2020-10-28, 18:35
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Absolut, grejen r den att det bara r rent hypotetiskt i slutndan, men chansen r ganska stor att hon dyker upp p valsedeln antingen 2024 eller 2028

Skulle inte funka s, konstitutionen r fr tydlig fr att tillta det.

Det skulle aktivt krva att senaten ndrar p konstitutionen och det kommer inte att ske

Du hotade med att det skulle bli inbrdeskrig. Blir det inbrdeskrig pga demokratiskt valfusk. s kan vad som helst hnda. Det r ren karma. Valfusk och hot om inbrdeskrig = win win fr Trump. Men snt frstr inte ni kommunister frrn allt r verspelat och ni sitter med svarte petter.

Drfr br du allts hoppas p landslide fr Trump.

#Trump2020
2020-10-28, 18:35
Medlem
Davys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Hon r en snygg skyltdocka, inte tal om annat. S var det ocks med JF Kennedy och Jackie, men d var det inte ngon skandal om en demokratisk president krde "grab them by the pussy" nr dom var trtta p skyltdockan.

Annat var det med Barack Obama som var gift med sin man Michael.
2020-10-28, 18:36
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Det verkar tyvrr som om opinionsinstituten inte samarbetar, dom OU som kommer innebr bara en dags tillgg, man vill inte slppa dagarna frn tidigare i mnaden, detta rade debattrer r ett sofistikerat FEJK.

Betrffande Georgia har Monmouth University en ledning fr China-Joe med 50% mot Trump 48%, underskningsperiod 23---27 okt.

Ocks betrffande Georgia har SurveyMonkey China-Joe i 50% och Trump har 48%. Alldeles fr lng period, 30 sept---27 oktober.

Ohio skulle vl bli ganska jmnt? Men enligt mitt nya favoritinstitut SurveyMonkey har Trump kat ledningen till 51% mot China-Joes 47%. Man har tidigare redovisat 2% ledning fr Trump. Att Trump s ltt skulle vinna Ohio hade jag inte vntat mig.
Jag blir inte frvnad om man slutar anvnda sig av politiska OU efter valet p tisdag - oberoende av om det r The Orange Man Bad eller Sleepy Joe som vinner.
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Man tar sjlvklart tjack och r vaken dygnet runt frn mndag till torsdag.

Skmt sido. Jag kommer brja kolla aktivt frn kl 15 svensk tid och sen sitta klistrad till frmiddagen nsta dag. Minst.
Haha. Sjlv kommer jag ta bde MDMA och rka en holk om siffrorna pekar mot stadig vinst fr Trump. Annars blir det bara holken och lite whisky i lugnande syfte.

Oavsett vem som vinner s kommer det bli jvligt spnnande framver. Vinner Creepy Joe s ska det tminstone bli intressant att se om vra farhgor ang Harris vertagande stmmer.
Senast redigerad av Jiren 2020-10-28 kl. 18:45.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Davy
Tjena,

Har du lust att posta lnken till dessa.

Hrdu jag kan inte lnka, jag r dlig p det, men du kan titta p respektive instituts hemsidor fr att f en information om det.

Jag skall frska lra mig att lnka, just nu gr det t helv....nr jag frsker.
2020-10-28, 18:37
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Du hotade med att det skulle bli inbrdeskrig. Blir det inbrdeskrig pga demokratiskt valfusk. s kan vad som helst hnda. Det r ren karma. Valfusk och hot om inbrdeskrig = win win fr Trump. Men snt frstr inte ni kommunister frrn allt r verspelat och ni sitter med svarte petter.

Drfr br du allts hoppas p landslide fr Trump.

#Trump2020

Jag hotar absolut inte med ngonting, jag frklarar bara att om HD bokstavligen ger Trump vinsten utan att invnta en omrkning eller dylikt s lr det bli ett inbrdeskrig, speciellt d folk redan r negativt instllda till hur den senaste domaren valdes in (senaten valde att bara rsta in henne men valde aktivt bort att rsta om stdpaket).

Inbrdeskrig lr det bara bli om det blir konstiga vinster eller p tok fr nra.
2020-10-28, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag blir inte frvnad om man slutar anvnda sig av politiska OU efter valet p tisdag - oberoende av om det r The Orange Man Bad eller Sleepy Joe som vinner.

Ja detta r t helv....ngot fr gras t det. Men jag pstr inte att Donald vinner valet, det har jag aldrig psttt i detta forum, jag har hela tiden pekat p att det r jmnare n vad vldigt mnga debattrer har utgtt ifrn.

Intressant att Trump ser ut att vinna Ohio.
2020-10-28, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
...eller ett bra jobb om man vill frska styra utvecklingen.. Sett att Trump gtt ut stenhrt mot Big Tech och Section 230 idag. Intressant, tror detta blir en av de stora grejer han vill utfra under nsta period, skerstlla bttre Freedom of the press, och mngfald inom the press. Nu har han en Hgsta Domstol som kommer lsa lagen som den var mnad.

Ngot r ruttet men tyvrr r det nog svrt att f rtsida p detta.

Och det r ju inte skert att Trump vinner valet. Jag sitter och frsker slla bland information och desinformation och drabbas av riktig hjrntrtthet.
2020-10-28, 18:42
Citat:
Ursprungligen postat av Skallmeja-Zorro
Jag kallar ANTIFA fr "pack" och du kallar dem mina vnner. Det r med dig som det r i Lady & Lufsen " h, Tony, han kan inte klara sprket srskilt bra frstr du"....

Du frstr inte svenska, drfr blir det s fel fr dig hela tiden.

Din President omtalade denna milisgrupp fr "These are very good people, but they are angry. They want their lives back again, safely! See them, talk to them, make a deal."

Detta skedde mellan det att de stllde sig p pass i Stadshuset och de senare avsljades fr att planera att kidnappa Guvernren. Vad tror du hade hnt om Trumpen i stllet hade frdmt dem?
Nu knde de indirekt std frn en President som frsknar vld frn extremhgern och de amerikanska milisgrupperna. Du frgar vad det har med Trump att gra, nu vet du!

#evictionnotice2020
#byebyeneveragain

Jag repeterar. Trump har tagit avstnd frn vit makt-grupper. Biden har inte tagit avstnd frn sin egen vldsamma vnsterextrema flank. Biden legitimerar upplopp och plundring. Du fresprkar Bidens linje. Du r allts en vnsterextrem kollaboratr. Nu vet du.

Frmsta sklet till att rsta p Trump r att han r emot defund the police och plundrande vnsterextremister. Sdana som du indirekt hyllar med ditt std till Biden. Nu vet du.

#Trump2020
#ProudBoysStandBackandSTANDBY
2020-10-28, 18:42
Medlem
Surtrutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Att han bl a tror p vaccin snarare n kommunistisk Wuhan-karantn, att folk ska ha framtidshopp och att det finns ett ljus i tunneln. Jmfr hur andra ledare i historien talat till sitt folk vid konventionella krig. Sedan svartmlar han sin rival i frhoppning att folk ska tycka bttre om Trump n Biden. Sensationellt!

Hr av dig om du behver mer hjlp i din autism - min inbox r ppen.
Okej, d frstr jag.

Det Trump sger har ingenting ht. med verkligheten att gra utan det r bara ord som han tror att ev. sympatisrer ska uppskatta. Det r nog lite s jag har tnkt tidigare.

Man skulle ju kunna tnka sig att det hade varit bttre att vara tydlig och realistisk?
D hade Trump vunnit valet ganska enkelt, men det kanske han gr nu ocks.
(Det har ingen stor betydelse fr mig eller Sverige vem som vinner, det r lite olika saker som blir bttre och smre.)
  1. Jag tror vi kommer att klara det hr tillsammans utan att stnga ner samhllet, som Kina gjorde. Det kan bli tufft fr oss till vi har ett vaccin, men fre valet 2020 hoppas jag det finns ett vaccin.
  2. Sedan frstr jag inte vad tanken med att ljuga om ddstalen r, dessa r ju s ltt att kontrollera s det bygger ingen moral att ljuga med positiva verdrifter.
  3. Den sista frstod jag, kan man inte vinna p egna meriter s r ju smutskastning en lsning.
    Rtt trist metod som tenderar att splittrar ett samhlle, men verkar vanlig i amerikanska val.
Senast redigerad av Surtruten 2020-10-28 kl. 18:45. Anledning: Det blev ingen lista.
2020-10-28, 18:44
Medlem
carminaburanas avatar
ok, nr exakt kan vi se fram emot uppesittarkvll den 3? finns det nn timeline svensk tid? snackar vi brjan 03.00 den 4 eller?
2020-10-28, 18:45
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Jag tror nog de flesta vet om det men att det mer handlar om att vljarna vill terg till hur det var innan Trump, beroende p hur mnga av dem som vill det s fr vi nog ven se hur det hela pverkar inte bara USA utan ven oss hr i Europa.

I absolut vrsta fall s blir det en krossande frlust fr Trump och det lr ven skada oss d det lr betyda att vi lr f se en vnstervg

Ja, problemet r att folk inte tnker lngre n Instagram och JewTube. De ser en knasig man som rapar grodor och de reagerar med reptilhjrnan. De fattar inte vad en kommande ttarsperiod av repressiv vnsterdemokrati kommer att innebra. Ryssland kommer bli en mycket strre spelare n tidigare och det r vl bara att gratulera de som krattade manegen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in