska ta över sverige, nysvenskarna ser sig ha laglir rätt att bruka våld mot ursvenskar. Det är bra, vi vill bryta ned nationalstaten.
Citera
2020-09-12, 13:13
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChockEdgar
Nej du gosse lille, vi ger oss inte förrän alla möjliga framtida fiender är nedslagna.

Jaha. Okej. Vad innebär det rent konkret? Vilka är "vi"? Vilka är era fiender? Nazister? Majoriteten av alla nazister är döda. Nu finns det bara ett fåtal som håller med om ideologin som läggs ut i Mein Kampf. När exakt har ni uppnått era mål?

Om ditt hat inte bara är begränsat till nazister utan också inkluderar svenskar så kvarstår min fråga. Varför talar du svenska och bor i Sverige?

En sak du bör veta är att massinvandringen skapar fler nazister inte färre. Så om det är fred du vill ha så går du nog helt fel väg. Men å andra sidan så verkar du inte vara en särskilt fredlig person.
__________________
Senast redigerad av RainOfMisery 2020-09-12 kl. 13:19.
Citera
2020-09-16, 18:51
  #45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av RainOfMisery
Jaha. Okej. Vad innebär det rent konkret? Vilka är "vi"? Vilka är era fiender? Nazister? Majoriteten av alla nazister är döda. Nu finns det bara ett fåtal som håller med om ideologin som läggs ut i Mein Kampf. När exakt har ni uppnått era mål?

Om ditt hat inte bara är begränsat till nazister utan också inkluderar svenskar så kvarstår min fråga. Varför talar du svenska och bor i Sverige?

En sak du bör veta är att massinvandringen skapar fler nazister inte färre. Så om det är fred du vill ha så går du nog helt fel väg. Men å andra sidan så verkar du inte vara en särskilt fredlig person.
Ok, så här: vi judar, HBTQ, feminister och rasifierade vakar över varandras axlar. Tex om jag hör någon säga att bögar är hemska så rapporterar jag den till alla 4 nätverken, sedan är det ok av alla att förstöra dennes liv, det ger tom status och tillgång till karriär.
Vi har bevisat oss för varandra genom att angripa utpekade personer som påstås var en som sagt tex judar är dumma, om jag jude ser en hbtq attackera den utpekade så är hbtq-personen pålitlig i "vakaöveraxelnsystemt" dvs den får också skydd av de fyra nätverken.
Vi har med den metoden kapat ett otal maktinstitutioner, opolitiska tjänster i riksdagen, media, ICA, stadsdelar, föreningar - det enda som kan ses som något provocerande är att vi har använt oss av påhittade fiender som har attackerats om och om och om igen, deras granskap har infiltrerats, deras barns skolor, deras fritidsintressen, a-kassa, f-kassa ja överallt finns några av oss som förstör deras liv, men det är det värt för vårt mål helgar medlen.
Citera
2020-09-16, 18:57
  #46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RainOfMisery
Detta hände väldigt ofta när jag gick i mellan-högstadiet. Samma likgiltiga och tafatta respons från lärare då som nu.

Precis har samma erfarenhet och då var ju förövarna till större del svenskar. Kanske att svenskar som tidigare skulle varit högre upp i hierarkin nu fallit ned och upprörs över det?
Citera
2020-09-16, 20:57
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Favoritgame
Precis har samma erfarenhet och då var ju förövarna till större del svenskar. Kanske att svenskar som tidigare skulle varit högre upp i hierarkin nu fallit ned och upprörs över det?

Jag upprörs över en brist på lag och ordning. Det är alltid tråkigt när oskyldiga utsätts. Tyvärr så stödjer statistiken inte din tes. Invandrade har haft en överrisk för våldsbrottslighet så länge man har lagrat info om det. Det är ett statistiskt faktum.
Citera
2020-09-16, 21:00
  #48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChockEdgar
Ok, så här: vi judar, HBTQ, feminister och rasifierade vakar över varandras axlar. Tex om jag hör någon säga att bögar är hemska så rapporterar jag den till alla 4 nätverken, sedan är det ok av alla att förstöra dennes liv, det ger tom status och tillgång till karriär.
Vi har bevisat oss för varandra genom att angripa utpekade personer som påstås var en som sagt tex judar är dumma, om jag jude ser en hbtq attackera den utpekade så är hbtq-personen pålitlig i "vakaöveraxelnsystemt" dvs den får också skydd av de fyra nätverken.
Vi har med den metoden kapat ett otal maktinstitutioner, opolitiska tjänster i riksdagen, media, ICA, stadsdelar, föreningar - det enda som kan ses som något provocerande är att vi har använt oss av påhittade fiender som har attackerats om och om och om igen, deras granskap har infiltrerats, deras barns skolor, deras fritidsintressen, a-kassa, f-kassa ja överallt finns några av oss som förstör deras liv, men det är det värt för vårt mål helgar medlen.

Ok länka till den organisationen då annars är du 100% troll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in