Uppenbart skiter hgutbildade amerikaner i detta d de flockas till Kalifornien fr att arbeta fr Big Tech.
Tnk dig ngon som hller p med Javascript tex. Helt otnkbart att den inte skulle vilja till Kalifornien. Mjligen om den vill till Seattle.
Man mste vara en riktig superloser om man kan det minsta om IT och inte vilja till elitorterna.
Du verkar inte riktigt frst det du pratar om. Jag har varit i Kalifornien tv gnger. Jag hller fortfarande San Diego som min drmstad, trots all vnsterblivenhet. Men den liberala drmmen har blivit till kaos och skit.
Om man inte kan acceptera verkligheten s har man problem.
Nu brjar du svva ut som vanligt bste Organet. Det har varit ngra tuffa veckor fr dig och dina polare just nu, men vi fr se vad som hnder den tredje november.
Nu brjar du svva ut som vanligt bste Organet. Det har varit ngra tuffa veckor fr dig och dina polare just nu, men vi fr se vad som hnder den tredje november.
Tja Du i ditt in lgg i denna TRD!:
Jag tycker att Bobulinski gav ett mycket serist och rligt intryck i sin intervju med Tucker Carlson. Crackhead Hunters crackrkandes pedofilorgie r av ngot underordnad betydelse. Visst, han utstter pappa Joe fr potentiell utpressning inte bara fr sina perversa sexorgier, men framfrallt r det hela familjens mycket suspekta affrer med utlndska aktrer som r den springande punkten och en rejl skerhetsrisk fr USA.
Du frsker tjafsa ut den till eran konspirationsteori..
Trist att ni i sekten r s djvla desperata att ni flyttar totala konspirationer och gr totalt OT i en senaste desperation fr att frska att..!
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!