Citat:
Ursprungligen postat av
Skallmeja-Zorro
Jag hatar definitivt ingen som jag aldrig trffat, som jag bara knner som anonyma alias p ett internetforum. Dremot kan jag frakta dem och det som de skriver. Srskilt toktanter och foliehattar som Q-rrelsen. Ni r direkt livsfarliga och har skapat mnga situationer vrlden ver dr ni utsatt andra fr livsfara och till och med dd. Situationen p Cosmos Ping Ping dr en av era meningsfrnder med vapenkraft skulle frita barn som kidnappats och hlls i pedofilernas vld. Ni stdjer bara Trump fr att han r sinnessvag nog att att inte ta avstnd frn vad ni sger och gr.
Ni fljer blint en ledare som ni inte vet vem det r, och som bara hller kontakten med er p obskyra internetforum. Dr ni kan ta del av galningens sjukliga kommunikation. Ni saknar helt frmgan till kritiskt tnkande och att dra egna slutsatser av den information som finns i bruset. Ni r drfr vrda allt det frakt som jag och andra riktar t ert hll.
Vilket svar hnvisar du till, det r s mnga foliehattar i denna trd att det r svrt att hlla isr er.
Vet heller inte vilken seger du frvntar dig om en vecka, fr oss andra r valet om drygt tv veckor den 3/11. D vgar jag lova dig att USA har en nya President och han heter Joe Biden. Hur mycket du n anvnder detta forum, fr dina/era fulteorier.
Att du dessutom tror att denna trd har en faktiskt pverkan p det amerikanska Presidentvalet, sger vl allt om dig och dina likar.

Du r en hatisk person, vilket du visade i det mest vedervrdiga Ad Hominem tidigare i trden. Jag har sllan sett maken till hat. Inlgget finns kvar. Frckt av dig detta.
Resten av ditt inlgg r knappast vrt att slsa kalorier p, d du satsar pengar p detta, samtidigt som du raljerar ver barnvergrepp och child trafficking. Du hnar mnniskor som frsker gra skillnad, kallar dem allt mjligt nedvrderande. Skms gr du inte heller, i din uppvisning av arrogans och bristande empati. Inte allt kan avfrdas med konspirationsteorier, men som hrskarteknik fungerar det. n s lnge.
Trump r den ende president som tagit child trafficking p allvar, vi har bara sett brjan. Att det drjer med de stora framstegen beror p personlighetstyper av din sort, som gr allt att fr att skrda billiga pong kring allvarliga saker och bidrar till att blanda korten.
Vi fr se om lite av detta tema kommer upp p ytan i slutet av valkampanjen.