2020-10-14, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sandemose
Har lest de siste innleggene, og det er fristende nevne ordtaket nr krybben er tom, bites hestene.

N handler denne trden ikke lenger om forske finne svaret og ikke engang om ha skrblikk p det som presenteres i media. Krybben er tom. Det kommer ingen nyheter, verken fra TH-leiren, som lekker for styrke THs sak, eller fra idiotpolitiet, som i en periode var s opptatt av sitt eget renomm at de mtte lekke noe annenhver dag for tilfredsstille sitt eget behov for vre i nyhetsbildet.

Det kommer ikke ekte nyheter, diskusjonen her inne fr ikke ny nring, krybben er tom, og i stedet krangler folk med hverandre.

Jeg foreslr derfor at alle n tar en pause fra FB inntil det dukker opp nye fakta, - vel vitende om at SH og gjengen ikke kommer til lekke noe, mens det fra idiotpolitiet kan komme mange desperate sprell, akkurat som hos fisker du har fisket opp fra dypet; av og til sprelles det ganske mye, lenge etter at de er blitt dratt opp i bten.

Jeg har, for mange mneder siden, spdd at politiet vil henlegge siktelsen mot TH i november (og mest sannsynlig dagen fr dom faller i Bertheussen-saken). Det gjenstr selvflgelig se om jeg fr rett i den spdommen.

Uansett: Slutt krangle med hverandre, dere minner meg om hva som skjer med religioner etter at stifteren har ddd.

PS. Det spennende med denne trden var at folk som visste mer enn mainstream media fortalte om rykter og alternative teorier. N er de fleste innleggene skrevet av folk som koker suppe p spiker.

Ha en fin natt!

Klokt innlegg, jeg begrenser meg til lese her inne et par ganger i uken.
Citera
2020-10-14, 23:36
Medlem
Citat:
Hvis hele den gjengen fra idiotpolitiet som ble lnnet for surre rundt i SH4 i ukevis hadde blitt hyret inn for finne blodspor i et gjennomsnittlig norsk hjem, ville de funnet blodspor i kjkkenskap, nr oppvaskmaskinen, i undermadrassen i dobbeltsengen og dessuten trenger vi en gitarrist, helst en guitar uten lyd. Sjef!

Blod langt oppetter veggene er litt spesielt da
Citera
2020-10-14, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud

Det kommer litt an p hvor mye blod
vi snakker om.

Husk at blod ikke har datostempel.

Kanskje de blodsporene stammer fra da AEH skar seg i fingeren i 2016 og gikk opp trappen for finne plaster.
Citera
2020-10-14, 23:49
Medlem
Citat:
Det kommer litt an p hvor mye blod
vi snakker om.

Husk at blod ikke har datostempel.

Kanskje de blodsporene stammer fra da AEH skar seg i fingeren i 2016 og gikk opp trappen for finne plaster.

Eller kanskje det stammer fra en av de tidligere tilfellene, der hun ble utsatt for TH`s "disiplin" ?
Citera
2020-10-14, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
har de funnet hundedna
P tffelen/sandalen mener du? Hva skulle det ha si om de fant hunde-dna p tffelen/sandalen eller ikke?
Politiet sjekket ikke valpen eller valpens sele for spor. DET hadde i det minste kunnet frt til noe, hvis politiet hadde foretatt slike underskelser.

"Tassen (2) var hjemme da Anne-Elisabeth forsvant ble ikke underskt for DNA
Politiet var for sent ute med gjennomfre kriminaltekniske underskelser av hunden, og dermed kan de ha gtt glipp av spor i forsvinningssaken."
https://www.nrk.no/norge/tassen-_2_-...dna-1.15141596

Har noen en liste over polititabbene i denne saken?
Her er noen av tabbene:

1. Valpen ble ikke underskt for spor.
2. Spla ble ikke underskt,
3. BMW i s ble ikke etterlyst.
4. Sjfr og passasjerer i BMW i s ble ikke etterlyst.
5. Vitner som kan ha sett BMW i s + de som satt i bilen, ble ikke bedt om melde seg som vitner.
6. Fiskerne ble ikke etterlyst.
7. Bil med steuropeiske skilt (som kan ha vrt fiskernes bil) ble ikke etterlyst.
8. P et tidspunkt var fremdeles ikke alle som hadde vrt p befaring i S4 kalt inn til avhr (jeg vet ikke hvordan det ble senere).

Har noen lyst til fullfre listen?
Senast redigerad av z-z-z 2020-10-15 kl. 00:14.
Citera
2020-10-14, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MsBulldog
Eller kanskje det stammer fra en av de tidligere tilfellene, der hun ble utsatt for TH`s "disiplin" ?
Hva ER dette? Diktes det helt vilt her?
Citera
2020-10-15, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stomperud
Har politiet sagt at blodet var "langt oppetter veggene"? Link?

"Under stedsunderskelsene i Hagen-boligen fant kriminalteknikerne sm mengder blod som stammer fra kvinnen som har vrt borte i snart ett r. Det bekrefter politiet."
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...s-blod-i-huset

"Politiet har blant annet vrt opptatt av noen bloddrper som ble funnet p veggen i en av trappene. Det er brukt store ressurser p analysere og fortolke funnet, og VG fr opplyst at de krimtekniske analysene kan tyde p at blodet er forskt vasket bort."
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...etter-blodvask
Senast redigerad av z-z-z 2020-10-15 kl. 00:05.
Citera
2020-10-15, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Hva ER dette? Diktes det helt vilt her?
Jeg sier "det KAN" vre slik......snn som du pleier skrive. For det KAN vre slik.
Citera
2020-10-15, 00:20
Medlem
Citat:
Jeg sier "det KAN" vre slik......snn som du pleier skrive. For det KAN vre slik.
Du skrev ikke "kan" i det innlegget. Det du skrev i siste del av det innlegget fremsto som en pstand. Dette som du skrev: "en av de tidligere tilfellene, der hun ble utsatt for TH`s "disiplin" ?".
Citera
2020-10-15, 00:22
Medlem
Citat:
Du skrev ikke "kan" i det innlegget. Det du skrev i siste del av det innlegget fremsto som en pstand.
Jeg skrev KANSKJE! Er det en pstand? Jaja......du har sikkert rett!
Citera
2020-10-15, 00:25
Medlem
Citat:
Du skrev ikke "kan" i det innlegget. Det du skrev i siste del av det innlegget fremsto som en pstand. Dette som du skrev: "en av de tidligere tilfellene, der hun ble utsatt for TH`s "disiplin" ?".
Hve tenker du p da? Kan du vre litt mer konkret? Innlegget mitt hadde kun en eneste setning. Den begynte med ordet kanskje!
Citera
2020-10-15, 00:27
Medlem
Citat:

Citat:
Jeg skrev KANSKJE! Er det en pstand? Jaja......du har sikkert rett!
Du skrev "kanskje det (blodet) stammer fra ..."
og da fikk du frem at det er bare kanskje at blodet stammer fra det som du fortsetter setningen med. Men resten av setningen som du skrev: ".. en av de tidligere tilfellene, der hun ble utsatt for TH`s "disiplin" ?" er en pstand fra deg om at det har vrt tidligere tilfeller der hun ble utsatt for TH`s "disiplin".
Senast redigerad av z-z-z 2020-10-15 kl. 00:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in