Citat:
Ursprungligen postat av
HepCat-X
Sorry, jag tnker inte kra den r diskussionen i repris. Det r utagerat, jag har sagt vad jag hade att sga i frgan till Toblerone-mannen, han verkade dessutom inte srskilt smart, lindrigt sagt.
Flera av de andra hr i trden hll dessutom med mig om att det inte finns ngon anledning att definiera just presidentdebatter som ett unikum, en helt egen kategori i klassen debatter p tv. Finito.
Du fortstter undvika sakfrgan, och brjar nu komma med ad hominem och pstenden om att din sikt backas upp av andra postare i en trd som i huvudsak spammas snder av TDS-folk.
Inte direkt starka argument, om man sger s.
Igen, inga tidigare fall av debatter av samma diginitet har presenterats som skett online. Tror tvrtom i princip alla r verens om att en presidentdebatt ska ga rum just live, p en riktig debattplattform. Att g ifrn den traditionen r i slutndan en fara fr, eller tminstone en devalvering av, demokratin. Biden verkar ovillig att debattera i ett traditionellt debattformat, och det r inget bra tecken. Att Trump sger nej till virtuella "debatter" gr han helt rtt i.
S mycket som du numera postar i dessa trdar har jag svrt att se ngot annat skl fr att du nu vill undvika debatten n att du har slut p argument.