Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-10-19, 23:09
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Du frstr vl vad de blinda Bidensupportrarna kommer att svara p det? Trump r en buffel som gnar sig t fake news typ.

Det r inte s att jag tror att de kommer att ndra sig eller att det ens spelar ngon roll i valet. Det hr delforumet besker man enbart fr underhllning. Det r nstintill lika knppt som konspirationsforumet.
2020-10-19, 23:13
Medlem
Ojd nu kom det in en nyhet i Expressen kl 21:30. Man sger att stdet fr Trump kar bland "svarta" och latinos.

(Fr man sga svarta i en PK-blaska?)

Tnk att man tar in en god nyhet fr Trump? Nixter hr har ju faktiskt tjatat om detta lnge att stdet kar bland african-american och latinos. Men ingen verkar ha trott honom.

Ni ser att det hller p att vnda. Ja man skall vara frsiktig men min bestmda magknsla r att Trump nu gr mot seger. I annat fall magpumpning.
2020-10-19, 23:13
Medlem
Trumps verdrifter r hysteriskt roliga "we built the greatest economy in the world". Nr ekonomin de facto var s kass att den inte ens kan tcka varken kraftigt subventionerad sjukvrd eller gratis universitetsutbildning. Hur kan man vara delaktig i att bygga "the greatest economy in the world" nr drygt 500 000 amerikaner r hemlsa och dr social vlfrd knappt existerar.
2020-10-19, 23:15
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita
Trumps verdrifter r hysteriskt roliga "we built the greatest economy in the world". Nr ekonomin de facto var s kass att den inte ens kan tcka varken kraftigt subventionerad sjukvrd eller gratis universitetsutbildning. Hur kan man vara delaktig i att bygga "the greatest economy in the world" nr drygt 500 000 amerikaner r hemlsa och dr social vlfrd knappt existerar.

Brukade inte tyckare hvda att ekonomin under Obama var bra? Den har varit bttre under Trump.
2020-10-19, 23:16
Citat:
Ursprungligen postat av Helge.Palmcrantz
Det r inte s att jag tror att de kommer att ndra sig eller att det ens spelar ngon roll i valet. Det hr delforumet besker man enbart fr underhllning. Det r nstintill lika knppt som konspirationsforumet.

Jag sger inte emot.
2020-10-19, 23:16
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IQ-145
Du har poliser, militrer, sjukskterskor, ingenjrer, lrare, kontorister, byggarbetare, pensionrer o.s.v. som dyker upp dr.

Det r en slice ur den amerikanska populationen, och ingenting att fnysa t. Vad vet du om deras familjer? deras frldrar, eller slktingar nnu lngre tillbaka i tiden, och vad de har gjort fr landet?

Och vilket land har inte poliser, militrer, sjukskterskor, ingenjrer, lrare, kontorister, byggarbetare och pensionrer, som i och fr sig r vrda all cred fr sina insatser, men som inte har gjort sitt land Storslaget i omvrldens gon?

Jag fnyser inte t ngon, jag bara konstaterar att det de har gjort fr sitt land, hur hedervrt det n r, inte gr ett skit frn eller till i omvrldens gon, lika lite som det slovakiska sjukskterskor, indonesiska kontorister eller gambianska lrare har gjort.
2020-10-19, 23:18
Medlem
OliverCromwells avatar
Wall Street stller sig till 100% bakom Biden och i praktiken finansierar hela hans kampanj.

https://edition.cnn.com/2020/09/25/b...ons/index.html
Medlem
IQ-145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babymamacita

Trump lever p sina bombastiska pstaenden. Det r en del av hela Trumpgrejen. Amerikanarna lskar catchiga fraser.
Medlem
Skallmeja-Zorros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Du fr lsa p lite om tillsttning av, och hur "oberoende", underrttelsecheferna r mrker jag
Han godkndes av senaten, p samma stt som tex FBI:s director. FBI:s oberoende.....

Hr har vi en man, som basar ver arbetet med alla underrttelsetjnsterna, med direkt insyn i arbetet med hrddisken.

Men terigen; vi fr tro p dig Skallmeja-Zorro. Du hade ju s rtt redan vid ryss-utredningen ^^

Du r om mjligt n mer korkade n jag tidigare haft anledning att tro. Detta borde inte vara mjligt.

Det r en enorm skillnad att en chef rapporterar direkt till Presidenten, i stllet fr som cheferna fr FBI och CIA som svarar mot sina egna organisationer.

Om du rapporterar direkt till Presidenten, innebr detta att det r din nrmaste chef och att du r direkt understlld honom. Du gr vad chefen sger, eller s fr du sparken. Precis som ditt jobb, eller du kanske saknar sdant?

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain
2020-10-19, 23:21
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Jag frstr att du inte vill lmna lnk till kllan, eftersom det r en extrem vnstersida. Vad mera r, lnken sger inte vad du pstr.

h, va? Jag vet hur faktaresistenta ni QAnon-typer r men jag behver inte fler bevis. Det rcker nu.

Duger det hr d?
https://results.arizona.vote/2016/Ge...lts-State.html

Du kan tydligt ser att early ballot mellan Clinton och Trump ligger nra varandra och indikerar att andelen tidiga rster r lika fr bda kandidaterna om du inte vill hvda att Maricopas invnare skulle avvika. D ligger bevisbrdan p dig.
2020-10-19, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
I stllet fr som cheferna fr FBI och CIA som svarar mot sina egna organisationer.

Jesus! Bttre kan du!
2020-10-19, 23:24
Medlem
Medan alla spammar om att latinos och svarta rstar mer p Trump nu kontra vad de gjorde fr 4 r sedan s "glmmer" ni att fler vita rstar p Biden n 2016 och d ska man veta att vita amerikaner r en extremt mycket strre folkgrupp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in