2020-11-02, 13:00
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timmerstock
Nr fr vi ett resultat svensk tid?

Rkna med onsdag frmiddag som absolut senast fr allt som inte r frtidsrster som inte r frdigrknande, annars senast 5:e Januari
2020-11-02, 13:00
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timmerstock
Nr fr vi ett resultat svensk tid?
Gissar mellan 2-4 p morgonen brukar komma en VALU ocks som visar rtt bra t vilket hll det lutar, S det r bara sova p dan sedan vara vaken natten....
2020-11-02, 13:01
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Finns ingen p ngon sida av partierna som r en sk rising star i US likt tex JFK , Man har frskt lnge men det r f som finns att ens tillg!
Gissningsvis ker Trump ut frn Vita Huset vilket r nog 95% chans han gr, Lr nog Republikanerna gra en re build fr att f fram en som kan ta ver p sikt presidentskapet!

Jag tror vi lr f se en "rising star" den dagen antingen republikanerna eller demokraterna imploderar, USA behver f in frskt blod och snan och elefanten har etablerat sig fr hrt fr att tillta eldsjlar och brandtalande individer med en god vilja att f plats
2020-11-02, 13:01
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
S i teorin s skulle vi kunna se en Biden vinst men Pence som VP?

Faktiskt! Men jag antar att detta r med det nya huset och senaten, efter valresultatet. Men om republikanerna behller senaten s skulle det kunna bli team Biden/Pence 2020. Lite bisarrt.
2020-11-02, 13:02
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Rkna med onsdag frmiddag som absolut senast fr allt som inte r frtidsrster som inte r frdigrknande, annars senast 5:e Januari
Nje beror p lite fr visar det sig att Biden har kopplat upp ett jrngrepp under natten s lr det nog visa sig snabbt oavsett postrster eller ej!
2020-11-02, 13:03
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Faktiskt! Men jag antar att detta r med det nya huset och senaten, efter valresultatet. Men om republikanerna behller senaten s skulle det kunna bli team Biden/Pence 2020. Lite bisarrt.

Det r genuint s jag (nstan) nskar det, det vore den absolut bsta katastrofen till ett skmt, kan bara se minerna framfr mig hur alla tappar andan efter att Biden blir USAs nya president men Pence fortstter som VP!

Dock s lr demokraterna vinna senaten, jag vgar genuint stta pengar p att de fr en pytteliten majoritet dr de sitter p antingen 51 eller 52 platser i senaten
2020-11-02, 13:04
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Citat:
Finns ingen p ngon sida av partierna som r en sk rising star i US likt tex JFK , Man har frskt lnge men det r f som finns att ens tillg!
Gissningsvis ker Trump ut frn Vita Huset vilket r nog 95% chans han gr, Lr nog Republikanerna gra en re build fr att f fram en som kan ta ver p sikt presidentskapet!

Gissar att Pompeo och Nikki Haley kommer stlla upp i republikanernas primrval 2024.
Pompeo har noll karsima - men beroende p hur kaotisk Biden/Harris blir s kan han nog vara ett tilltalande val nd.

Demokraterna har iaf Pete Buttigieg som skert kommer gnaga sig fast i partiet kommande decenium
2020-11-02, 13:04
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Nje beror p lite fr visar det sig att Biden har kopplat upp ett jrngrepp under natten s lr det nog visa sig snabbt oavsett postrster eller ej!

Den som lever fr se helt enkelt men frdigrknat lr det inte vara fren i januari speciellt d postmstaren har dmts tv gnger nu fr att frska sabotera valet.
2020-11-02, 13:05
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Jag tror vi lr f se en "rising star" den dagen antingen republikanerna eller demokraterna imploderar, USA behver f in frskt blod och snan och elefanten har etablerat sig fr hrt fr att tillta eldsjlar och brandtalande individer med en god vilja att f plats

Jag tror nog att det r det, som bgge partier r rrande verens om : inget tredje parti !

Att motparten splittras ja.., men inte ett nytt parti.
2020-11-02, 13:06
Medlem
zergrushs avatar
Donald r s sker p att han kommer vinna att han behver mura in sig i Vita Huset...?
https://twitter.com/GeoffRBennett/st...92344053354498
Citat:
The White House on lockdown: A federal law enforcement source tells NBC that beginning tomorrow, crews will build a non-scalable fence to secure the WH complex, Ellipse and Lafayette Square.
Det hr har nog aldrig hnt tidigare. Rckte det inte att gmma sig i bunkerkllaren...?
2020-11-02, 13:07
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Den som lever fr se helt enkelt men frdigrknat lr det inte vara fren i januari speciellt d postmstaren har dmts tv gnger nu fr att frska sabotera valet.
Nja alla vem vem som tillsatte han ocks men dem i filterbubblan ser inte det, Klarar man inte vinna ett val p fair play d vete fan om man ens ka vara med i racet!
2020-11-02, 13:09
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Nu r du dr igen och fladdrar med dina siffror som du hmtar frn Trump vnliga register, Ska ngon ta dig p allvar s lnka till nationella offentliga register kanske man kan ta dig p allvar men inte nu!

L2 - Trump vnliga register ? Detta r ju gamla Lables & Lists, deras data r av mycket hg kvalitet baseras p den data som finns och lngt innan Trump var en kandidat 2016. Har ju ingenting med Trump att gra, vart fr Ni allt ifrn ?

Anser sjlv att detta r den bsta data som existerar fr Wisconsin (med flera stater) dr detaljerad information saknas frn myndigheter, ypperligt arbete tom.

Nu r det ju snart valdag s den som lever fr se.
Intressant tycker jag r att Wisconsin r indikativt fr flera stater dromkring.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in