2020-11-02, 19:34
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Med ca 10% generellt som bestmmer sig sista dagarna och mnga mnniskor som brjar betnka de realistiska effekterna av en rst p Anti-frackin-Biden eller Trump-oil kommer ger nu en smtt otrolig effekt fr Trump, vi ser det nu. Man spikar nu igen alla strre Demokratiska stder, det r inte fr att hgerextrema skall ut p gatorna... https://mobile.twitter.com/Nigel_Far...98891962503168

...Att Biden medgav att han vill lgga ned olja och fracking p sista debatten var hans absolut strsta miss. Alla ruststates samt bla New Mexico drabbas. ven stater som New Hampshire r mycket illa ute d de boende haft en lng och detaljerad debatt hela 2018-2020 att om fracking frsvinner kan deras kostnader till att vrma villan och bensin till bilen ka med 300%. Dessutom kommer alla familjer i USA f 5000USD mindre att rra sig med d detta behvs fr att kompensera intkten av energibortfallet.

Ju nrmare valet vi rr oss desto mer pratar Plnboken nr du lgger rsten i ldan fr alla med familj, vovve, villa eller arbete inom energisektorn.

Det bor 12 miljoner mnniskor i Pennsylvania. Ungefr 100 000 jobbar inom fracking-industrin. Ungefr 80 000 jobba inom grn energisektor. Det r ett nsketnkande att fracking r frgan som avgr PA
2020-11-02, 19:34
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bishti
h nej faaan, hade missat att kolla upp alla korrupta missvisande polls
Korrupta r dem inte ven nr Rasmussen har Biden fre Trump s r det dags frst game over!
2020-11-02, 19:37
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Hoppas slow Joe nu vinner s slipper vi 4 r till med Trumps twittrande.

Haha, ska bli intressant att se vad som hnder med hans twittermani om han ryker. Ska han sitta och gnlla om fusk i ett par r framver, mnntro?
2020-11-02, 19:37
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Det r ocks bra fr oss svenskar om Biden vinner. Trump r bst fr amerikaner, drav America first.

Hoppas slow Joe nu vinner s slipper vi 4 r till med Trumps twittrande. Det r bst att sluta nr man r p topp och drfr mste Trump nu frlora.

Du kan vl inte mena att du vill ha mer krig i mellanstern, som genererar till invandring till Sverige. Republikanerna och demokraterna r bda klsupare i frgan, men Trump tillhr inte ngon av dom. Han vill rensa ut trsket av republikaner och demokrater. Han sger det i alla fall...
2020-11-02, 19:38
Medlem
Nu fll fr en stund sedan North Carolina i Trump-milisens hnder. Insider Advantage visar 48% mot 44% fr China-Joe.

Det innebr ocks att sammanvgningen ger Trump bttre siffror n China-Joe. Fr varje timme gr fler och fler ver till dom rda.

Frsk flja dom sista strmningarna.
2020-11-02, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
Till skillnad frn imbecilla Trumpofiler s skulle jag aldrig till 100 % tro att en kandidat vinner. Dessutom r jag smart nog att inte gda de enda skra vinnarna i spel; spelindustrin.
Du verkar inte frst att folk inte kan ha fullstndig information. Det betyder att ven de som stter oddsen inte har fullstndig information, och det betyder att de kan stta oddsen helt fel. Sjlv satsade jag 20000 p Trump ngra dagar innan frra valet, det blev en bra hacka. Jag knde mig mer och mer sker p att insatsen var korrekt ju mer vnsterpropagandan skruvades upp. Jag minns att en tidnings modell gav Hillary Clinton 98% vinstchans dagen innan valet gde rum, helt barockt. Det betyder att det var idioter som hade gjort modellerna. Grejen r att det r samma idioter som gr modellerna idag som d, de frlitar sig helt p opinionsunderskningar.
2020-11-02, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2718281828459045
Och om Biden vinner Kalifornien med ngra extra miljoner rster jmfrt med frra valet s skulle det nd inte ge fler elektorsrster.

Sjlvklart, det vet ju alla. Men vad har det med saken att gra?
2020-11-02, 19:40
Medlem
Jirens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seaworthy
Det bor 12 miljoner mnniskor i Pennsylvania. Ungefr 100 000 jobbar inom fracking-industrin. Ungefr 80 000 jobba inom grn energisektor. Det r ett nsketnkande att fracking r frgan som avgr PA
Och dessa har allts inga familjer eller nrstende som ocks lever p denna inkomst? Tar du inte med arbetarnas nra och kra s blir din utrkning helt missvisande.
2020-11-02, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Den dr nidbilden har man ju krt med ganska lnge nu och ven 2016. Det har vi ju sett hur vl det stmmer. Min egen erfarenhet r att folk som stdjer Trump i Sverige r ganska vanliga mnniskor med bde gymnasie och hgskoleutbildning. Den gemensamma faktorn verkar vara en avsky fr elitism, korruption, censur, vanstyre och verstatlighet.

Let's face it. Dom som vill ha rliga samtal om diverse mnen som klimatet, invandring, rasism, knsskillnader, covid-19, r oftast SD rstare, Trumprstare, Le Pen rstare. Vnstervljare r mer rigida, skriker ned motstndare och vill censurera.

Dom som vgar g emot strmmen och sga sin mening trots konsekvenser frn mobben r oftast typen som rstar p Trump. Jag vet vilken sida jag vill st p i den ekvationen iallf.

Jag r mer pro Trump n Biden och har en hgutbildning samt frugan som r lkare.

Ser knappast skillnad p folk med eller utan utbildning. Stdare r oftast invandrare som r outbildade och dom r strt skna att fika med p jobbet och r oftast med pro sd och trump.

Vnster/liberaler r mer folk fraktare n ngon annan. Dom avskyr folk som inte gillar som dom.
2020-11-02, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Korrupta r dem inte ven nr Rasmussen har Biden fre Trump s r det dags frst game over!

Rasmussen har jmnat ut siffrorna till 48% mot 47% s det r ganska jmnt. Vi br titta mer p trender n polls anser jag.

Men glappet kommer vi inte t, vilka som verkligen gr till vallokalerna i sista stund.
2020-11-02, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
Hoppas du frlorar. Allt talar fr det.

Novus har fr vrigt gjort en underskning av vilka de som stdjer Trump i Sverige typiskt sett r.

En man som sympatiserar med SD, r ensamstende, boende i hyreslgenhet, eller inneboende, med gymnasieutbildning som hgsta utbildning, boende i sdra Sverige.

En loser med andra ord.

https://www.affarsvarlden.se/artikel...mp-i-usa-valet

Jsses vad du generaliserar du verkar rtt obegvad.
2020-11-02, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saltkatt
Haha, ska bli intressant att se vad som hnder med hans twittermani om han ryker. Ska han sitta och gnlla om fusk i ett par r framver, mnntro?

Hoppas han sitter o gnller i 4 r som demokraterna gjorde.

Jag hoppas det finns tillrckligt med skit fr att visa upp p biden om han vinner som gr att han inte kan svras in.

Ska hunter biden f topp jobb? 😂😂😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in