Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-10-04, 22:22
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Har tidigare redovisat nya rstande fr Republikanerna och Demokraterna i Arizona. Det r en omjlighet fr Biden att leda med 3.1% tvrtom kommer Trump vinna med ca 4%
Omjlighet? Hahaha...har du ftt det frn en kpt twitter poll eller?

Du kan vl frska igen att googla p: How to buy a twitter poll vote
2020-10-04, 22:24
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D123
Det r en sammanfattning av polls som sagt, du kan sjlv kolla resultaten fr enskilda stater. Biden leder t.ex. Arizona med 3,1% sammanlagt:

https://www.realclearpolitics.com/ep...den-6807.html#!
Sedan 1972 har Arizona rstat Demokratiskt en gng, 1996, Bill Clinton's omval nr han fick 376 elektorsrster. Landslide. Ett r nr det r Demokratiskt landslide (populr sittande president) kan Arizona rsta Demokratiskt men inte nr man har en sittande republikansk president. Jag tror inte p det.
2020-10-04, 22:29
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JetSociety
EDIT frgan jag fick: "Vad sger det om Demokrat-registrerade vljares bengenhet och lust att g och rsta"

40.000 tusen fler Demokrater rstade i r!!!

EDIT: Men 550,000 FRRE Republikaner rstade i r i primrvalet i Florida (Rdda fr Corona?)!!

the girl that made Kavanaugh cry#2020
Senast redigerad av 0rganet 2020-10-04 kl. 22:34.
2020-10-04, 22:29
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Abrogera

Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Det terstr att se.
Det gr det. Man gr bst i att ta vad Trumpianerna lnkar till med en nypa salt iaf...den saken har vi kommit fram till mer n en gng hr i trden.
Senast redigerad av ErikAnderzohn 2020-10-04 kl. 22:32. Anledning: Abrogera
2020-10-04, 22:36
Medlem
Trump vinner pga fljande orsaker, enligt min kvalificerade prognos.

Entusiasmen frn Trumps vljare r monumental. Den finns inte fr Biden.

Pollsen, om man lser mellan raderna s kan ledningen fr Biden starkt ifrgasttas. Mngs underskningar har en enorm vervikt av registrerade demokrater. Samt s finns det en stor tyst majoritet som inte kommer fram.

Upploppen- frknippas med demokraterna.

Tror inte demokraterna kommer undan ev. fusk med postrstningen. Trump o hans administration har rnkoll.
2020-10-04, 22:37
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
Omjlighet? Hahaha...har du ftt det frn en kpt twitter poll eller?

Du kan vl frska igen att googla p: How to buy a twitter poll vote

Hr har du siffran fr Florida, minskat antal Demokrater i Florida (skillnaden mellan Demokrater & Republikaner)

FLORIDA
2020 final voter registration report before election:

Democrats Advantage 2020: 150,000
Democrats registration Advantage 2016: 327,000

Notera att allt lika skall Biden allts ta 177.000 rster extra fr att nd frlora..
2020-10-04, 22:39
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Jag menar att opinionsunderskningar r politiska verktyg och visar fel resultat, ven 2020, man har inte justerat dessa som vissa vill gra gllande, tror tvrtom man har "double down".

Om vi rknar electoral votes tror jag definitivt Trump leder och att Biden inte alls leder i mnga av de stater han psts gra det, jag tror det r en manver fr vilseledande.

Att OU r vinklade hller jag med om. Det kanske r frberedelse till valfusk?

Vinner Trump Florida?
2020-10-04, 22:41
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Jag tror att han r smre n vad han vill ge sken av. Tycker inte det var den dr uppblsta Donald p senaste klippet som man r van vid. Han verkade svag.

Han r skert bara lite frkyld. Rkna inte med att han blir 100% terstlld inom 2 dagar.
2020-10-04, 22:42
Medlem
ErikAnderzohns avatar
Citat:
Hr har du siffran fr Florida, minskat antal Demokrater i Florida (skillnaden mellan Demokrater & Republikaner)

FLORIDA
2020 final voter registration report before election:

Democrats Advantage 2020: 150,000
Democrats registration Advantage 2016: 327,000

Notera att allt lika skall Biden allts ta 177.000 rster extra fr att nd frlora..
177k vger han ltt upp med pensionrer som inte diggar covid-19 och med GOP-hemmafruar som vill ha sjlvbestmmandertt ver sin livmoder. Men du sger att det r omjligt, s jag fr vl rtta mig efter det frsingen.
2020-10-04, 22:45
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Att OU r vinklade hller jag med om. Det kanske r frberedelse till valfusk?

Vinner Trump Florida?

Se ovan inlgg, Republikaner har minskat rstvertaget till.mindre n hlften frn 2016, med denna fakta samt att Trump nu har majoritet bland minoriteter som Kubaner och Venezuelaner tror jag det blir mycket svrt fr Biden, han mste gra 2-3ggr bttre n Clinton sista veckorna i hrd motvind.

Tror ven det finns en strategi frn Trump Pence att ka antalet rallies I FL mm, nu nr man vet att Demokrater 'rstat frdigt" i vissa stater, man vet att man mste kra hrt nda in i kaklet fr att f alla Republikaner och rsta p valdagen.
2020-10-04, 22:46
Medlem
Aftonhoran pumpade just ut att Biden har utkat sin ledning. Jag skummar s snabbt s jag inte fattar vad mina gon ser men ngonstans stod om en demokratisk valanalytiker som frklarade att Biden vann debatten.

Hur kunde ngon vinna denna debatt?

r alla polls fake? men invaggar man demokraterna i skerhet kanske man inte mobiliserar. S det borde inte vara en medveten manipulering.

Alien-embryot i min mage antyder att ngot inte stmmer (Se Alien I) Jag hller fortfarande 55% Biden och 45% Trump, take that.
2020-10-04, 22:49
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikAnderzohn
177k vger han ltt upp med pensionrer som inte diggar covid-19 och med GOP-hemmafruar som vill ha sjlvbestmmandertt ver sin livmoder. Men du sger att det r omjligt, s jag fr vl rtta mig efter det frsingen.

Bda partierna har ca 5miljoner rstberttigade i Florida.
Dina 177.000 blir allts 3.5% av registrerade motstndare, en mktig siffra att stjla p ett mne som i Florida r bara en fjrdedel av fokus mot strsta mnet Ekonomin (som Biden vill stnga). Tror du sleepy Joe stjl kanske 15% av de Republikaner i 70-rs ldern som registrerat sig som Republikan frn Trump fr Covid?

Du verkar inte frst hur rstande gr till i USA. Den bas av rstberttigade du jobbat upp r den du fajtas med, och om Joe fr till att konvertera 177.000 av Republikaneras 70-taggare frlorar han ju nd, han mste ha mer. Trump har enligt alla underskningar tagit latinos, s dessa skall ocks med, kanske 150-300.000 till. Florida blir mycket svrt fr Biden, jag kallar det en omjlighet.
Senast redigerad av Nixter 2020-10-04 kl. 22:52.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in