2020-11-02, 18:09
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Biden sger nu i sitt Rally att han r fr skatteskningar nu.... Joo, tjena!

Han sger vid andra tillfllen att han ska hja skatterna.
2020-11-02, 18:10
Citat:
Ursprungligen postat av ShallowInfidel
Hoppas p Trump, har inte gillat en enda amerikansk president sedan Kennedy, de har alla varit skit. Bill och Obama var frvisso charmiga men det r vl det enda man kan ge dem.

Trump fr mig att skratta, regelbundet, s lika bra han fr frbli president.

Obama charmig ??
Tyvrr har man ju bara ruttna alternativ till president, Trump r inte bra men Biden r ett vrre alternativ fr arbetande mnniskor i USA.
2020-11-02, 18:11
Medlem
RosaRosaRosaRosas avatar
Jag bedmer att Demokraternas seger kan den bli den strsta p lnge. Biden kan mycket vl ta hem hela 300 elektorsrster, och Trumpsidan kommer att undra vad som egentligen hnde nr folket s kapitalt vergett Trump fr det frhllandevis okarismatiska men trovrdigare alternativet.

Tack och lov kommer Trump-eran snart bara vara en parentes i USA:s historia, en wasp-ddsryckning och starten p en ny mer progressiv och inkluderande politik.
2020-11-02, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Biden r ju 5 r ldre s om han fr vara kandidat varfr skulle inte Trump f va det som r yngre? 😅
En president fr ju endast inneha presidentposten 8 r totalt. Var lite osker p om en president fr gra comeback s att sga, efter att ha varit president en presidentperiod 4 r. Den senaste presidenten som satt 3 presidentperioder 1933-1945 var Franklin D. Roosevelt.
2020-11-02, 18:13
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
Jag bedmer att Demokraternas seger kan den bli den strsta p lnge. Biden kan mycket vl ta hem hela 300 elektorsrster, och Trumpsidan kommer att undra vad som egentligen hnde nr folket s kapitalt vergett Trump fr det frhllandevis okarismatiska men trovrdigare alternativet.

Tack och lov kommer Trump-eran snart bara vara en parentes i USA:s historia, en Wasp-ddsryckning och starten p en ny mer progressiv och inkluderande politik.

Haha den hr posten ska jag spara och reposta efter resultatet. Ngot inne i mig sger att den inte kommer ldras speciellt bra.
2020-11-02, 18:14
Medlem
RonnyKlmans avatar
Citat:

Tack och lov kommer Trump-eran snart bara vara en parentes i USA:s historia, en wasp-ddsryckning och starten p en ny mer progressiv och inkluderande politik.

Dina bedmningar r dessvrre baserade p knslor och drfr br du frberededa dig mentalt fr en shock.
2020-11-02, 18:15
Medlem
Tom.Of.Finlands avatar
Nu vill Biden gra sjukvrden billigare. Varfr hjade han den d fr att brja med?
Medlem
Citat:

Biden verkar nstan lika populr som Obama 2008.
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tom.Of.Finland
Biden sger nu i sitt Rally att han r fr skatteskningar nu.... Joo, tjena!

Han sger vid andra tillfllen att han ska hja skatterna.
Han vet nog inte vad han snackar om. Sger olika saker hela tiden.
Medlem
kangaroozzicknesss avatar
Va faaan hller Trump kampanjen p med?
https://youtu.be/PYFp-PcRfrc
https://youtu.be/LdRPgO2OtkA
https://youtu.be/IFQAKKSg8II

Helt pltsligt, kanske 40 timmar innan valet, hittar man tillbaka till den "memeiga" virala faktorn som gav han segern 2016.
Helt klart fr sent
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Biden r ju 5 r ldre s om han fr vara kandidat varfr skulle inte Trump f va det som r yngre? 😅
https://www.youtube.com/watch?v=KMtf...LincolnProject

Om Trump r i det hr skickat nu - hur tror man att han ska bete sig om fyra r d?

Men han r vlkommen att frska tycker jag. Det blir bara roligt.
Medlem
ShallowInfidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BerraSWE
Obama charmig ??
Tyvrr har man ju bara ruttna alternativ till president, Trump r inte bra men Biden r ett vrre alternativ fr arbetande mnniskor i USA.

Betydligt charmigare n plankan Mitt Romney iaf.

Jag bryr mig inte om vem som r bra och vem som r mindre bra, Trump r rolig, Biden r trkig. Skit r det enda man fr frn politiker iaf, tar grna mitt med en dos av skratt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in