Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2020-09-20, 19:58
Medlem
tatelir266s avatar
Vad hade du valt:

1. Att en tjej som du utsett kommer till dig när du vill och gör vad du vill sexuellt. När du är klar slutar hon och går direkt. Inga känslor, inget prat och du får aldrig reda på någonting.
Bara när du kan komma får du ringa henne. Då kommer hon direkt.
Pratar du om något annat än det sexuella slutar hon genast och bestraffar dig genom att utebli lång tid. Du får inte träffa någon annan.

2. En flickvän som du utsett som aldrig vill ha sex men som är snäll, passar upp dig, lagar mat, väntar på dig efter jobbet, gosar i sängen, pussar, älskar dig osv. Om du pratar eller gör något sexuellt inför henne slutar hon direkt och bestraffar dig genom att vara ett satkäring. Du får inte träffa någon annan.

Båda alternativen gäller för alltid tills döden skiljer er åt och är ett kontrakt som ska signeras.

3. Inget av det. Hellre fortsatt som nu med framgångar och motgångar, på vinst och förlust. Men heller aldrig fått en andra chans att välja något av ovan.

Hur många % av en perfekt relation med alla ingredienser utgör perfekt sex?
Senast redigerad av tatelir266 2020-09-20 kl. 20:04.
Citera
2020-09-20, 20:01
Medlem
En trogen vapendragare i vått och torrt trumfar nog sex trots allt, även om det hela mest är teoretiskt då jag i praktiken vägrar välja.
Citera
2020-09-20, 20:01
Medlem
Armyants avatar
Jag tycker att en relation vari jag blir lika mycket emotionellt omhändertagen som jag själv omhändertar min partner vore bra. Även utan sex. Förståelse och vänskap.
Citera
2020-09-20, 20:05
Medlem
jattelokas avatar
Vad överraskad man blir av att dom två första valde nummer 2. För det gör även jag! En man kan lita på i vått och torrt när man inte har någon annan går före sex. Alla dagar i veckan.
Citera
2020-09-20, 20:07
Medlem
Deckard-Cains avatar
livet är och ska förbli en berg och dalbana
Citera
2020-09-20, 20:10
Medlem
tatelir266s avatar
Svårt att välja, rädd jag skulle ångra mig men det lutar åt 1 sen 3 och sista alternativet 2.
Citera
2020-09-20, 20:11
Medlem
Självklart sex och hur man vill. Det är häftigt värre.
Galet hett skulle jag säga. Perfekt relation finns inte, men perfekt sex finns... Så det är inget svårt val.
Citera
2020-09-20, 20:19
Medlem
tatelir266s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Självklart sex och hur man vill. Det är häftigt värre.
Galet hett skulle jag säga. Perfekt relation finns inte, men perfekt sex finns... Så det är inget svårt val.
Väljer du ettan har du inte ens rätt att fråga om hon använder p-piller eller inte. Ingenting. Du vet inte ens var hon bor eller vad hon heter.
Citera
2020-09-20, 20:20
Medlem
Pungpuckels avatar
1.an
Men du glömde en grej, kvinnor har ett relativt kort bäst-före datum, om du menar att tjejen är lika snygg livet ut? Ja absolut går jag för ettan!
Men vadå "inte får träffa andra"? Det handlar väl inte om vad man får, det handlar väl om vad man kommer undan med?
Citera
2020-09-20, 20:26
Medlem
tatelir266s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pungpuckel
1.an
Men du glömde en grej, kvinnor har ett relativt kort bäst-före datum, om du menar att tjejen är lika snygg livet ut? Ja absolut går jag för ettan!
Men vadå "inte får träffa andra"? Det handlar väl inte om vad man får, det handlar väl om vad man kommer undan med?
För att hon ska "vara så länge som möjligt" får du isåfall välja någon som är olagligt ung, vilket i det här fallet är lagligt och okej.
Nej, kommunen övervakar dig i denna fråga via en app. Bryter du kontraktet blir du hemlös och får tigga mat livet ut.
Citera
2020-09-20, 20:30
Medlem
Pungpuckels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tatelir266
För att hon ska vara så länge som möjligt får du isåfall välja någon som är olagligt ung, vilket i det här fallet är lagligt.
Nej kommunen övervakar dig i denna fråga via en app. Bryter du kontraktet blir du hemlös och får tigga mat livet ut.

Det låter ju inte som min kopp av te, men vi leker med tanken att hon är onormalt bevarad, genitiskt störd. kan inte bli fet gammal och grå.
Det kör jag på.

Det är okej att jag inte "kan" vänstra i så fall, kvinnor är ändå inget roligt sällskap bara för sällskaps skull, trivs bättre med män på min nivå.
Citera
2020-09-20, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deckard-Cain
livet är och ska förbli en berg och dalbana
Det tycker jag iofs det tenderar att vara ändå. O jag föredrar bara att ha stabilt sällskap under åkturen helt enkelt 😎
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in