2020-10-25, 09:13
Medlem
humanlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Nejd, jag lter mig inte luras av en bedragare och psykopat som Joe Biden och hans son. Tvrtom.
Din verklighet r falsk.
Biden leder stort i opinionen, det r bara att inse det!
2020-10-25, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Petro Poroshenko (mord)hotades av Joe Biden.
I ett samtal tv veckor efter Donald Trump valts ringer Joe till Poroshenko och berttar att han mste stnga Privatbank i Baltikum (drigenom har pengar slussats tillbaka till USA) s att inte Trump frstr vad som hnt, eller brjar grva. I sig graverande och korrupt men det som fljer r utanfr denna vrld. "Gr detta eller s r din ekonomiska skerhet och fysiska skerhet i stor fara"

Hot frn Biden. P telefon till Poroshenko. Helt otroligt.

Lyssna sjlv p samtalet 1min lngt, hng med till slutet:
https://streamable.com/kdr19g
TDS-bot auto response: M, m, men R, R, Rudy G, g galleano d? S, s som stoppade in sin skjorta framfr en 24 r ung flicka.. ? M, m, mste ju vaja en mycket stjje s, s, skandaj.. S, s, snyft 😭
2020-10-25, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humanlife
Din verklighet r falsk.
Biden leder stort i opinionen, det r bara att inse det!

Ja, precis som Hillary ledde stort 2016
2020-10-25, 09:31
Medlem
Surtrutens avatar
Vad r det fr fel p USA, eller snarare amerikanska politiker.

Kan de inte bara gna sig t att vinna rster p egna meriter?

De bjuder ju in till pverkan av valet frn andra intressenter och nationer genom att smutskastning r en del av kampanjandet.

En hederlig valkampanj blir ju oerhrt mycket svrare att pverka utifrn.
2020-10-25, 09:33
Medlem
Citat:
Petro Poroshenko (mord)hotades av Joe Biden.
I ett samtal tv veckor efter Donald Trump valts ringer Joe till Poroshenko och berttar att han mste stnga Privatbank i Baltikum (drigenom har pengar slussats tillbaka till USA) s att inte Trump frstr vad som hnt, eller brjar grva. I sig graverande och korrupt men det som fljer r utanfr denna vrld. "Gr detta eller s r din ekonomiska skerhet och fysiska skerhet i stor fara"

Hot frn Biden. P telefon till Poroshenko. Helt otroligt.

Lyssna sjlv p samtalet 1min lngt, hng med till slutet:
https://streamable.com/kdr19g
Japp, att hota r den Nya Demokratin infr valet 2020. Kollar runt p nyhetskanalerna dr Trump samt Klimathotet r de nya HOTEN utom p RT dr politiken str i centrum infr valet. Frr rckte det att hota med Helvetet men det r inte ett sexigt ord lngre nr ven de menlsa lrt sig googla. Trump eller klimatet skall det vara som hot s att US @Cmon Joe i Klimateriet fr vila.

Tragisk USA-Holywood-Netflix/Svensk pakt mot yrvdret Trump som "bara" vill gra US great again men droger sljer fortfarande bra s utgngen oviss. ppen Trump familj eller mrkad, stngd Biden familj, vlj sjlv om du kan tnka. ppenhet vs US/Svensk propaganda?

Det var mycket snack tidigare om att det stora verkliga hotet i US kom frn Californien som skulle ut i havet med en jordbvning. Hur gick det, ngon backpacker som sett nt? I Sverige tros det p allt och msm levererar!
2020-10-25, 09:37
Medlem
Citat:
Du har gng p annan visat att du inte r objektiv, tar in data och gr en bedmning. Ditt politiska motiv och id frblindar dig. Som mnga andra vnstervridna.
Var det inte du som skrek kring att Texas, och andra stater kunde vinnas av Basement Biden ?

Verkar gr sdr...
https://www.toptradeguru.com/news/el...mpression=true

Nej. Jag har i princip inte kommenterat kandidaternas policy eller agerat talesperson fr Biden (lol). Str mig p fanboy-beteendet hr inne fr det r s genomskinligt och falskt.

Texas har jag heller aldrig sagt ska g till Biden. Han har en ganska god chans dr men Trump r favorit i Texas (som jag alltid sagt)
Du dremot har sagt att Arizona r helt sker, likas Florida. Fr Trump. PA och Wisconsin verkar du ocks hvda r helt klara fr Trump. Det r naturligtvis strunt men hur gr du om alla dom staterna gr till Biden? Pudlar du? Bad fr mnga sidor bak dig om en projektion i alla dom stater du talar om. Det verkar du inte riktigt vga gra. S dina siffror verkar inte har vertygat dig? Vilket fr mig att ifrgastta varfr du ens postar dom.
2020-10-25, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RussellHammond
Nej. Jag har i princip inte kommenterat kandidaternas policy eller agerat talesperson fr Biden (lol). Str mig p fanboy-beteendet hr inne fr det r s genomskinligt och falskt.

Texas har jag heller aldrig sagt ska g till Biden. Han har en ganska god chans dr men Trump r favorit i Texas (som jag alltid sagt)
Du dremot har sagt att Arizona r helt sker, likas Florida. Fr Trump. PA och Wisconsin verkar du ocks hvda r helt klara fr Trump. Det r naturligtvis strunt men hur gr du om alla dom staterna gr till Biden? Pudlar du? Bad fr mnga sidor bak dig om en projektion i alla dom stater du talar om. Det verkar du inte riktigt vga gra. S dina siffror verkar inte har vertygat dig? Vilket fr mig att ifrgastta varfr du ens postar dom.

Du tror p allvar att Biden har en "ganska god chans" att ta Texas?

JESUS!

Upp p banan, mnniska! Du skmmer ut dig!
2020-10-25, 09:42
Medlem
von Hindenburgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Nej. Men det ndrar nd inte p det faktum att lngt fler av vljarna till demokraterna frtidsrstar, och att lngt fler av vljarna till republikanerna rstar fr hand p valdagen.

Det ndrar inte p faktum att fr Arizona, som r en av tv delstater vi diskuterar, r det inte sant. Dr frtidsrstar 80% av alla vljare. Dr var det jmnt i frtidsrstningen 2016.

I den andra staten som vi diskuterar, som r Florida, ledde Demokraterna efter frtidsrstningen med 60 000 rster och frlorade med 110 000 ungefr. Nixter pstr att Demokraterna behver leda med 800 000 fr att kunna vinna.

Med andra ord r Nixters argument felaktiga. Pstendet om frtidsrstning fungerar som en snuttefilt fr sura trumpfans fr att slippa bearbeta det verkliga lget. Jag tror ni gett upp istllet fr att kmpa sista veckan och frska vnda skutan.
2020-10-25, 09:43
Medlem
Citat:
Du tror p allvar att Biden har en "ganska god chans" att ta Texas?

JESUS!

Upp p banan, mnniska! Du skmmer ut dig!

S enkelt att slnga ur sig skit. Lt oss hra frn dig d. Vilka swing-states tar Trump? S fr vi se hur rtt ute du r efter valdagen.
2020-10-25, 09:44
Medlem
JustZlatans avatar
Kamala Harris mste frga sin livvakt om hon r i Cleveland. https://twitter.com/TrumpWarRoom/sta...92905114095617
2020-10-25, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RussellHammond
S enkelt att slnga ur sig skit. Lt oss hra frn dig d. Vilka swing-states tar Trump? S fr vi se hur rtt ute du r efter valdagen.

Skit? Man behver ha levt p Antarktis senaste ren om man anser att "Biden har en god chans att ta Texas...."

Jesus! Vill man skapa ngon som helst trovrdighet fr sin stndpunkt s r vl Texas bland de sista man ska nmna som en stat Biden tar hem
2020-10-25, 09:48
Medlem
Citat:
Skit? Man behver ha levt p Antarktis senaste ren om man anser att "Biden har en god chans att ta Texas...."

Jesus! Vill man skapa ngon som helst trovrdighet fr sin stndpunkt s r vl Texas bland de sista man ska nmna som en stat Biden tar hem

S ingenting frn dig? Du vgar allts sga att Trump med skerhet tar Texas men ingenting annat? Fr en som talar s skert om Trump-vinst r det svagt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in