2020-10-24, 18:08
Medlem

Citat:
Donald J. Trump
@realDonaldTrump
The Fake News is talking about CASES, CASES, CASES. This includes many low risk people. Media is doing everything possible to create fear prior to November 3rd. The Cases are up because TESTING is way up, by far the most, and best, in the world. Mortality rate is DOWN 85% plus!

Den orangea clownen har fortfarande inte fattat att det inte r antalet tester som gr att viruset sprider sig lavinartat, utan *trumvirvel* viruset sjlvt.

Inte enda gng har han visat frstelse eller nger fr hur pandemin har hanterats under hans ledning, allra minst har han visat ngon omtanke till de hundratusentals som dtt till fljd av det. Snarare har han hnat dem. Han blev stlld infr en av de strsta kriserna i modern historia och hade chansen att agera som en riktig ledare, men det r vl naivt att tro att en misslyckad affrsman med sex konkurser i bagaget ska kunna lyckas med annat n att kra dem i botten.

Nej, kra sektmedlemmar, han r genomskdad. Han r inte kapabel fr fem re.
2020-10-24, 18:09
Medlem
IsraelWatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Ja du kan ha rtt i detta att Rasmussen lutar t Reps men samtidigt var dom duktiga infr frra valet, dr mnga institut var ute och reste.

Biden har "nog" en ledning totalt men det jag finner s underligt i denna trd r att vissa r s stenskra p att Biden vinner.

Idag r jag mycket osker men lget klarnar nog runt den 27---28 oktober.

DU ska inte bara titta p hur de var under ett val de versamplar republikaner generellt. Att det kan sl rtt nn enstaka gng betyder itne att det r en bra pol. Rasmussen har dessutom Biden +5 i Pennsylvania senast vilket borde oroa Trumpeterna.

Rasmussen udnerskte aldrig rostbltet 2016 heller fr den delen. (ELler hittar inga i listorna frn 2016)
2020-10-24, 18:11
Medlem
IsraelWatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Ha ha, klart du trodde p en Clinton seger 2016 och en Biden seger nu. Att du inte drar en parallell frn 2016 mot 2020 visar hur lngt efter du r kunskapsmssigt.

Florida r fr vrigt helt avgrande. Skulle Biden vinna staten har jag svrt att se hur The Don skulle kunna ta igen detta. Nu r det en ickefrga Trump vinner ju denna med 3-4% kanske mer efter debatten.

Haha IQ Badboll sitter och fantiserar och snketnkter.

FLorida r avgrande fr Trump men Biden klarar sig utan den. Florida och rostbltet pverkas inte heller av varandra i stor utstrckning, s det finns ganska stor chans att Trump vinner Florida samtidigt som Biden tar tillbaka Pen, Mich och Wis.
2020-10-24, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Visst r det lustigt att de alla skriver samma sak?

Visst r det n mer frvnande att de kritiskt granskar president Trump medan hans fljare inte kan frm sig sjlva till att gra samma sak?

Du hade varit lite mer trovrdig ifall du granskat Trump med samma slags kritiska blick som du gr biden

Istllet spenderar du och sekten all vaken tid med att projicera p andra det Trump r skyldig till att ha gjort.

Jag gillar delar av Trumps politik
speciellt onshore manufacturing och Nato budgeten.
Men jag hatar lgnerna, hyckleriet, hans kultmedlemmar, och alla korkade utspel.
De som sger att hans fljare bestr av lgutbildade vita mn har rtt. Jag menar se bara omkring i denna trd
2020-10-24, 18:13
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IsraelWatch
Ja, klart han sitter p interna polls. Men det betyder inte att dessa r mer sanna n de som vi ser.
DU tror inte heller att Demokraterna sitter p sina interna udnerskningar ocks?

Min pong r att du bara gissar och nsketnker.

nsketnkande, mnga pstr det hr, de flesta vnstermnniskor som du sjlv. Mrkligt hur du tror att ingen vet ngot, det finns en mngd information, sjlvklart har ven Demokraterna sammanstllt information. Just drfr har dessa globalister internt ppekat att det r mycket jmnt, Biden leder inte med ngra 10 procent..
https://thehill.com/homenews/campaig...an-experts-say

Du kan troligen mindre om det Amerikanska valet och valsystemet n mig. Vilken stat har jag haft fel i till dags dato ? Jag har lst data och rapporterat dessa, det kan du flja, sen nr dessa slr in kan du pst att jag haft tur, igen.

Verkar som du inte skall sitta och sia valet hr utan istllet raka dig och skaffa dig ett jobb.
2020-10-24, 18:19
Medlem
IsraelWatchs avatar
Citat:
nsketnkande, mnga pstr det hr, de flesta vnstermnniskor som du sjlv. Mrkligt hur du tror att ingen vet ngot, det finns en mngd information, sjlvklart har ven Demokraterna sammanstllt information. Just drfr har dessa globalister internt ppekat att det r mycket jmnt, Biden leder inte med ngra 10 procent..
https://thehill.com/homenews/campaig...an-experts-say

Du kan troligen mindre om det Amerikanska valet och valsystemet n mig. Vilken stat har jag haft fel i till dags dato ? Jag har lst data och rapporterat dessa, det kan du flja, sen nr dessa slr in kan du pst att jag haft tur, igen.

Verkar som du inte skall sitta och sia valet hr utan istllet raka dig och skaffa dig ett jobb.

Autismradarn ger utslag.
Att du inte fattar att det r strategiskt smartare att inte ta ut segrar i frtid gr dig till IQ Badboll.
Demokraterna sger s fr att mobilisera vljarna och inte stanna hema i soffan. Det var det som hnde 2016.
Sedan kan mycket vl utfallet bli mycket jmnt. Det r bara du och dina IQ badbollar till polare somredan tagit ut vinsten i frskott.

DU har itne lst ngot, du hnvisar inte ens till data, du bara spottar ur dig lite siffror som inte betyder ngot.
2020-10-24, 18:20
Medlem
Nixters avatar
Florida update

Florida IPEV
Republikanernas frsprng fortstter att utkas nu +208,000

Fr den som kan sitt Florida r det frmst Demokratiska countys som r frst ut med sina postrster. Dessa 7 tunga Republikanska countys startar sitt tidiga personrstande idag, rkna med ytterligare en Republikansk effekt p siffran ovan. Som nmnt behver Demokraterna med dessa siffror n ett aldrig tidigare ntt valdeltagande om detta skall kunna matchas. P ntt konstigt stt knns det inte som Biden som fr vrigt inte kampanjar ger den energin till folk..

Bay
Glade
Gulf
Hamilton
Suwanee
Union
Walton
2020-10-24, 18:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ironiq

Den orangea clownen har fortfarande inte fattat att det inte r antalet tester som gr att viruset sprider sig lavinartat, utan *trumvirvel* viruset sjlvt.

Inte enda gng har han visat frstelse eller nger fr hur pandemin har hanterats under hans ledning, allra minst har han visat ngon omtanke till de hundratusentals som dtt till fljd av det. Snarare har han hnat dem. Han blev stlld infr en av de strsta kriserna i modern historia och hade chansen att agera som en riktig ledare, men det r vl naivt att tro att en misslyckad affrsman med sex konkurser i bagaget ska kunna lyckas med annat n att kra dem i botten.

Nej, kra sektmedlemmar, han r genomskdad. Han r inte kapabel fr fem re.
Men herregud, r det Trumps fel att viruset finns?

I s fall r ledarna i Spanien, UK, Tyskland misslyckade krk som inte sett till att hlla smittspridningen p lg niv.

Du kan fr helvete inte skylla p Trump. Jag hatar sossarna men beskyller inte Lfven fr att vi har en kad smittspridning. Trump har rtt att den kade testningen gr att siffrorna r hga. Precis som att det motsatta gller i t.ex. Moldavien som kanske inte gr tester alls. Betyder det att Moldavien r lyckade som "inte" har ngra smittade?

Folkhlsomyndigheten har frvrigt anvnt samma retorik som Trump anvnder nu.
Senast redigerad av flashenbacken1 2020-10-24 kl. 18:35.
2020-10-24, 18:33
Medlem
Davys avatar
Svrt fr Biden att kampanja d han varje kvll mste hem till sin basement fr att f vrd.

ven om media mrkar detta s tror jag vanligt ser igenom det. Att det helt enkelt inte kommer funka.
2020-10-24, 18:36
Medlem
gemenemannens avatar
Frrfrra valet var SD var grovt underskattade, och folk litade blint (inkl mig sjlv) att dom skulle vara lika underskattade valet efter och om man grovt anvnde sig av de gamla OU p det nya valet skulle SD bli strst. Men s blev det inte riktigt.

Men jag undrar vad Biden gr nu i slutspurten, han gav upp med sina rallys d dom faktiskt sg ordentligt patetiska ut. Typ 20 bilar som tutade p en parkeringsplats jmfrt med Trumps jtterallyn.
Senast redigerad av gemenemannen 2020-10-24 kl. 18:41.
2020-10-24, 18:45
Medlem
Davys avatar
Kan ngon smart person hr frklara fr mig varfr det anses att valet r krt fr Trump om Biden vinner Florida?

2016 vann Trump Florida (29 electorer) och valet slutade med 304 mot 227 fr Trump mot Hillary.

Hade Hillary vunnit Florida hade det slutat med seger fr Trump med 275 mot 256.

Ser det mer som det r krt fr Biden om han frlorar Florida.
2020-10-24, 18:50
Medlem
IsraelWatchs avatar
Citat:
Florida update

Florida IPEV
Republikanernas frsprng fortstter att utkas nu +208,000

Fr den som kan sitt Florida r det frmst Demokratiska countys som r frst ut med sina postrster. Dessa 7 tunga Republikanska countys startar sitt tidiga personrstande idag, rkna med ytterligare en Republikansk effekt p siffran ovan. Som nmnt behver Demokraterna med dessa siffror n ett aldrig tidigare ntt valdeltagande om detta skall kunna matchas. P ntt konstigt stt knns det inte som Biden som fr vrigt inte kampanjar ger den energin till folk..

Bay
Glade
Gulf
Hamilton
Suwanee
Union
Walton

Haha idioten ovan klipper och klistrar i syfte att lura er ifrn den hr kllan
https://countyballotfiles.floridados...ts/PublicStats

I FLorida leder demokratiska postrstandet med ver en halv miljon rster medan republikaner leder personrsterna med 200.000.
Det pekar mer p ett jmnt utfall n ngon inbillad republikanskstorseger haha..

Han frutstter ocks att alla som r reggade med ett parti per definition mste rsta p den kandidaten. Han tar heller inte hnsyn till de partilsa eller som tillhr andra partier och hur de kommer rsta.

De som kommer avgra valet r de partisa.

Enligt opinionen leder Biden de partilsa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in